"Sizi dinliyorum bay Kwon?"
"Gündemlerden haberin vardır herhalde Jungkook?"
"Tabii ki!"
"O zaman buna karşı tavrımında ne olduğu hakkında haberin vardır?"
"Kendi kararlarım bay Kwon. Eğer oynamamı bu kadar çok istemiyorsanız benden daha iyi bir aktör bulmanızı tercih ederim"
"Jungkook fanların gittikçe azalıyor!?"
"Sizin gibi bu kadar çok homofobiklermişse bu onların sorunu. Önce insan olsunlar ondan sonra beni takip etsinler o zaman"
"Jungkook! Ah! Şu dik başlığını kes artık! Sen bir aktörsün. Bir kariyerin, bir ışığın, büyük bir kitlen var! Ve bunların sadece 1 gün içerisinde yarısını kaybettin!? Bu şirkete ne kadar büyük bir zarar farkında mısın!?"
"Söylediklerimin hâlâ arkasındayım bay Kwon"
"Çık dışarı Jeon! Çık dışarı!!"
"Zevkle"
Odadan çıktığımda Nabi hemen yanıma koştu.
"Bay Jeon, bay Kwon çok sinirliydi. Neler oldu içerde?"
"Son zamanlarda olanlar, merak etme Nabi iyiyim"
"Keşke o senaryoyu hiç size ulaştırmasaydım her gün azar yiyorsunuz"
"Nabi, iyiki o senaryoyu bana ulaştırdın, böyle düşünme zaten yakında çıkarım burdan büyük ihtimalle"
"Ne demek çıkarım bay Jeon? Kariyeriniz ne olucak? Oyunculuğunuz?"
"Kariyer hayatımı bitirmeyeceğim Nabi sadece bu şirketten çıkacağım. Başka bir şirket bulmak zor olmaz benim için"
"Sizin için endişeleniyorum bay Jeon"
Elimi omzuna koyup hafifçe sıktım, ve gülümseyip çıkışa doğru ilerledim. Elimi telefonuma atıp Jiyo'yu aradım. Bir de onun çenesini çekecektim malum. Son zamanlarda hep aynı şeyler.
"Sizi nerden gelip almamı istersiniz hanımefendi?"
"Bu soğukluk ve resmilik ne? Nabimiyim ben?"
"Ne alaka Jiyo? Soğuk değilim sana. Söyle hadi yola çıkacağım nereye geleyim?"
"Evimdeyim Jungkook nerde olabilirim?"
"Pekala 15 dakikaya ordayım"
"Tamam"
Derince bir of çekip gaza bastım. Çok geçmeden gelmiştim zaten. Attığım mesajla kapıya çıkan hızlıca Jiyo arabaya bindi.
"Nasılsın?"
"Sinirli"
"Neden?"
"Beni aldatıyorsun değil mi o karıyla!?"
"Yine saçmalıyorsun Jiyo!"
"Kesinlikle aldatıyorsun, saçlarını yolucam o kızın"
"Jiyo yeter! Gerçekten bunu konuşmak için mi çağırdın beni?"
"Hayır. O oynadığın saçma sapan dizi hakkında konuşmak için çağırdım. Heryerde sizin isimleriniz var. Üstelik shipleyenler bile var!?"
"Aramızda bir yakınlık olmadığını biliyorsun Jiyo. Ve üstelik ona karşı bir şeyler hissetmiyorum benim sevgilim sensin?"
"Sevgilin olmam beni aldatmıyor olacağın anlamına gelmez?"
"Jiyo bu sadece bir dizi?"
"Bu hastalıklı iki erkeğin olduğu bir dizi?"
"Peki ben gay olmadığım halde bu bizim ilişkimizi neden etkiliyor?"
"O çocuğun sana olan yakınlığı sinirimi bozuyor!"
"Yakın bile değiliz bahaneler üretip durma!"
"O çocuğun senin peşini bırakması için elimden geleni yapacağım!"
"Jiyo-"
"O mu ben mi Jungkook?"
"Sen tabi ki Jiyo"
"Peki o dizi mi ben mi?"
"Gerçekten çocuk gibisin"
"Cevap ver!"
"Sen Jiyo sen! Oldu mu?"
"O zaman o diziden ayrıl"
"Lütfen kapatalım bu konuyu ve bana gidelim olur mu?"
"Evde mi konuşmak istiyorsun? Pekala gidelim"
Elimi Jiyo'nun bacağına atıp okşamaya başladım ve eve doğru yönümü değiştirdim. Eve gittiğimizde bile amacımı anlamayarak tartışmaya devam eden Jiyo'yla yine günü kavga ve tartışmalarla bitirmiştik.
Taehyung'dan..
Yatağımda uzanıp film izlerken bir anda susmak bilmeyen bildirimlerle filmi yarıda kesmek zorunda kalmıştım.
+82***********
"Saçma salak dizilerin yüzünden sevgilimi ele geçirmiş ve beynini yıkamışsın seni hasta manyak herif!""Sevgilimin peşini bırakıcaksın!"
"Senin yüzünden bir günümüz kavgasız geçmiyor"
"Eğer onun peşini bırakmazsan senin kariyerini bitiririm"
"Bu diziyi bırakıcaksın!"
"Ne yap ne et bu şeyden ayrıl!"
"Senin yüzünden sevgilimden olmak istemiyorum. Yoksa sen kariyerinden olucaksın"
"Duydun mu beni hastalıklı herif!"
"Senin o hastalıklı hislerin yüzünden sevgilimin beyni bulanmış durumda"
"Bizden. Ve Jungkook'tan uzak dur!!"
:
:
:
:
:Birileri yine kudurmuşa benziyor. Bu kızın Jungkook'un gücüne güvenip atıp tutması beni güldürüyor. Ama artık canımı sıkmaya başladı. Attığı mesajlar bölümünden çıkıp Jungkook'a yazdım.
"Sevgilinin tasması elinden kayıp gitmiş anlaşılan"
"Anlamadım?"
"*Ekran görüntüsü*
*Ekran görüntüsü*
*Ekran görüntüsü*""Siktir Jiyo!!"
"Çok üzgünüm, onun adına özür dilerim Taehyung. Ben çaresine bakıcam!"
Dejavu yaşıyorduk sanki ha? Gülümseyip telefonu bir kenara bıraktım ve yarım kalmış filmime devam ettim..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Nothing Like Us •|taekook|•
FanficÜnlü aktör Jeon Jungkook, eline geçen bir bl dizisi kontratını gözden geçirir. Ve çiftinin, düşmanı Kim Taehyung olduğunu bile bile kontratı imzalar. 15.11.22