9.Bölüm

4.4K 232 79
                                    

Nameste_okuycuu adlı sevgili okuruma ithafen...

Yüzü hem kocasına aşırı yakınlığından hem de kocasının onu duymasından dolayı aşırı kızarmıştı. Hem utanıyordu hem de ne tepki vereceğini bilemiyordu ilk defa. Zorlukla yutkunurken diğer eli hala kocasının göğsündeydi. Ellerinin titrediğinin farkında dahi değilken fısıldadı.

"Bırak beni!" İnce sesi ilk defa kesik çıktı Dila'nın. Zira Sıraç'ın dibinde olması onun için en büyük etkendi. Elinin altında her nefes alışverişinde hareket eden göğsü sayesinde bir kere daha yutkundu. İradesi ilk defa zorlanıyordu. Nefesi yüzüne değerken Sıraç gözlerini karısından ayırmayıp kolunu biraz daha sıktı.

"Az önce dediğinin açıklamasını yap bana!"

Karısının dediği her şeyi duymuştu Sıraç. Ne sevdasından bahsediyordu bu kadın! Kaşları mümkünmüşçesine biraz daha çatıldı. Geçen hastanedeyken sayıkladığı sözleri anımsadı ve karısını bir kere daha sarstı! Bu kadın onu mu seviyordu!
Karısı ona mı sevdalanmıştı! Hem de neredeyse bir ay dahi evliliği dolmadan!

Sinirle nefesini verirken Dila bayılacağını hissetti ve yer altından kayarken daha da sıkı kavradı kocasının göğsünü. Tırnakları Sıraç'ın göğsüne batarken tekrar konuştu.

"Açıklama yapmıyorum, bırak beni!"

Sesi bu sefer güçlü çıktı ve kocasının kolunda debelendi. Kolundaki sızıyı hissederken dudağını dişledi ve tırnaklarını bu sefer farkında olarak kocasına geçirdi.

"Bırak artık kolumu!" Bu sefer bağırdı ve kocasını tüm gücüyle itti. Onun canını yakamazdı! Diğer eliyle kolunu ovalamamak için kendini zor tutarken parmağını salladı Sıraç'a ateş saçan gözleriyle.

"Senin bana açıklama yapacağın gün, bende sana yaparım açıklamamı!"

Sıraç göğsüne bırakılan izin etkisinde kalırken karısının sözlerine kulak kesti. Sinirle dişlerini sıkarak o parmağına baktı ve arkasını dönen karısına adım attı ancak tam konuşacağı sırada Dila odadan çıkıp kapıyı sert bir şekilde kapatmıştı.

Tüm öfkesi beynine çıkarken sinirle bağırdı odasından çıkan karısına.

"Dila!"

Ellerini saçlarının arasından geçirirken tekrar bağırdı ve komodinin üzerinde bulunan esyaları kolunun tersiyle itti. Parfümler, makyaj malzemeleri yeri boylayıp kırılırken Sıraç bu sefer yatağa tekme attı ve çarşafları yere fırlattı. Bu kadın! Bu kadın! Bu kadın onu ciddi anlamda delirtiyordu!

Gömleğini üzerinden sökerken tüm düğmeler yere düşmüş ve paramparça etmişti . İlk defa sinirini eşyalardan çıkarıyordu Sıraç. Banyoya yönelirken karısına geldiğinde yapacağı kıyameti şimdiden düşünüyordu!

Zira Dila kendisinin sabrıyla fazlasıyla oynuyordu!

***

Dila eve gelen misafirleri ağırlarken keyfi hiç olmadığı kadar yerindeydi. Eli burnundaki hızmasına giderken babasına içten ice yine dua etti. Hızma onun en bayıldığı aksesuarıydı ve evden gelin çıkmadan hemen önce kaybetmişti. Kaybettiğine üzülecek vakti olmamış ve gelin almayla birlikte varlığını unutmuştu.

Çayları da sevdiği dostlarına ikram ederken herkesin onu süzdüğünün farkındaydı. Kendi çayını da alıp oturunca kızlar ona manidar bir şekilde baktı.

" Zayıflamışsın Dila." Diyen Rozerin bıyık altı güldü. Zamanında dostu onlarla çok fazla uğraşmıştı ve şimdi sıra onlardaydı. Dila onlarla vaktinde o kadar çok uğraşmıştı ki bazen ağladıkları bile olmuştu.

AŞKIN GÖLGESİNDE Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin