(Pohled Kentara)
Odešel jsem a hned co jsem nasedl do auta přijelo jiný auto, vyšel z něj dlouhej chlap vypadal divně já nevím prostě mi není sympatickej ale co si budem zrovna mě na první pohled není sympatickej nikdo i když je to pak fajn osoba. Nejspíš to bude Alexův otec. Mohl bych za ním dojít a prohodit s ním pár slov ale když už zašel do domu tak jsem se na to vykašlal a jel dom. Doma jsem se jen rozvalil na postel a hned vytuhnul. Asi za hodinu mě probudili sliny na obličeji, Koru mi olizoval obličej a říkal mi tak že má hlad. Neochotně jsem se zvedl a dal mu do misky zbylí těstoviny ze včerejší večeře. Sobě jsem si taky udělal něco k jídlu a i s jídlem jsem se vydal do pokoje opravovat testy a jiný věci do školy.(Pohled Alexe)
Po chvíli opravdu přišel otec, to jsem radši vylezl oknem a šel se projit. Chodím vždy někam do lesa. Strašně rád totiž lezu po stromech. Vylezl jsem si na svůj oblíbený vysoký strom a vytáhl knížku z batohu do kterého jsem si předtím hodil ještě dalších pár věcí. Po nádherné strávené cca hodině a půl my došlo že bych se měla asi vrátit. Protože bylo skoro pět. Tak jsem tak nějak slezl a vyrazil si to směr můj nádherný domov.(Pohled Kentara)
K večeru jsme šel s kouruem ven. Mam rád procházky večer město je klidný, nikde nikdo nekřičí a líp se prostě dýchá.(Pohled Alexe)
Doma jsem si z ledničky vyndal jogurt, ale než jsem si ho stihl sníst slyšel jsem jak před domem táta zase říká takoví ty strašně hezký věci nějaký určitě překrásný paní. Zbalil jsem si saky paky a oknem v mým pokoji přelezl na strom a ze stromu dolu. ughhhhhhh měl jsem si vzít aspoň mikinu začíná být zima. Nenávidím zimu! Sedl jsem si v parku na lavičku. Mám to tu takhle rád je tu klid a můžu pořádně přemýšlet nebo se koukat na oblohu.(Pohled Kentara)
Viděl jsem jak nějakej klučina co šel do parku z druhý strany neměl mikinu. Musí to být blázen je strašná zima sedl jsem si o lavičku dál než seděl on koru si sedl přede mě a šťastné mával ocasem myslí že mu zase budu házet klacíky, takhle si s ním hraju vždycky. Hodil jsem mu nějakej klacík co jsem zahlédl a koukal jak šťastně běží za ním. Koukal jsem se na toho kluka přišel mi povědomý, ale pořádně jsem na něj neviděl je už skoro tma. Když ke mě koru přiběhl znovu jsem mu hodil ten klacík který mi přinesl.(Pohled Alexe)
Přemýšlel jsem jestli mám riskovat si dojít pro tu mikinu páč mi je opravdu velká zima. Nakonec jsem zvolil možnost A takže ne. „DO PRDELE!"zařval jsem když jsem si uvědomil že jsem nechal otevřený dveře do mýho pokoje. Nechci aby to dopadlo jako minule fakt už nechci uklízet celej pokoj jen protože si tam táta "hrál". Na druhou stranu se mu nedivím. Já bych si do pokoje asi taky nikoho nebral kdybych měl všude drogy(Pohled Kentara)
Koukl jsem se na toho kluka jako jestli je v pohodě ale zarazil jsem se když jsem uviděl že to je Alexe.(Pohled Alexe)
Uvědomil jsem si že vedle mě sedí nějakej chlap a když jsem se na něj koukl lekl jsem se ho protože na mě koukal úplně nějak divně a hlavně to je můj TŘÍDNÍ!!! „ Počkej"
Promluvil na mě když jsem chtěl odejít.
-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-Zase budu ráda když mi napíšete kde mám chyby 🥰
Ok rozhodla jsem se dělat kratší kapčy protože mi to zabere míň času a je to prostě rychlejší .....jinak jsem se chtěla omluvit že asi půl roku nevyšla kaitolka ale píšu když mám čas nebo náladu🙂tak zatím papa a já jdu dál psát 😎
ČTEŠ
Nemocný
Teen FictionPříběh se točí kolem středoškoláka jménem Alex. Říká se o něm že je to stvůra protože má od přírody bílé vlasy a každé oko jiné. Kvůli tomu je také šikanován. Doma to také nemá moc lehké matka mu umřela při autonehodě a jeho otec pije a bere drogy...