" Kardeşinden gerçekleri duymak mı zoruna gitti yoksa sevmediğin karının seni terk edip gitmesi mi!"
Ailesinin içinde kardeşinin ettiği ithamlardı onun zoruna giden, Dila öyle düşünüyordu. Rojda ne kadar doğruyu söylese de kendisini yaralamıştı. Bunu asla hak etmemişti genç kadın. Ailesinin içinde bu aşağılanmayı asla hak etmemişti.
"Senin aslında zoruna giden altında şuan benim değil de sevdiğin kadının olmaması!" Üzerinden hızlıca itti sevdiği adamı. Cana kıymak günah olmasa çoktan kıyardı kendine Dila. Sevda ateşi mecnun etmişti onu...
"Sen gerçekten çok aptal bir kadınsın!"
Öfkeyle bağırdı Sıraç. Karısının üzerinden doğrulurken öfkeli gözlerini ondan çekti. Gerçekten böyle mi düşünüyordu! Kafayı yiyecekti!
"Seni öptüğümde başkasını düşünecek kadar adi bir adam mıyım ben!"
Elini sinirle saçlarından geçirdi. Karısını isteyerek öpmüştü! Hem onunda rızasını alarak! Karısının rızası olmadan ona dokunmayacağına söz vermişti.
" Senden izin aldım ben öperken incinme diye!"
İşaret parmağını karısına yönelterek bağırdı. Kayınbabasının odayı basması umrunda dahi değildi. Ne olacaksa olsundu! Bu ithama maruz kalacak bir hareketi asla karısına yapmamıştı!
" Kalbinden silip attığında bana dokunacaksın diyen sen değil miydin Dila!" Sırtını döndü karısına ve birkaç adım attı sinirle. Karşılaştığı muamele kendisini tam bir pislik gibi hissettiriyordu. Yutkundu ve elini alnına dayadı.
"Sana çocuklarımız için küçük bir hayal kurarken ben onu kalbimden attım!" Karısına dönmedi, her an kriz geçirebilirdi kalbinden. İçinde ne yaşadığını bir o bir de Rabbi biliyordu. Hiç bir zaman içindekileri dışa rahatça vuran bir adam olmamıştı. Ancak şuan yaşadıkları...
İçindeki tüm lavları etrafa yayıyordu Sıraç Şahsuvaroğlu...
"Senin içine ince ince nasıl işleyeceğimi düşünürken! Sen en ince davranışları görmeyecek kadar bencilsin Dila Şahsuvaroğlu!"
Oylar ve yorumlar lütfen.
Çok heyecanlı değil mi yahuuuu 🌝🌝🌝
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞKIN GÖLGESİNDE
Ficción GeneralRuhumu aşkın gölgesinde barındırdım, bedenimi ise esaretinde... Kapak tasarımı:TheAyca