Bilmem kaçıncıya çekmeye çalıştığımız sahnenin son yeri için yönetmen fazla kararlıydı ve denemeye devam ediyordu. Bir elim Taehyung'u belinde bir elim duvardayken tekrar öpmeye çalıştığında kafamı yana çevirip öksürdüm. Yönetmen,
"Bay Jeon! Anlıyorum hasta gibisiniz sabahtan beri fakat burayı bir daha çekemeyiz o yüzden şuan hızlıca çekip bitirelim lütfen! Sonra sizi ilgili bir doktora yönlendiririz. Hadi ama! Kamera! Actions!"
15.kez lanet ettim! Yine olmamıştı. Çekim tekrar başladığında bu sefer herhangi bir hamle yapmama izin vermeden, rolden ters olarak Taehyung dudaklarıma yapışmıştı! Lanet! Bir dakika!? Gözlerim kendiliğinden, rol icabı olmadan kapanmış ve şuan verdiğim karşılıklar çokta masum değildi. Ki bunu vücudum isteyerek yapmıyordu!?? Beynim resmen hükmü ele geçirmişti. Hızla vücudum alev alırken sırtını duvardan biraz ayırıp kucağıma aldım. Tekrar sırtı duvara değerken Artık olucaksa olsun ve bitsin!
Bacakları belime dolanırken elleri üstümdeki gömleğin düğmelerini açıyordu. Fazla hızlıydı. Rolde bu kadar istekli bir uke olduğu yazmıyordu? Hiçbir şeyi bölmeden dudaklarından ayırdığım dudaklarımı boynuna götürüp emmeye başladım. Sahteden yapamıyordum çünkü lanet kamera her açıdan çekiyordu biliyordum. Ben bunları düşünürken Taehyung gerçekten zevk alırcasına inliyor kendini bana sürtüyordu.
Baskısı çok fazlaydı. Sertliğini her şekilde hissedebiliyorum. Tanrım! O gerçekten sertti! Hızlıca duvardan çekip yatağa bıraktım ve üstüne çıktım. Yüzünde mimik oynamazken ağzını bile oynatmadan bana fısıldamıştı.
"Şu lanet bedenini bana yaklaştır ve örtüyü üstümüze ört! Gerçekten sertleştiğimizi görmelerini istemezsin!"
Gerçekten sertleşmişti! Taehyung bana sertleşmişti! Siktir! Bir dakika sertleştiğimizi? Örtüyü üstümüze çekip elimi penisimin üstüne atmıştım. Tam o sırada çekim bitmişti. Hasiktir! Nasıl olur bu!? Lanet! Ne demek şimdi bu? Nasıl!? Rol icabı olduğunu düşündüren bir inleme bırakmıştım. Taehyung'un güldüğünü görebiliyordum.
"Benden etkilendiğini biliyordum"
Elini penisime attığında
"İşte bu da somut bir kanıtı"
Eli pantolonumun üstünden penisimi okşarken lanet bir şekilde bundan rahatsızlık duymuyordum.
"Kimse şuan gelipte bize 'hadi kalkın' demeyecek yatıp dinlenmemize izin verecekler bu yüzden bırak seni elimle ve ağzımla da olsa rahatlatayım"
Ona yakın olan elimi alıp kendi penisinin üstüne koyunca,
"Ayni şekilde sende beni"
Diyerek göz kırpmış.
"Yakalanma olasılığımız çok yüksek!"
"Yapma! Kaç kere böyle dizi çekiyorum bir fikrin var mı? Her seferinden aynı şey oluyor tam bu sahnede çiftimin ne halde olduğunu düşünebiliyorlar, bu yüzden herkes odadan çıkıp bizi yalnız bırakıyorlar. Hatta şöyle diyeyim çekimler bittiği için herkes şuan gitmek için toparlanıyor. Şuan odada sadece ikimiz varız. Güven bana"
Kafamı örtüden çıkardığımda gerçekten kimsenin olmadığını gördüm. Fakat problem şuan benim buna izin verecek olmamdı. Çünkü buna ihtiyacım vardı. Kendi elime kalmaktansa bir ağız tercih ederdim tabiki. Fakat bu kişinin Taehyung olması, bunun dışında bu hale gelmemin sebebinin o olması! İnanılır gibi gelmiyordu. Ne yani! Erkeklere de mi kalkıyordu!? Ve ben bunca yıl sonra farketmiştim bunu! Ya da Taehyungseksüel miydim? O ne ya? Saçmalamaya başladım iyice. Kendimle düşüncelerimin içinde yüzerken kendime geldim ve Taehyung benden bir cevap beklediğiniz gördüm.
Dediğini onaylarken yattığı yerden kalkıp oturmam için yer açtı. Ayırdığı yere geçtikten sonra elini kemerime ve fermuarıma atıp açtı, bunları yaparken çokta atikti. Gözlerimin içine bakarken sertleşmiş ve daha fazla dayanamayacak olan penisimi gün yüzüne çıkarmıştı. İki üç kere sıvazladıktan sonra dil darbeleri atmaya başladı dili penisimin başındaki yarıkta sürtündüğünde elimi saçlarına geçirdim ve çektim daha fazla dayanamazdım. Bunu farketmişçesine hızla ağzına alıp oral yapmaya başladı. Tanrım! Bu kadar iyi hissettirebilir miydi gerçekten! Anlık bir nefesle penisimi ağzından çıkarıp,
"Hadi adımla inle Jungkook!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Nothing Like Us •|taekook|•
Fiksi PenggemarÜnlü aktör Jeon Jungkook, eline geçen bir bl dizisi kontratını gözden geçirir. Ve çiftinin, düşmanı Kim Taehyung olduğunu bile bile kontratı imzalar. 15.11.22