Taehyung'un çekimimizin arasında bana evlenme teklifi etmesinin arasından 3 gün geçmişti ve ben rol icabı ona taktığım yüzüğün ikimizin yüzükleri olduğunu öğrenmiştim. Her şeyi o gün gündüz planlamıştı o yüzden o kadar erken gelmiştik o gün oraya. Ve bugün ise galamız vardı. Herkesin önüne çıkıp konuşmalar yapacak ve ödülümüzü alıcaktık.
Harika bir kıyafet ayarlanmıştı bana fakat Taehyung bana onu giydirtmemekte diretiyordu. Ben onunkine bir şey demiyordum o ayrı konu! İnadım inatlık yapıp o kıyafeti onaylatmıştım. Ve gece için son hazırlıklarımız yapılıyordu. Bir takım koyu bir makyajın ardından son olarak parlak lip balmımı sürüyordum dudaklarıma. Taehyung kaplan kolyesiyle sade bir makyajla karşımdaydı. Harika görünüyordu! Ağzımın sulanmasına engel olamazken. Sahneye çıkabileceğimiz merdivenlerin orada beklemeye almışlardı bizi.
"Gerginim Taehyung"
"Gergin olmanı gerektirecek hiçbir şey yok güzelim sakin ol"
Elimi ellerine kenetlerken öptü. O sırada sunucu bizi tebrik ederek ismimizi söyleyerek sahneye davet etti. Derin bir nefes aldım. Söylenecek bir çok şey vardı sonuçta değil mi? Sahneye çıktığımızda mikrofona ulaştık tekrar tebrik edilirken ödülümüzü verdiler. Eğilerek teşekkür ettiğimizde konuşma yapmamız için kenara çekildiler. Taehyung mutlu haberi en son vermek istediğini için mikrofonu bana uzattı.
"Öncelikle bu gece buraya gelen herkese teşekkür ediyorum. Bizim için gelmişsiniz veya gelmemişsiniz hiç farketmez. Bize bu ödülü layık görenlere teşekkürlerimi iletiyorum. Ve açıkçası bir çok kişiye bir kaç sözüm var. Öncelikle bu kişi eski şirketimin sahibi bay Kwon'a! Ne kadar bu zamana kadar beraber olsakta iyi anlaşıyorduk fakat bunu hep belirttiğim gibi yine söylemek istiyorum. Gay olmak hastalık değildir!"
Katılan neredeyse herkesin alkışları yükselirken devam ettim.
"Yaptığım seçim veya seçimler de beni destekleyen herkese teşekkür ederim. Tabi burada hoşuna gitmeyenlerde var biliyorum. Onlara da bir çift lafım var. NE OLMUŞ YANİ!? Ben kendi benliğimi bulup kararlarımı öyle verdim. Ve Nevermind şirketinde olmaktan çokta mutluyum. Hani bilip bilmeden herkesin hayatına bok atıyorsunuz ya üzgünüm ama kendi çukurunuzda boğulun. Siz ne kadar laflar etsenizde ben sizden bağımsız bir şekilde çok mutluyum!"
Taehyung'la birleşik olan ellerimizi havaya kaldırdık ve o sırada Taehyung mikrofonu alıp,
"Millet biz evleniyoruz!!!"
Büyük bir alkış tufanı koparken. Sırf ödül alacak olmaları için burada zorla oturan diğer ünlüler gözüme çarptı. Fazlasıyla rahatsız olmuşlardı bu konuşmamdan. Ve ben bu hissi sevmiştim. Taehyung tekrar mikrofonu dudaklarına götürdü ve Yoongi hyung'la Jimin'i çağırıp mikrofonu onlara devretti.
"Şirketimizin yeni çiftini tebrik ediyor ve evliliklerini en içten bir şekilde kutluyorum. Herşeye rağmen güzel bir diziyi bitirdiğiniz için öncelikle teşekkürlerimi sizlere sonra da tüm yapımcılara ediyorum"
Yoongi hyung konuşmasını yaptıktan sonra Jimin'e mikrofonu vermişti.
"Millet! Size anlatmak istediğim kısa bir hikayem var. Şuan karnımdaki bebeğin babasıyla olan tanışma hikayemizi anlatmak istiyorum. Yani bu demek oluyor ki yine bir sürü antiyi başımıza toplamak istiyorum. Ben lise dönemindeyken hep güzel sanatlar okumayı isterdim. Müzikle falan ilgilenmek. Ama babam sağolsun sürekli beni işletme okuyacaksın diyerek hayallerime izin vermedi ve ben üniversitede işletme bölümü okurken bir gün okulumuzda bir seminer gerçekleşti. Ve bu seminere o zamanların büyük şirketi, Never şirketinin sahibi biricik eşim Min Yoongi geldi. Bize bir sürü şeyler anlattı durdu. Ve ben o günden sonra işletme bölümüne olan ilgim arttı. Ve ben ileride kendi Mind şirketimi kurduğumda Yoongi ile tekrar karşılaştım. Bir süre konuştuk ettik. Fakat bu konuşmalar zamanla aramızda bir bağ oluşturdu. Birbirimizi sevdik ve beraber olduk. Size bu hikayede vermek istediğim ders ise. Hayatta ne olursa olsun asla bulunduğunuz konumdan ümidi kesmeyin. Bir umut sonunda sizin yüzünüze gülümseyecektir"
Jimin son cümlelerini Yoongi'ye bakarak söylemiş ve mikrofonu indirdiği gibi birbirlerini öpmüşlerdi. Geceyi orada bitirdiğimizde kararlaştırıp kutlamayı sonraya bırakmıştık. Malum bu gece iki tarafında işi vardı. Eve çoktan geldiğimizde Taehyung yeni ayrıldığı dudaklarıma nefes nefeseyken tekrar yapıştı. Dudaklarımızı ayırdığında gece boyu bir daha konuşmamak üzere son cümleleri şunlar olmuştu.
"Bu gece tüm gecelere inat ateşimizle kavrulalım!"
Final
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Nothing Like Us •|taekook|•
FanfictionÜnlü aktör Jeon Jungkook, eline geçen bir bl dizisi kontratını gözden geçirir. Ve çiftinin, düşmanı Kim Taehyung olduğunu bile bile kontratı imzalar. 15.11.22