(Pohled Alexe)
Když to dořekl kouknul se na hodiny a šel si nejspíš připravovat věci.
„Já už musím jít domů....... Děkuju aaaa nashledanou. "Nějak jsem ze sebe vykoktal, šel si sbalit svoje věci a hned vypadl.... Achjoooooo proč mě musel vzít k němu domů teď budu mít u otce ještě větší problém. otevřel jsem dveře tohoto nádherného domu a už před dveřmi seděl na židli otec, všude to smrdělo alkoholem a po zemi se váleli flašky a stříkačky. Všiml jsem si že má zvětšený zorničky. Fakt by mě zajímalo kde to furt bere. Jaaaaaj že já nešel dřív a povídal si s ním měl bych totiž větší šanci že bude ještě spát... No a pak už to šlo jako každodenní rutina. samozřejme nezapoměl na urážky a nadávání mi že jsem nechutná děvka a že nic nedokážu, že bych měl nejradši chcípnout, že mu do života nic nepřináším a že jen kvůli mě má matka skončila na silnici pomalu na dvě půlky atd... Najednou mu začal zvonit telefon, tak se na mě jen podíval a šel za vyzvánějícím telefonem. Tak jsem se radši hned posbíral a vypadl do pokoje tam jsem se převlékl a šel se zamknout do koupelny.(Pohled Kentara)
Došel jsem zkontrolovat korua (pardon nevím jak to mám skloňovat 😅) a když jsem zjistil že má vše sežrané, tak jsme spolu šli do školy. Z drbů jsem se dozvěděl že se Alex 'zase fláká doma' Tak jsem jen vešel to třídy a začal normálně učit. Vše bylo dneska v poho tak jsem si jen vzal neopravené testy a zbytek práce domu a to logicky dodělal, protože už se mě dlouho nějaký třídy ptaly na to jestli to už mám opravený. Vzpomněl jsem si na Alexe chtěl jsem mu napsat, jenže nemám jeho číslo, tak jsem šel hledat číslo na jeho matku nebo otce. Ani jednoho jsem nenašel... Vlastě jak tady koukám tak tu o něm skoro nic není, jediný co tu je je jeho jméno věk a adresa kde bydlí. Teď mě napadlo něco šíleného, asi využiju toho že tu je jeho adresa a prostě ho půjdu navštívit, kdyžtak řeknu že mu jdu přinést úkoly, což je vlastně částečně pravda.(Pohled Alexe)
Potom co jsem se pokusil ze sebe udělat zase aspoň trochu normálního člověka, tak jsem sešel schody dolů a otce nikde neviděl tak nějak jsem to tam uklidil a vyvětral. Koukl jsem se na mobil a bylo teprve 10. „Hm tak to se jdu ještě prospat. " Zabručel jsem do prázdnoty a došel jsem si do pokoje pro deku a polštář, konečně jsem se opravdu natáhl na gauč. Po chvíli jsem usnul. Probudil mě až zvonek tak jsem asi pět vteřin si sedl, protože se mi motal svět, jenže se zase ozval ten otravný zvuk zvonku. Neochotně jsem se tedy zvedl a šel otevřít. Ve dveřích stal můj třídní » tak moment může mi někdo vysvětlit co tu dělá?!« V ruce držel nějaký papíry. „Ehmmm dobrý den? ”
Nějak jsem řekl, ale hned odvrátil pohled k velice zajímavé podlze, protože jsem si uvědomil že mám vlastně pomlácený celý obličej. Bylo mi už trapný že furt stal ve dveřích, tak jsem se mu uhnul, aby mohl vystoupit. Hned pochopil a vešel. Dovedl jsem ho do obýváku kde jsem tu deku s polštářem prozatím hodil na zem hned vedle gauče. Posadil se a řekl mi že má pro mě úkoly.(Pohled Kentara)
Přišel jsem k jeho domu a zazvonil. Nikdo mi neotevíral tak jsem zazvonil znovu to už se dobelhal ke dveřím Alex. Vypadal že se právě probudil. Odvrátil pohled a hned se mi uhnul já pochopil a vešel. Dovedl mě do obýváku a z gauče shodil deku a polštář. „Tady máš úkoly a zápisky z dnešních hodin jen si sežeň úkoly z hodin na které máš jinýho učitelé... A ještě jsem se chtěl zeptat ty žiješ sám?" „ ne já tady žiju s otcem" „ Aha já jenom že mám u tebe napsaný jenom jméno, věk, a adresu. Tvoji rodiče se rozvedly?" „ ne mě mamka umřela když mi bylo asi tak 7." „ Aha to mi je líto promiň" „ není za co nevěděl jste to. Nechcete nějaký pití? Třeba kafe?" „Asi ne dík." „ dobře. " „ jo a jestli zítra nechceš do školy tak nechoď klidně do konce týdne ty rány nevypadaly hezky. " „Ne to je dobrý už se cítím líp a na víc, zbylí 2 dny zvládnu." ( nevím jste jsem někdy psala den ale řekněme že bude středa 😅 já vlastně nevím jestli jsem tam někdy nějaký den psala🤦♀️.)(Pohled Alexe)
„No já už budu muset jít "
Řekl a já jen kývl. Na jednu stranu nechci aby šel sice mi to přijde taky divný ale dobře se s ním povídá a na druhou stranu je dobře že už jde, páč kdyby se potkal s otcem asi by to dobře nedopadlo.______________________________________
Jujky....... Hele kdo se nám probudil, ne dělám si srandu už jsem to fak musela dopsat páč Ananasikojdek1 by mě už fakt asi zabila💀😅💀 no nevadí tak aspoň že se vám kapča líbala nebo jste se alespoň zasmály jak tupý to člověk já jsem. Teď jsem si uvědomila že jsme zapomněla na Korua😅 asi budeme dělat že je stale doma.
871 slov(trochou kratší kapača 🙃)
ČTEŠ
Nemocný
Teen FictionPříběh se točí kolem středoškoláka jménem Alex. Říká se o něm že je to stvůra protože má od přírody bílé vlasy a každé oko jiné. Kvůli tomu je také šikanován. Doma to také nemá moc lehké matka mu umřela při autonehodě a jeho otec pije a bere drogy...