Sevgisi ruhuna kazındı kadının...
Evliliğiyle vüku buldu yüreği..
Ve matem senfonisiyle dans etti aşkı...
Durmak bilmeden, aşkı azalmadan daha da bağlandı kocasına...
Başkasına aşık olduğunu bile bile...
Beyni, aşkı karşısında karışmamaya ant içmişti...
Kalbi aşkından başka kimseye yer vermez olmuştu..
Ve ruhu, kocasının onu görmezden gelmeye çalışmasından yorulmuştu...
Pes etmedi kadın.
Aşkıyla, neşesiyle, öfkesiyle, hırçınlığıyla, laf cambazlığıyla sevdiği adamın karşısında durdu...
Durdu..
Ve durdu...
Başaramamış olabilirdi ama Dila'nın bundan vazgeçmeye niyeti yoktu.
Sevdiği adamın kalbinde taht savaşlarına başlamış ve kılıcını çoktan kuşanmıştı!
Kesit
Dila makyaj masasının üzerinde olan sürmesini eline aldı ve aynadan kocasına fark ettirmeden kısa bir bakış atıp sürmenin kapağını açtı. Şüphesiz o güzel gözlerine sürme sürdüğünde daha da bir alımlı oluyordu ve bu herkes tarafından da beğeniliyordu. Herkes umrunda değildi genç kızın. Sadece merak ettiği şey kocası onu beğeniyor muydu? Farkında olmadan başını sağa sola salladı. Kocası onu tabii ki de beğenmiyordu! Başını hafifçe aynaya yaklaştırdı ve yavaşça sağ gözüne sürmeyi çekti. Birkaç saniye sonra gözlerini açtıktan sonra aynı işlemi sol gözü için de uygulayacakken kocasının sesi üzerine aynadan bakışları onu buldu.
"Makyajın çirkinliğini örtmüyor malesef. Senin için yurt dışından özel makyaj malzemesi getirtmemi ister misin Bayan Çirkin? "Bu kadındaki makyaj sevdasını anlamıyordu. Onu gördüğünde ya çenesiyle başını şişiriyordu ya da tıpkı şuan da olduğu gibi makyaj yapıyordu. Makyaj güzeli olan kadınlara pek haz edemiyordu Sıraç. Doğal bir yüz varken bir maskeye neden ihtiyaç duyuyorlardı ki? Genç, bekar kızları anlardı ama karısı onu sevmediğini bildiği halde neden makyaj yapıyordu anlamıyordu genç adam.
"Yüzünün güzelliği içindeki pisliği gizleyemiyor Sıraç Bey. İstersen sana karakter bakımından ders verebilirim. Ne dersin? "Çirkin olduğunu sanmıyordu Dila. Çirkin olsaydı eğer her gün kapısına görücü gelmez ve ailesi tehdit altında bulunmazdı. Kocasının bu sözlerine burun kıvırdı ve sol gözüne de yavaşça sürmeyi çekti. Sol gözünü de açıp iki gözüne baktı ve memnuniyetle gülümsedi. Gözleri gerçekten de çok güzel gözüküyordu. Sürmeyi yerine bıraktı ve pudrayı aldı eline. Yanakları hafif renklense kötü olmazdı. Pudranın kapağını açacakken birden elinden alınmasıyla şaşkınca bakakaldı Dila. Dudakları hafifçe aralanmıştı ve aynadan arkasında olan, elindeki pudrasıyla ona bakan kocasına sinirle baktı. Bu hayatta üç şeyden haz edemezdi genç kız.
Birincisi ;kızların kocasına olan bakışlarından, hayallerinden ve sözlerinden. Ah kesinlikle onları yolacaktı. Kocası onundu! Kimsenin hayaline bile giremezdi!
İkincisi;her daim elinden eksik olmayan fındığının alınmasından. Ömür boyu yiyebilirdi fındıklarını...
Ve son olarak da makyaj malzemesine karışılmasından nefret ederdi genç kız. Kime neydi onun makyajından!
"Onu derhal bana ver Sıraç. "Sesi sakindi. Fırtına öncesi diye yorumladı Sıraç. Hayır vermeyecekti hatta daha beterini yapacaktı birazdan.
"Neden?Çirkinliğini ört bas etmek için mi?" diye kızın kulağına fısıldadı. İkinci defa bu kadar yakındı ona ve gereksiz bir heyecan da sarmamıştı adamı. Adamın dedikleri üzerini daha da sinirlenen Dila hızla kocasına döndü ve elindeki pudrayı kocasından aldı şaşkınlığından faydalanarak.
"Senin anandır çirkin be! Hem çirkin diyor hem de makyajıma karışıyor! Bana karışmayacağını söylemiştin! Şimdi ne oldu da konuşuyorsun! Sen git sadece yüreğindekine karış! Kağıtta olandakine değil! " Pudrayı hırsla makyaj malzemesine attı ve odadan çıkmak için birkaç adım atacakken kocası olacak adam tarafından durduruldu. Gözleri, sıkıca tutulan kolundaydı! Ve iki saniye sonra o fırtınaya baktı.
" Haddini bil! Ne anam hakkında ne de sevdiğim hakkında ileri geri konuşamazsın! Yoksa sana olmayan haddini bildiririm! " Cidden bu kız sınırlarını aşıyordu ve yerine getirmesini iyi bilirdi Sıraç. Kadınlara şiddet taraftarı olmamıştı hiçbir zaman. Ve bu kadın yüzünden her ne kadar zorlansa da kendine hakim olacaktı. Kolunun üzerindeki eli umursamadan, adamın yüzüne yaklaştı ve korkusuzca konuştu Dila.
"Bilmediğin haddi bana bildirmene şaşırdım. Sende olmadığından zorlanmayasan Sıraç Bey!"
Yaşanılan olaylar tamamen hayal ürünüdür. Gerçeklikle bir ilgisi yoktur.
Yorumları buna göre yaparsanız sevinirim. Zira tekrar kitabımın algı operasyonu olduğunu, Kürt kardeşlerimi kötülediğimi söyleyecek olanlar gözlerini iyice açıp bu yazıyı anlayarak okusun. Sonra gelip saçmalamasın.😏
Sıraç Şahsüvaroğlu'nun kitabına başladık.😆 Baştan söyleyeyim de sonradan bana atarlanmayın. 😉
Bu yıl tekrar Ygs 'ye hazırlanacağım ve bölüm en fazla iki ya da üç tane gelir Haziran ayına kadar.😣 Derslerden, testlerden sıkıldığım ilk an ya Aşkın Gölgesinde' ye yeni bölüm yazacağım ya da Bir İlmek Aşk'a. Şimdiden kitabı yazmamın sebebi olur da vazgeçmeyeyim diye.Bir bölüm elimde hazır var. Ve size düşen tek şey voteleyip, düşüncelerinizi belirtmek. Bunu da benden esirgemezsiniz artık. 🤓
Yeni kitabımız hayırlı olsun diyor sizleri Allah'a emanet ediyorum 😘
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞKIN GÖLGESİNDE
Fiksi UmumRuhumu aşkın gölgesinde barındırdım, bedenimi ise esaretinde... Kapak tasarımı:TheAyca