Blowjob in the jacuzzi

1K 64 4
                                    

Sıradaki çekim yerimiz lavabodaydı. Taehyung'a hesap soracaktım burada. Teneffüs çekimlerinde koridorda yine onu o erkekle görmüştüm ve bunun için kızgındım, daha dün(diğer sahnede) sevişmemişiz gibi şimdi başka erkeklerle mi flörtleşiyordu? Diye. Çekim başladığında koridorda yürürken onu kolundan sertçe tutup lavaboya çekmiştim. Lavaboda kim varsa,

"Hemen burayı boşaltın!"

Diye bağırarak çıkmalarını sağlamıştım. Taehyung'u duvarla arama alıp,

"Dün benimle seviştikten sonra öylece diğer erkeklerle de olabileceğini mi düşünüyorsun! Nesin sen orospu falan mı?"

Şaşırıp kalmıştı bana tokat atıp, ağlamaya ve kollarımın arasından kurtulmaya çalışırken, onu sıkıca tutup dudaklarına yapışmıştım. Hareketleri hala durmamışken geri çekilip bağırdım.

"Dur artık!! Tamam mı! Dur artık! Başkalarıyla seni görmeye dayanamıyorum anlamıyor musun!? Dayanamıyorum! Benimle sevgili ol Jungwon!"

Duyduklarıyla durmuştu. Ve o da bağırmaya başladı.

"Madem beni seviyorsun neden seyirci kaldın o zaman!? Tüm yaşadıklarıma bunca zamandır neden seyirci kaldın!? Korktun mu!? Gaysin diye eziklenmekten mi korktun!? Ben orda her gün onların altında ezilirken!-"

Hem bağırıyor hem de ağlıyordu daha fazla konuşmasına izin vermeyip dudaklarıyla dudaklarımı birleştirdim. Öpüşüme karşılık verirken uzun ve sessizce orada öpüşmüştük. Bu beni kabul ettiği anlamına geliyordu.

"Senin olmak istiyorum Heesung, seninle olmak istiyorum, seninle olunca kendimi savunmasız hissetmek, ama aynı zamanda senin beni koruduğunu bilmek istiyorum"

"Merak etme artık hep benimle olucaksın güzelim. Bir an olsun yanından ayrılmayacağım, seni hep koruyacağım"

Tekrar dudağından öptüm. Bu senaryoda yoktu fakat çok güzel duruyordular dayanamadım. Çekimler bir kaç sahne daha çekildikten sonra bitmişti. Ve ben bugün çok yorulmuştum. Eve gidip tüm gün uyumak istiyordum fakat kuyruk gibi peşimden hiç ayrılmayan Taehyung ben davet etmediğim halde şuan benimle eve girmişti.

"Seni cağıran olmadı?"

"Çağırmana gerek yok, ben hep buradayım artık"

"Gel birde evime taşın istersen!"

"Güzel fikir! Bir kaç güne yola koyarım ben bunu"

Şaşkınlıkla gözlerimi devirdim ve elimi burun kemerime koyup hafifçe sıktım. Taehyung arkadan sarılıp boynumu öpmeye başladığında,

"Ahh hayır bugün olmaz çok yorgunum duş alıp uyuyacağım sevgilim"

"Tamamm seviştikten sonra beraber duş alırız"

"Ya ben onu mu diyorum azıcık şu sikini bırakta bende duşumu alıp uyuyayım. 7 saattir çekimlerdeydik zaten. Orda yeterince sokuldun bana"

"Hadi amaa bebeğim"

Bana yavru köpek bakışı atmaya başlayınca kafamı başka tarafa çevirdim. Bu sefer o tarafa dönüp bakmaya başladı bana.

"Sen hiç yorulmuyor musun yaa!? Tamam şöyle yapalım jakuziye geçelim ben orda yaslanıp en azından gözlerimi dinlendirilen sen istediğin gibi benimle ilgilenebilirsin bay Kim"

"Bana mı oynuyorsun sen!? Üstelik resmi ifadelerin üstümde kullanılmasını çok sevdiğimi bildiğin halde"

Yandan bir sırıtış atıp saten gömleğimin düğmelerini çözerek banyoya yöneldim. Suyun doluşunu izlerken jakuzinin üstünde oturan Taehyung'un çıplak kucağına oturmuştum. Yarım kalmış öpücüklerinin yolunu değiştirirken gözlerimi kapatmıştım bile. Eli penisime gittiğinde ufak dokunuşlarla okşamaya başlamıştı. Mırıltı şeklinde ona iniltiler sunarken, kavrayışı sertleşmişti. Suyun dolduğunu, beni kucağına alıp suya bıraktığında anlamıştım. Ilık su tüm bedenimi sarıyor ve rahatlamamı sağlıyordu. Buna Taehyung'un bana sakso çekmesi de dahildi.

Suyun altında dil darbeleri de dahil bana sakso çekiyordu resmen. Kasılmaya başladığımda elimi saçlarına atmıştım. O da geleceğimi anlayıp hızlanmıştı. Nefesini bu kadar uzun süre tutabilmesi de bir hayli şaşırtıcıydı. Yüksek sesli bir inlemeyle geldiğimde suyun içine değilde tüm hepsini ağzına almıştı. Suyun altından çıktıktan sonra dudaklarını yalamıştı. Islak saçlarıyla enfes duruyordu ama gerçekten hiç halim yoktu hareket etmeye. Yaklaşıp, yüzüme ıslak saçlarından damlayan sularla dudaklarımızı birleştirmişti. Bu sırada kalçasını da bana sürtmeyi eksik etmiyordu. Sertleşmişti.

Nothing Like Us •|taekook|•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin