Şaşırıp kaldığı anlaşılır bir şekilde sessizleşmişti. Bir kaç dakika böyle bekledikten sonra,
"Ben, ben tekrar beraber olmak istiyorum Jungkook. Üzgünüm sana öyle davrandığım için. Özür dilerim sana öyle dememeliydi-"
"Bunu sadece paramın peşinde olan kız mı söylüyor?"
"N-ne? Jungkook ne saçmalıyorsun? Neden paranın peşinde olayım seni, seni çok özledim. Hatalıy-"
"Yıllarca salak muamelesi gördüm zaten Jiyo! Ama bu sefer, tavşan gözleri açtı. Üzgünüm. Sana birden fazla şey için katlandım. Artık yeter de artar. Kendine başka bir enayi bul!"
Telefonu yüzüne kapatıp onu engelledim. O sırada Taehyung duştan çıktı.
"Tavşan gözleri açtı ha? Yüzüme karşı aksini söylerken, arkamdan dediklerimi kabul ediyorsun demek tavşancık?"
Tavşan kelimesini bastırarak söylerken üstüme eğilmişti, istemsizce yutkundum.
"Korktun mu?"
"Y-yo ne alakası var?"
"Emin misin?"
Biraz daha yaklaşmıştı. Konuşsa dudakları dudaklarıma değecekti ki, geri çekildi. Üstünü giyinip odadan çıktı. O çıkınca bende hızlıca giyindim ve dışarı nerde olduğunu görmek için bakındım. Balkona çıkmış sigara içiyordu. Usulca yanına gittim.
"Neden bana yakınlaşmaya çalışıyorsun?"
"Sen neden beni reddetmiyorsun? Hani gay değildin?"
"Değilim. Ne kadar saçma gelsede bedenimi kontrol edemiyorum sadece, ve bundan nefret ediyorum"
"Sadece bedenin mi? Hislerini de kontrol edemiyorsun Jeon"
"Ne demek bu?"
İçine çektiği dumanı dışarı üflerken bana doğru dönüp üstüme gelmeye başladı nefesim teklerken,
"İşte bundan bahsediyorum. İstemsizce açılan gözler, dudaklar ve nefessiz kalışın"
Benden geri çekildiğinde diyecek bir şey bulamamıştım. Cebinden dışarı doğru gözüken paketini alıp bir dal sigara çıkardım ve elindeki çakmağı vermesi için elimi uzattım. O ise aksine çakmağı yakarak sigarama yaklaştırdı. Bir nefes çekip ona laf attım.
"Yemedik çakmağını"
Çakmağın düz parlak yüzeyini bana doğru çevirip üstüne lazerle kazınmış "J" yazısını gösterdi.
"Sen yersin. Bana özel bir çakmak. İstediğin herşeyime dokunabilirsin ama ona asla"
"Ne özelliği var? Sevdiğinin ismi mi?"
"Hayır, lise zamanlarımda tanıştığım en yakınım olan bir dostum, kardeşimin bana ilk hediyesi"
Anlamışçasına kafamı salladım. Birinden hatıra, saklayabileceği bir şey olması çok güzel. İstemsizce kıskandığımı hissettim. Daha sonra toparlanmış ve bulunduğumuz otel odasından çıkmıştık. Hâlâ çok garip geliyordu bir saat kadar önce olan her şey. İkimiz için bir araba bırakmışlardı vale arabayı getirip bize teslim ettiğinde telefonum durmaksızın çalmaya başladı. Arayan bay Kwon'du.
"Efend-"
"Jeon Jungkook!!! Acilen ofisime geliyorsun!! Başıma bela açma dedikçe belanın ta kendisi olduğunu görmek ahhh!!! Şuan, nerede, ne bok yiyorsan çıkıp buraya geliyorsun!"
"Ne olduğunu sor-"
"Soramazsın! Gel dediysem, buraya geliceksin!"
Konuşmama müsade etmeyip telefonum kapattığında bu sefer ne olduğunu düşünmeye başladım. Bu dizi sözleşmesini imzaladığımda bile bu kadar büyük bir tepki vermemişti.
"Tahmin edeyim bay Kwon yine çıldırdı ve seni istiyor"
Gözlerimi devirdim bununda doğrucu bekir olması sinir bozucu olmaya başlamıştı.
"Evet biraz hızlı olur musun?"
"Hay hay"
5 dakikaya kalmaksızın şirketin önüne geldiğimizde paparazileri görmem bir olmuştu Taehyung'a arka tarafa doğru gitmesini istemeye kalmadan bir kaç kamera buraya gelmiş bazıları bir şeyler bağırıyor bazıları ise fotoğraf çekiyordu. Hızla ordan uzaklaştığımızda. Bu kadar büyük ne olabileceği kafamda düşünceler artarken korkmaya başlamadım değildi. Taehyung'la şuan yakalanmış olmamız, daha önce haberimiz yokken yakalanmış olmamızdan daha kötüydü. Bay Kwon beni öldürürdü.
Arka tarafa döndüğümüzde otomatik kapı açıldı ve hızla içeri girdik. Ön taraf kadar olmasa da burada da paparaziler vardı. Fakat onlardan kolay kurtulmuştuk. Taehyung'a tek kelime edemeden arabadan inip şirkete girdim ve asansörle çıkıp bay Kwon'un bulunduğu ofis kapısının önüne geldim. Kapıyı çalma girişiminde bile bulunmadan içeri girdiğimde, bay Kwon sinirden kıpkırmızı olmuş kravatını gevşetmiş bir şekilde küfürler savuruyordu.
"OOOO BAŞ AKTÖRÜMÜZDE GELMİŞ!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Nothing Like Us •|taekook|•
أدب الهواةÜnlü aktör Jeon Jungkook, eline geçen bir bl dizisi kontratını gözden geçirir. Ve çiftinin, düşmanı Kim Taehyung olduğunu bile bile kontratı imzalar. 15.11.22