7

71 3 3
                                    

(pohled Kentara)
Napsali mi že v 9 mám být připraven. Jelikož to mají cestou, tak pro mě zajdou. Došli pro mě a šli jsme do baru. Vybrali jsme si stůl a začali kecat o našich už "dospěláckých" životech.

(Pohled Alexe)
Chodilo docela dost lidí, ale co se divím když je pátek že. No.... přišla taková partička mladších, lidí tipuju 20-25. Šel jsem je tedy obsloužit protoze všichni mí kolegové měli jinou práci. „dobrý den. Víte co by jste si prosili?" Řekl jsem docela v klidu bo jsem měl dostatečný odstup ode všech. Objednali si nějaký nápoje a já je šel přichystat. To mě na týhle práci baví nejvíc.

(Pohled Kentara)
Přišel k nám takový kluk se zástěrou a deníčkem kam si píše objednávky a zeptal se nás co si dáme. Objednali jsme si a povídali dál. Po chvíli nám přinesl to co jsme si objednali a dál jsme kecali.

(Pohled Alexe)
Odnesl jsem jim ty drinky a šel zpátky za bar. Přišel i Hitoshi řekněme že je to kamarád, se kterým se tady bavím. „Čau jdu trochu pozdě co?"  „Ehmmm ne ani ne.... Na tebe bych řekl že ještě brzo." Zasmali jsme se a on se šel převléct. “ Hej když jsem přicházel všiml jsem si takový partičky.“ Promluvil za mnou když vcházel k baru. „Ehhhhhhhhh jaký myslíš?" Rozhlédl jsem se kolem a v hlavě tipoval jakou asi může myslet z těch 15 velkých obsazených stolů plných partiček. „No tamtu." „Kurva jakou tamtu můžeš mi říct aspoň číslo stolu?" Řekl jsem trochu naštvaně, ale oba jsme se začali smát. „4" řekl a ukázal na ten stůl „ jsou tam docela pěkný holky coo?" „ joohh"řekl jsem a málem ze mě vyletěla duše jak pára nad hrncem když jsem tam uviděl mýho třídního. Pomalu jsem se složil pod bar. „nečekal jsem že se ti budou až tak moc líbit." Jenom jsem zakýval hlavou na nesouhlas a pořád čuměl do prázdna. Jenom se na mě nechápavě podíval a já věděl že to musím vyklopit nebo tady nebudu jen tak sedět za barem ale nejspíš mi z hlavy bude čouhat nějaká flaška.„ J-je tam můj třídní." Podíval se tam a řekl:„hej ale buď v klidu je tam u nich Leiko." (Ano vím je to holčičí jméno ale to nevadí mě se to strašně hodí k tomu klukovi🤭)

(Pohled Kentara)
Byli jsme všichni tak nějak napitý a mleli jsme pátý přes devátý. Byla ale sranda a já už měl nějakou dobu vypito. Došel jsem k baru ale zarazil jsem se. Jsem už tak moc opytej nebo to je fakt Alex?
"Alexi?„ promluvil jsem na něj a on ke mě zvedl ty jeho hnědo-modré oči. "D-dobrý den co si přejete?„ Zakoktal a sklopil pohled zpět k stolku na kterým si připravoval věci co došli nebo docházeli. "Co doporučuješ?„ jen pozvedl ramena jako že neví a dál krájel citróny. "Tak udělej to co ti jde nejlíp nebo to děláš nejradši.„ řekl jsem mu s úšklebkem což dost rychle pochopil protože se začal červenat. Šel dělat nějaký to pití a já ho celou dobu sledoval. Bylo vidět že mu to vadí, ale nic neřekl. Asi nechce nebo spíš ani nemůže nevím já tu nepracuju tak nevím jak to mají nastavený.

