Two daddy

1K 57 5
                                    

Boynuma ve köprücük kemiklerime öpücükler bırakırken sürtünmeyi kesmiş ve parmaklarıyla genişlettiği deliğime penisini konumlandırmışti. Bir anda içime girdiğinde çığlık atmıştım. Çok acımıştı lanet olsun! Alışmam için hiç hareket etmezken saçlarımı okşuyor ve dudaklarımızı birleştiriyordu. Dili dilimle oynaşırken hafiften içimde gelgitler yapmaya başlamıştı.

Jakuzide onunla seks yaptığıma inanamıyordum! Yumuşak vuruşları hızlanırken üstüme iyice çullanmış ve bir bacağımı omzuna kaldırmıştı. Hızlı hareketlerinden dolayı su çalkalanırken gözlerimi açmıştım. Keskin bakışlarla bana baktığını gördüğümde onu kızdırmak için bir hamle yapmaya karar verdim.

"Yaşlanmaya bu kadar erken başlayacağını bilmiyordum sevgilim. Çok yavaşsın"

Amacıma ulaşarak daha da hızlandığında çalkalanan su artık dışarı bile taşıyordu. İkimizde birbirimize şehvetle bakarken haz noktama vuruş yapmasıyla tırnaklarımı sırtına geçirmiştim. Yaptığım şeyden hiç şikayetçi olmazken geleceğini anlamıştım. Adıyla inlerken bir anda içimden çıkarak kendini suya bırakmıştı. Nefes nefese kaldığında o da daha fazla ayakta duramayarak pis olduğunu umursamadan kendini suya bırakmıştı. Biraz daha öyle durduktan sonra ikimizde oradan çıkıp iyice yıkanmış ve saat daha erken olmasına rağmen kendimizi yatağa atmıştık.

_____

Yoonmin...

"Hadi ama Yoongi!!??"

"İstediğin kadar yavru köpek bakışı yap Jimin olmaz yapmayacağız hamilesin!"

"Ya saçmalama daha büyük bile değil hiçbir şey olmaz. Hadi lütfen çok istiyorum seni içimde!"

"Hayır dedim Jimin! Git çıkar su üstündeki fantezi kıyafetlerinide- Yapma, bakma öyle ağlayacakmış gibi. İkinize bir şey olsun istemiyorum"

"Bu son yapışımız olucak lütfen hadi"

"Pekâlââ yaramaz  civcivim benim"

Saten geceliği dışında çırıl çıplak olan eşinin süt beyaz tenini emmeye başlamıştı Yoongi. Ne kadar zarar gelmesinden korksada ona asla hayır diyemiyordu hiçbir zaman. Çünkü ne onu üzmek istiyor ne de bu güzelliğe hayır diyebiliyordu. Jimin kabul edilişiyle kıkırtılara boğulurken, bir ayağını Yoongi'nin kalçasından yukarıya atarak üstüne daha çok eğilmesini sağladı. Üstündeki ceketi ve gömleğinden hızlıca kurtulan Yoongi, kaldığı yerden durmadan öpücüklerine devam ediyordu. Ayni zamanda parmak uçları Jimin'in göğüs uçlarıyla oynarken sıcak nefesini Jimin'in göbeğine usulca üflerken onu bekleyen penisine gelmişti.

Eline alıp bir kaç kez okşadıktan sonra oraya da öpücüklerini doldurdu. Bunu daha önce yapmamıştı, bir anda romantikliği tutmasıyla Jimin şaşırmıştı. Ve o sırada Yoongi penisi ağzına alırken bir parmağını Jimin'in deliğine sokmuştu. Jimin iki taraflı yaşadığı zevkle alt dudağını ısırarak inliyordu. Bir süre sonra Jimin'in deliği genişlediğinde Yoongi kalkıp pantalonundan kurtulmuştu. Ve ne kadar izin vermese de Jimin onun yatmasını sağlayıp kucağına çıkmıştı. Yoongi ellerini güzelinin beline koyarken, Jimin sürtünerek Yoongi'nin dudağıma kaçamak öpücükler konduruyordu.

Yeterli olduğunu düşündüğü anda altındaki penisi tutup deliğine konumlandırıp içine soktu. Derin bir inleme bırakırken Yoongi, sanki ilk defa bu tiz inlemesini duyuyormuşçasına endişelenmişti. Fakat Jimin sonrasında gülerek ona baktığında bunun onun en çok hoşuna giden şey olduğunu biliyordu. Daha fazla beklemeden Jimin Yoongi'nin üstünde zıplamaya başlamıştı.  İkisininde ayrı tonlarda kalın ve ince sesi birleşip adeta bir nota gibi çıkarken tüm geceyi inletiyorlardı. Yoongi biraz daha devam ederse geleceğini anladığı için pozisyonlarını değiştirmişti ve Jimin'in kalçasına bir şaplak atıp haz noktasına baskı yapmaya başlamıştı. Jimin'in sırtı yay gibi gerilirken kısa süre sonra ikiside gelmişti.

Jimin sırtını Yoongi'nin göğsüne yaslamışken Yoongi Jimin'in çıplak omzuna hafif öpücükler kondururken herhangi bir problem olmadığına dair emin olmak için sorular soruyordu.

"Bebeğim iyisin değil mi? Çok zorlamadım seni?"

"İyiyim sevgilimm daha ne kadar soracaksın. Hayır beni  zorlamadın. Gayet iyiydin zevkten bayılacaktım. Çok teşekkür ederim sen çok iyi bir eşsin. Aynı zamanda çok güzel bir baba olucaksın"

"Sende güzelim"

Nothing Like Us •|taekook|•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin