"Taehyung! Hadi kalk hazırlanmamız gerek!!"
"5 dakika daha yaa!!"
"5 dakika falan yok hadii!!!"
"Ya bugün haftasonu bırak uyuyayım ne diye kaldırıyorsun beni"
"Jimin'ler yemeye bir yerlere gitmek için bizide çağırdı. Ya hadiii!! Çok ağırsın Taehyung! Daha kıyafet seçeceğim off hadi amaa!!!"
"Tamamm tamamm kalktım"
"Yüzümü yıkamaya gidiyorum eğer geldiğimde kalkmazsan Yoongi hyunga Yugyeom için olan planlarını anlatırım"
"Ama böyle tehdit edilmez ki yaa!!! Benim biricik amcasının meleğiyle çok güzel planlarım var!"
"Aynen canım hadi!"
Taehyung'u zorla yataktan kaldırdıktan sonra hazırlanmış arabaya binmiştik. Gideceğimiz yerin konumu attıklarında aynı yere onlardan bir kaç dakika sonrasında gelmiştik. Biz geldiğimizde garson gelip siparişleri aldı ve gitti. Sabah bizi yemeye çağırmaları beni şaşırtmıştı. Tabi bu kadar yakın olmalarından dolayı onlar için normal de ben aralarında yeniydim sonuçta.
Yoongi hyung beni sevmişti ve sürekli benimle bişiler konuşuyor, anılarını anlatıyordu. Taehyung dikkat çekerek Jimin'in daha büyümemiş olan karnına karşı konuşup "ilk bana baba diyeceksin tamam mı ufaklık" diyerek Yoongi hyungdan bir güzel azar işitiyordu. Gülüp eğlendiğimiz masada siparişlerimiz gelmişti. Tam sessizliğe kavuşmuşken Taehyung konuşmaya başladı.
"Ee akşamına da bir sinemaya gitmemiz yok mu?"
"Taehyung sen zaten filmlerde oynayan bir aktörsün. Yetmiyor mu bu film sevdan?"
"Doğru hyung ama yinede seviyorum film izlemeyi özellikle de seks sahnelerini"
"Bilmez miyiz pislik herif. Bizim seviştiğimizi bile bile her seferinde ofise dalıyorsun yeterince zaten!"
Taehyung piç gülüşüyle sırıtırken Yoongi hyung homurdanmaya başlamıştı. Jimin de o sırada Yoongi'ye bebişleri için eşya bakmayı önerdi. Taehyung bu fikre daha çok onay verince, o kararlaştırılmıştı. Yemeklerimizi yiyip masadan kaldığımızda avm ye yol almıştık. Yoongi hyung ve Jimin öndeyken, Taehyung benimle oynamakla meşguldu. Hyung önde olmasına rağmen elini bacağıma atıp okşuyor, ve daha da yukarı çıkıp penisimi okşuyordu. En sonunda kolunu ısırdığım da bağırmış, elini çekmiş ve kolunu tutmaya başlamıştı. O sırada Jimin bize dönüp,
"Taehyung rahat bıraksana çocuğu. İstiyorsan yer değiştirelim Jungkook"
"Teşekkürler Jimin, iyiyim böyle icabına bakıyorum"
O sırada Taehyung lafa atladı,
"Isırarak mı?"
"Sen sus! Hakettin!"
Jimin gülerek önüne döndüğünde avm ye gelmiştik. Yoongi hyung bizi kapının önünde indirip arabayı parkedip çabucak gelmişti yanımıza ve Taehyung'u ensesinden tutup,
"Sen gel böyle canım benim biz beraber bakacaz eşya"
Diyip onu sürüklemişti. Bu hallerine gülerken Jimin'e döndüm. Eline aldığı küçük ayakkabılara bakarken,
"Jimin, sana bir soru sorabilir miyim?"
"Tabi Jungkook, sorabilirsin"
"Taehyung'la nasıl tanıştınız?"
Bir an gözleri başka bir yere dalıp sanki o anılar gözünde canlanırken gülmüştü.
"Ben Taehyung'la ilk karşılaştığımda o ortamda sende vardın Jungkook"
"Ne, nasıl?"
"Tabi, biraz eski yıllar hatırlaması zordur. Ama benim için unutulmaz bir gündü"
Jimin eline başka bir ayakkabıyı alırken anlatmaya başladı.
"O gün bir şey olmuştu ve ben çok sinirliydim. Orasını hatırlamıyorum, muhtemelen Yoongi'ye sinirliyimdir. Neyse, evden çıkıp arkadaşımın olan bir bara gitmiştim. Ve kafamı dağıtmak için birşeyler içerken o sesin arasında, bir tartışma sesi sürekli kulaklarımdaydı, her kimseler, anlaşamıyorlardı. Ve anlaşamamazlıkları sinirimi daha da bozmaya başlamıştı. Bardağımı kenara bırakıp kalktığımda seni gördüm. Yanında şu eski kız arkadaşın Jiyo, ve tam karşında da Taehyung vardı. Birbirinize mi çarpmıştınız tam olarak bilmiyorum. Neyseee, o kadar sinirliydim ki tartışmaya ben dahil olacağım sırada kapıdan polisler girdi. Ve başıma iş almamak adına, ve Taehyung'un bu kavga sonucu gençliğinden olmaması için onuda kolundan tutup çektim. Malum barın her yerini bildiğim için, biz arka kapıdan tüydük. Bir süre, polislerle karşılaşırı belki diye yol boyunca koştuk. Sonra nefes almak için duraksadığımızda, Taehyung'da onu bana çeken bir şey farkettim. O oyuncu olmak için çok iyi birine benziyordu. Bunu yüz ifadelerinden anlamıştım. Ve ona bir teklif sundum 'aktör olmayı düşündün mü?' o da bana şans ki, Mind şirketine başvurduğunu ordan yanıt beklediğini söyledi ve bende ona-"
"'Ben Mind şirketinin sahibi Park Jimin, işe alındın' dedi. Ve biz böyle tanıştık"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Nothing Like Us •|taekook|•
Fiksi PenggemarÜnlü aktör Jeon Jungkook, eline geçen bir bl dizisi kontratını gözden geçirir. Ve çiftinin, düşmanı Kim Taehyung olduğunu bile bile kontratı imzalar. 15.11.22