(Pohled Alexe)
Udělal jsem mu tequilu, protože se mi líbí jak se tam překrývá oranžová se žlutou. Povedlo se mi to tak jsem se usmál a podal mu to. “ Děkuju. „ řekl a odešel zpět ke stolu. Zatím jsem si sedl k baru a čekal na další práci. Dlouho se nic nedělo tak jsem si udělal mojito bez alkoholu. Koukal jsem na Hitoshiho jak obsluhoval a když šel zpátky tak se krásně zrakvil. Většina se na něj koukla a začali se smát já samozřejmě taky. Došel ke mě a začal po mě křičet jestli je to fakt tak vtipná já mu jen vše odkýval a smíchem jsem se zhroutil na zem. dosmál jsem se a řekl jsem mu: “Ale když ty jsi letěl jak tučňák úplně.„ “ no tak co jsem měl asi dělat když mi ten kretén nastavil nohu!„ "ukaž nejsi zraněný?„ "hele hleď si svého jasný!„ Jen jsem pokrčil ramena a šel jsem do zadu pro smetáček a lopatku podal jsem mu to. On šel zamést ty střepy.

(Pohled Kentara)
Někdo se rozsekal jen jsem se ze zvědavosti kouknul kdo to byl a nijak jinak mě to nezajímalo. Ostatní se smáli protože už byly totálně zlitý. Umím si dávat pozor na alkohol takže tak opilej nejsem ale už jsem taky začínal ne sobě ten alkohol cítit. Přece jen tady sedíme už asi 3 hodiny nebo jak dlouho.

(Pohled Alexe)
Pořád chodilo docela dost lidí někdo si sednul k baru a někdo ke stolům. Přišel si ke mě jeden kluk neřešil jsem to protože to bylo normální ale zase znal moje jméno a já poznal ten hlas. Byl to Aki. Nevěděl jsem že chodí do baru však ani nemůže. No co si budem já bych taky neměl dělat za barem ale ten co to tu vlastní znal mou matku takže mě jakoby kreje nebo jak to říct. Ale já nepiju alkohol a navíc tu nejsem tak často jsem něco jako náhradník takže když někdo nemá čas jdu sem já. „hej Alexi co tu děláš." „jsem na brigádě." „ tyvole hustý tak mi dej něco dobryho.“ „ můžu ti dát tak maximálně něco bez alkoholu takže třeba mojito?" „jo to by šlo ale s tím alkoholem bych si prosil." „promiň ale to ti nemůžu dát jen bez alkoholu." „alexi vyser se na to. Jedno pití mu nic neudělá." „ugghh tak ale je to dyztak na tebe." Řekl jsem Hitoshimu. Jen prokroutil očima. Udělal jsem mu teda jedno mojito bo se s ním fakt nechci hádat stejně by to dopadlo tak že by mě zmlátil a to prostě nechci. Taky kdo by to chtěl že. Dal jsem mu to a šel si udělat menší pauzu každý má tady jednu pauzu za směnu tak jsem ji šel využít protože tam bylo moc lidí. Šel jsem zadním vchodem kde kouřil Hitoshi opřel jsem se na proti vedle něj aby na mě nešel ten kouř přeci jenom jsem šel na čerství vzduch ne dýchat cigarety nemám to rád.  Vždycky se strašně rozkašlu a kašle krev. Hitoshi říkal že bych měl zajít za doktorem ale já ho vždy odbyl že to nic není.

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Taaak a máme tu další část. Doufám že se bude líbit zase jako vždy připomínám chyby co najdete napište a já je opravím.

Chtěla bych moc poděkovat Alenainovcov protože mi napsala abych napsala další kapitolu a Ananasikojdek1 která mi pomáhá NĚKDY s tímto příběhem a můžu si k ní zajít pro radu. Tedy pokud odepisuje😑.

Jinak moc děkuji že čtěte tento příběh můžete hlasovat a nebo říct svým kamarádkám a kamarádům aby se na něj také podívali protože mi docela klesá sledovanost🫤, ale to nevadí píšu si to protože chci a ne abych se s tím stala slavná (nebo-li moje první myšlenka tohoto příběhu)
No nic zase tady píšu slohovky delší než příběh takže to asi končím a mějte se fanfárově.
Jo a kdyby zase dlouho nevycházela kapitola tak napište nebo mě osobně dojdete nevím přetáhnout protože já se k tomu jinak nedokopu

Nemocný Kde žijí příběhy. Začni objevovat