Together

808 49 13
                                    

Beni getirdikleri Jimin'in kliniğinden çıkmıştık. Jimin burada kalmak istese de Yoongi hyung,  Jimin'in benim gibi uykusuz kalıp, halsiz olup düşüp bayilmasını istemediği için götürmüştü. Yani bu bana Taehyung'un söyleyişiydi. Sözde bana laf çarpıyordu.

_____

Eve gidip yatmam ve tüm günleri Taehyung'un zorunla yatakta geçirmemiz üzerine 1 haftayı devirmiş ve çekim gününe gelmiştik. Ve bugün, son sahneden önceki sahne çekilecekti. Bugün üniversitenin son günüydü ve bir parti vardı. Partinin sonunda her okul dizisinin neredeyse artık hepsinde olduğu gibi gecenin çifti seçilecekti. Ve Taehyung gerçekten bu sahne için çıldırıyordu. Çünkü onun istediği leopar tarzı kıyafetlerimiz vardı. Ve tam bir çift gibi durmamızı sağlıyorlardı. Sahne akşam çekileceği için 6 ya kadar vaktimiz vardı şirkete gitmemiz için. 1 haftadır bunladığım yataktan sonunda kalkabildiğimde duşa girmek için ılık suyu açtım ve soyunmaya başladım. O sırada belime dolanan bir çift el ile gıdıklanmıştım.

"Beni niye çağırmıyorsun bakım sen?"

"Suyun sesini her duyduğun anda buradasın zaten sevgilim"

"Doğru, çünkü bu bembeyaz vücudunu görebilmemin bir ikinci yanı senin duş alman"

"Bak senn, şimdi izin verirsen duşa gireceğim"

"Beraber"

"Pekâlââ gel bakalım kaplancık. Ama oynaşmak yok fazla vaktimiz yok çünkü daha kıyafet seçeceğim. Kahvaltı yapacağız"

"Hmm merak etme benim sevgilim her haliyle güzel, özellikle de akşam ki partide giyecekleriyke daha bir güzel olacaksın"

Omzuma öpücükler kondururken gülmüştüm. Çok fazla oynaşmadan suyun altına girmiş ikimizde durulanıp çıkmıştık. Kurulanıp üstümüze bir şeyler geçirdiğimizde beraber mutfağa inmiştik. Taehyung'un doğru dürüst bir şeyler hazırlayamadığını gördüğümden beri ben hazırlıyor ve hiçbir şey yanıp mahvolmadan yemeğimizi güzelce yiyorduk. En son olarak bardakta sütlerimizi de masaya koyduğumda Taehyung kalçama vurup yerine geçmişti. Kahvaltımızı yapıp masadan kalktığımızda bugün bir haftadır yaptıhımız gibi herşeyi beraber yapıyorduk. Lavaboya çıkıp beraber dişlerimizi fırçalamış ve Taehyung yine bana gülerken ağzındaki tüm macunu aynaya püskürtmüştü.

Gözlerimi devirip oradan ayrıldıktan sonra kıyafet bakınmak için odama gitmiştim. Ne giysem diye diye bir ton kıyafet indirdikten sonra yine klasik siyah kot pantalon ve siyah bir tişörtle deri ceketime karar vermiştim. Hazırlanıp çıkana kadar saat 5 buçuk olmuştu bile, Taehyung benden saatler önce hazırlanıp yatakta oturmuş telefonuyla uğraşıyordu. Yanına gelip,

"Hadi gidelim, yarım saat var"

"2 saattir dolabını yere indirip giydiğin kıyafetler bunlar deme bana"

Dediğine sessiz kalıp kolundan çekip aşağı indirmeye başladım.

"Madem bunları giyecektin! İki saatini orda değil de benimle yatakta geçirebilirdin!?"

"Taehyung biraz abartmıyor musun?  Zaten hep beraberiz sevgilim, telefonunla uğraşacağına kalkıp yanıma da gelebilirdin yani"

Konuşmayı bırakıp arabaya binmiştik. İkimizde konuşmuyorduk. Kızmıştım. Telefonla oturup uğraşan kendisiydi bir de gelip benim 2 saatime laf atıyordu. Kafamı cama çevirdiğimde Taehyung bunu bekliyormuş gibi konuşmaya başladı.

"Özür dilerim. Kabalık ettim. Haklısın yanına ben gelebilirdim"

Tam bir şeyler söyleyecekken araba kırmızı ışıklarda durmuş ve Taehyung'un dudaklarıma yapışmıştı. Ben birşey demezken,

"İkimizin de buna ihtiyacı vardı"

Gülümsedim ve

"Affedildin"

Diyerek önüme döndüm. Şirketin önüne vardığımızda rutin bir şekilde biz geldiğimiz gibi arabalara geçmiştik. Zaman öyle hızlı geçiyordu ki makyajımız yapılmış kıyafetlerimiz giyilmiş çekimlerin başlaması için yönetmeni bekliyorduk. Herşeyi tam bulduğunda, konuşma olmadığı için müzik başlamış ve dans etmeye başlamıştık. Gerçekten güle oynaya eğlenirken rol olmasına rağmen bu bile çok iyi hissettirmişti beni. Yönetmen, müzikli sahnenin çekimi bitirmiş olsada bizim ne kadar eğlendiğimizi görüp sesini çıkarmamıştı. Bunu sonradan öğrenmiştim. Bir kaç konuşma ve içkilerin sonunda sahnenin sonuna gelmiştik.

İşte o çok beklenen gecenin çifti!

Evetttt önceki bölümde Jiyo'nun karnı biraz büyümüştü. Ki Jiyo öyle çok yiyen biri olmadığından, Jungkook'u aslında onunlayken aldattığını anlamışsınızdır..

Nothing Like Us •|taekook|•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin