Assertive words

1.1K 69 7
                                    

Yavaşça dizlerimin üstüne çöktüm ve çenemi sertleşmiş penisine koyarak ona bakmaya başladım.

"Kook, yarıda bırakmayı düşünmüyorsun değil mi sevgilim?"

Dişlerimi göstererek ona baktığımda,

"Yapma!"

Diye fısıldamıştı. Yapabileceğimi biliyordu fakat attığım bakış sadece bir blöftü. Onu yarım bırakmayı düşünmüyordum. En azından şuanlık"

Bakışlarımı ondan çektiğimde. Ellerimi arkamda bağlayarak dişlerimle pantalonunun düğmesini açtım. Bunları yaparken bilerek penisine sürtünüyordum da, kendini kastığı çok belli olurken fermuarını da açmıştım. O küçük aralıktan bile dışarıya çıkabilecek olan penisi, pantalonun komple açılmasıyla daha da büyümüştü. Dişlerimle işime devam ederken Taehyung ellerini pantolonuna getirip aşağı indirecekken arkadaki ellerimi çözüp ellerini tuttum.

"Iı ikimizde ellerimizi kullanmayacağız"

Ağzından sesli bir küfür çıkarken güldüm ve pantalonunu sıyırmaya başladım. Yeterince indirdikten sonra baksırının üstünden penisini hafifçe ısırdım. Bu sefer daha gür ve kalın çıkan sesiyle bir küfür daha savurmuştu. O kadar şişmişti ki en ufak baskım bile onun inletiyordu. Daha acındırmayı istiyordum fakat bu hapsolmuş penisi bir an önce ağzıma almak adına baksırını da indirdim. Gözümün önüne serilen büyük ve kalın kafidemsi penisini boydan boya yaladıktan sonra ufak emişlerle ağzıma almıştım. Birbirine kenetli ellerimizi çözüp penisini sıvazlayarak boğazıma kadar alıyordum.

Ellerini saçlarıma atarken beni kendine bastırıyordu. En sonunda yüksek sesle bağırarak geldiğinde tüm menilerini yutmuştum. Nefes nefese kalmışken beni ayağa kaldırmıştı. Elini kalçama atıp sıktı ve beni bir anda kucağına alıp yukarı çıkmaya başladı.

"Ah yoksa kaplancık doymadı mı?"

"Seni her gördüğünde azan biri için hafif kalır bu sözler"

Daha fazla konuşmama izin vermeden vahşice dudaklarıma saldırmıştı. Hızlıydı fakat çok güzel öpüyor oluşu şaşılır derecedeydi. Hızlı hızlı çıkmış olduğu merdivenlerin sonunda odamı bulmuş ve içeri girip beni yatağa atmıştı resmen. Daha yeni boşalmış olmasına rağmen tekrar sertleşmişti. Ve beklemeye niyeti yoktu. Hızla üstüme çıkıp gömleğimin düğmelerini çekip kopardı. Boynuma yönelirken ıslak dudaklarının hissi zevkten gözlerimi kapamama neden oluyordu.

Sertçe emiyor, yalıyor ve ısırıyordu. Yavaşça göğüs ucuna indiğinde hiç beklemeden yalamaya başladı. Bir yandan da diğer eliyle diğer göğüs ucumu sıkıp oynuyordu. İnlemememek için ne kadar çok kendimi sıksamda ufak tefek kaçan inleyişlerim onun fazlasıyla hoşuna gidiyordu. Bu kadar kolay yenilmemeliydim, ona onu yalvartıcam derken, ben bu kadar erken yenilemezdim! Sonunda aşağı indiğinde, pantalonumun üstünden penisimi ısırdı. Ve feci bir şekilde inlememe neden oldu.

Benim onla oynamamın aksine hızla kalktı ve altımdakilerden kurtulup diliyle ıslattığı parmaklarını deliğime birer birer sırayla ittirirken daha önce canımın bu kadar acıdığını hissetmemižtim sanırım. Acı çığlığım ilerleyen vakitlerde zevk çığlıklarına dönüşmüşken içimde hızla kendini haz noktama ittiriyordu. ikimizin de çığlıkları karanlık odada yankılanırken elimi penisime atıp çekmeye başladım çünkü o da gelmek üzereydi.

Bunu kasılan hareketlerinden anlayabiliyordum. Hızla asılırken tiz bir çığlıkla kendimi onun ve kendi karın kaslarımın üzerine fışkırtmıştım. Taehyung bundan memnun olmuş bir ifadeyle gülerken, son darbesiyle içimden çıkıp o da gür sesini yükseltirken, kendini karnıma bırakmıştı. Nefes nefese iken kendini yanıma atmıştı. İkimizde bir süre konuşmadık ve nefes seslerimizi dinledik. Fakat bu sessizliğin ve dinlenmenin sonunda dayanamayıp kendimi uykuya teslim etmiştim.

____

Nefessizlikten boğulurken gözlerimi açtığımda Taehyung'un beni sarıp sarmalamış bir şekilde uyuyor olduğunu gördüm. O kadar sıkı sarılmıştı ki ölüyordum sanırım. Yerimde kıpırdanıp kollarının arasından çıkmaya çalışınca uyanmıştı.

"Nereye gitmeye çalışıyorsun?"

"İzin verirsen nefes alıcam ama sağolsun bedenin buna izin vermiyor!"

Gülerek geri çekildiğinde derin bir nefes aldım. Hakkatten ölüyormuşum. Yataktan zorla kalktığımda Taehyung beni kolumdan tutmadan kurtulup duş almak için banyoya girdim.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Nothing Like Us •|taekook|•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin