"Kendimi affettirtmek İstiryoryum, yatağa geçelim inam bana yaşadığın zevkle beni affediyceksij"
"Bu halinle mi? Bana hangi hünerlerini gösterebilirsin ki?"
"Güven bana!"
Kucağımdaki bedenle yukarı doğru çıkmaya başladım. Kafasını boynuma gömüp öpmeye ve emmeye başladı. Ciddiydi. Onu yavaşça yatağa bıraktığımda geri çekilmeme izin vermedi ve elleri gömleğimin düğmelerine gitti. Bileklerinden tutup iki yana sabitledim. Kısık gözleriyle bana bakıyordu gözlerim hafifçe dudaklarına gitti. Alt dudağını ısırıyordu. Dayanamayıp öpmeye başladım. Yavaşlığım onu daha fazla kıvranmaya zorluyor ve zorlanarak kalçasını kaldırıp penisini penisime sürtmeye çalışıyordu. Bir anda "Jiyo" diye mırıldanmasıyla duraksadım. Dudaklarımı dudaklarından ayırıp nefes almak için alnımı alnına dayadım.
Fakat o geri çekilmemi reddetip çenesini kaldırdı ve dudaklarıma yapıştı. Kendini Jiyo'yla sanıyordu. Bu normaldi sarhoştu ve sanırım ayrılmışlardı. Ki bu beni ilgilendirmez şuan ben vardım ve o bunu istiyordu. Jiyo konusunu siktir ettim ve bu hırsını kabul edip öpüşlerimi hızlandırdım. Ellerimi bileklerinden çekip bir elimi beline attım. Ve yerlerimizi değiştirip onu kucağıma çıkardım. Ve o sürtünmeye başladığında ellerimi tişörtünün altına sokup çekip çıkardım bir çırpıda. Güzel olduğu konusunda asla yanılmıyordum. Enfes bir vücudu vardı ve göğüslerinde piercing vardı. Bu beni şaşırtmıştı. Göğüslerine yaptıracak birine benzemiyordu. Yinede bu hoşuma gitmişti ve o sürtünürken göğüs uçlarının birini emmeye biriyle ise parmaklarımla oynamaya başlamıştım.
İnledikçe inliyordu. Tiz sesi harikaydı.o böyle aceleciyken üstümüzde ki geri kalan herşeyden kurtulup onu yüz üstü çevirdim ve dolgun kalçalarının arkasına yerleştim. Çok dar görünüyordu. Eh doğal olarak tabi. Çekmecemde bulunan yağı çıkarıp güzelce yaydım.
"Üzgünüm güzelim bu biraz acıyacak"
"Senden gelecek her acıya rağz-"
Ve yüksek sesli tiz bir çığlık bıraktı. Daha sadece parmaklarım içindeyken alışmasını bekledim. O sırada rahatlamasını sağlamak amacıyla ensesinden ve kulak arkasından öpüp ona güzel şeyler fısıldıyordum. Nefesi düzene girince hafiften parmaklarını oynatmaya başladım. Arada hala kendini sıksada zamanla alışmış ve sadece kısık kısık zevk çığlıkları atıyordu. Parmaklarımı içinden çıkarınca mutsuzca mırıldandı. Bu hoşuna gitmiştir anlaşılan. Şimdi daha iyisi geliyordu. Penisimi bir kaç kez sıvazlayıp yavaşça basını içeri soktum. Anlık hisle nefesi tekkede de, devamını kendini bana iterek içine aldı. Çok çabuk alışmıştı.
Ellerimi beline atıp tüm gücümle asıldım. Bedenlerimizin birbirine çarpma sesi ve onun inleyişleri kulağıma bir melodi gibi geliyordu. İçi tam beni saracak şekildeydi. Beli ellerime oturacak şekilde ince. Dudakları zehir olsa bile bal gibi yenecek türdendi. O enfesti. Tüm geceyi bu güzel inlemelerle geçirdiğimizde yorulmuş ve yanına uzanmıştım. İlk seferi için biraz fazla yormuştum onu ve şuan ise deliksiz bir uykudaydı. Dudaklarına bir öpücük kondurup gözlerimi kapattım.
Jungkook'tan..
Yüzüme vuran güneşle gözlerimi açmıştım. Sırtım ve kalçamda büyük bir ağrı vardı. Kafamı kaldırdığımda etrafa bakındım. Neredeydim ben böyle? Kafamı çevirdiğimde yanımda o vardı. O. Siktir! Çıplaktı. Ve bende! Lanet olsun! Dün gece neler oldu!? Hareketlerimle o da hareketlenmiş ve gözlerini açmıştı.
"Günaydın"
"Günaydın? Sen iyi misin be!? Nerdeyim ben? Ne işim var senin yanında? Ve biz neden çıplağız!!!???"
"Her sabah bu kadar gür mu çıkar sesin senin? Kısılmış olmasını beklerdim dün geceden sonra"
"Dün gece!?!?? Taehyung bana zorla sahip mi oldun yoksa!?"
"Zorla değildi"
"Sahip olduğunu kabul ediyorsun yani!?"
"Evet artık sana sahibim Jungkook ne var bunda? Bir yerlerin ağrıyor mu sana krem getireyim"
"Ne kadar normal bir şeymiş gibi konuşuyorsun Taehyung! Benden uzak dur! Ve bir daha bana dokunmaya cürret bile etme. Sakın!"
"Hey! Bunu zorla yapmadım! Sarhoş olup bana, kendimi affettiricem diye yapışman senin suçun!"
"Beni öylece bırakabilirdin!"
"Orası işime geldi o ayrı. Yine büyük kabahati olan sensin"
Sinirle soluyup duş olduğunu düşündüğüm yere girdim ve tahminim doğru çıktı. Bundan arınmak gerekiyordu. Lanet olsun!!!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Nothing Like Us •|taekook|•
FanficÜnlü aktör Jeon Jungkook, eline geçen bir bl dizisi kontratını gözden geçirir. Ve çiftinin, düşmanı Kim Taehyung olduğunu bile bile kontratı imzalar. 15.11.22