Kısa süren duşumun ardından banyodan çıktığımda Taehyung'un yatakta olmadığını gördüm. Belime sardığım havluyu çıkarıp altıma bir baksır üstüme de bana uzun gelen beyaz bir tişört giydiğimde, güzel kokuların bulunduğu mutfağıma doğru ilerledim. Demek isterdim fakat güzel kokunun aksine yanık kokusu burnuma gelince koşarak mutfağa gittim. O sırada Taehyung, fırının içinde fazla tuttuğu ekmekleri çıkarıyordu.
"Ah bir şeyi beceremeyen sevgilim benim"
"Seni çokta güzel becerdim gece ama?"
"Çok konuşma da yaktığın ekmeklerin yenisini yap"
"Birileri ceza istiyor anlaşılan, Jungkook gece demişken sırtımı çok fena çizmişsin"
"Ben senin yaptığın morluklar hakkında bir şey diyor muyum?"
Sinsice gülerken susmuştu. Kırdığı yumurtaları çırparken çıplak sırtına yaslanıp kollarımı beline doladım ve omzuna bir öpücük kondurdum. Herşeyi siktir ettiğim günün sonunda güzel bir gece geçirmiş üstüne üstlük güzel bir ilişki ile ertesi güne başlamıştım. Telefonuma gelen bildirimle Taehyung'dan ayrılıp telefonumu masadan aldım. Gördüğüm haberle gülümsemem genişlemişti. Jimin ve Yoongi twet atmışlardı baba olduklarına dair ve bu haber anında gündem olmuştu. Onlar için mutlu olmuştum. Benim için büyük ve saçma sapan anıların olduğu bir günde öğrenmiştik bu haberi fakat sonunda herşey sorunsuzca ilerleyecekti. Buna inanıyordum. İnanmak istiyordum.
"Hey ne bildirimi gelmiş güzelim?"
"Jimin'ler baba oldukları haberini paylaşmışlar"
"Ah 5.dakikasına homofobikler sıralanır şimdi. Ee senin şu eski patrondan bir haber yok mu? Hâlâ ayrıldığın hakkında bir haber yayınlamamış mı?"
"Hayır yok. Olsaydı gündeme girer ve telefonum bildirimlerde hiç susmazdı zaten"
Dememe kalmadan, bildirimler gelmeye başladı.
"ŞOK ŞOK ŞOK! ÜNLÜ AKTÖR JEON JUNGKOOK NARROW WİEW ŞİRKETİNDEN ATILMIŞ!!"
"NE DEMEK JUNGKOOK ŞİRKETTEN AYRILDI!?"
"ŞİRKETİN İSMİNDE HAYIR YOKTU ZATEN HERKES SUSSUN!"
"AMAN COK BİLE DURDU ZATEN ORDA SAÇMA SAÇMA TEPKİLER VERMEYİN! BAY KWON'UN ONU ORDAN KOVMASI GEÇ BİLE OLDU"
"ÇOK İYİ OLMUŞ VALLA BEN COK SEVİNDİM. YAKIŞIKLI JUNGKOOK'UM YENİ ŞİRKETİNDE BİRİCİK TAEHYUNGUMLA OLUCAK!!!"
"JUNGKOOK NEVERMİND'A MI GEÇMİŞ??"
"HARİKA DİZİDEN SONRA İYİCE O BOK ÇUKURUNA DÜŞMÜŞ. HİÇ ÜZÜLMÜYORUM O DA BİR HASTAYDI SONUÇTA"
"KÜFLÜ PEYNİR KOKTU BURASI, ŞU HOMOLARI SAHNEDEN ALABİLİRMİYİZZZ????"
"JUNGKOOK'TAN HİÇBİR SES ÇIKMIYOR? NERDESİN JUNGKOOK!? BİZE AÇIKLAMA YAPMAN GEREK! BU ŞİRKET NE DİYOR???"
"NASIL YAPARSIN BUNU BANA JUNGKOOK!!? HANİ EVLENECEKTİK BİZ!? DOĞMAMIŞ 5 ÇOCUĞUMUZDAN UTANN!!!"
Bari yalan haber atmasaymışlar onlar kovmadı beni ben istifa ettim! Bir sürü ayrı ayrı kafalarda fanların ve antilerin yorumlarını görmek gözlerimi bozuyordu. Telefonun sesini kapatıp kenara koydum.
"İti an çomağı hazırla! Haber yayıldı"
"Anlaşılan birinin kulaklarını çınlatmışız"
Dediği şeyle sesli bir şekilde güldüğümde kollarının arasına girip bende kollarımı boynuna doladım. Dudaklarımızı birleştiğinde ıslak saçlarımızdan damlayan sular yüzümüzü ıslatıyordu. Dudaklarımızı yavaşça ayırdığımızda,
"Seni seviyorum"
"Seni seviyorum"Ufaktan kokular gelmeye başladığında gözlerimi açıp tavadaki ekmeklere baktım. Taehyung telaşımı görünce mahçupça sırıtmış,
"Sanırım bu işte iyi değilim"
"Sen aşık olunca bir aptallaştın"
"Doğru, güzelliğinle beni körelttin"
Söylediği şeyle yanaklarım kızarmıştı. Ondan kaçmak adına.
"Taehyung! Dolapta meyve suyu kalmamış hadi sen bir koşu da gidip al!"
"Bu halde mi?"
Diyerek bana gülerken üstünde hiçbir şey olmaması bir yana altında ise sadece havlu vardı.
"Git giyin ve al gel hadi!"
"Her gün meyve suyu mu içiyorsun sen bugün de içmeyi ver?"
"Taehyung canım çok istedi hadi!"
"Hamile misin bide?"
"Ya ne alaka git işteee"
Hâlâ gülerken onu ittirmeme rağmen yerinden bir gram kıpırdamıyordu.
"Süt ısıtayım sana olmaz mı?"
"Olur"
Sessizlik oluştuğunda dediğini daha yeni anlamıştım! Lanet olsun!
"Taehyung!!!!!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Nothing Like Us •|taekook|•
FanficÜnlü aktör Jeon Jungkook, eline geçen bir bl dizisi kontratını gözden geçirir. Ve çiftinin, düşmanı Kim Taehyung olduğunu bile bile kontratı imzalar. 15.11.22