16. Bölüm (Kavga)

1K 53 10
                                    


~İyi okumalar arkadaslar. :)~



~


Biraz zaman gecmisti. Jae Hyun ve Tasha hala denizi seyrediyorlardı. O sırada Tasha'ya mesaj geldi. Tasha oflayarak telefonunu aldı ve mesajı açtı. Her zamanki gibi gizli numaraydı. Tasha bir anda heyecanlandı ve mesajı hızlıca acıp okumaya basladı.


"-Bravo sana Tasha. Tebrik ediyorum!.. Sen onunla takılmaya devam et. Bir de sevgili oldunuz ha? Hah. Bir bu eksikti zaten. O senin tanıdıgın gibi birisi degil diyorum neden anlamıyorsun beni??"

Tasha'nın gözleri buyudu ve hızlıca kafasını saga ve sola cevirdi. Jae Hyun ona saskınca bakıyordu.


"-Tasha bir sorun mu var?"


Tasha korkmuştu. Ama çaktırmamalıydı. Zorla gülümsedi ve hayır anlamında basını salladı. Jae Hyun ikna olmuscasına gulumsedi ve elini, Tasha'nın beline sardı. Tasha ise hala korkuyordu. Dudaklarını kemirmeye basladı. İçten içe de dusunuyordu.


"-Ne oluyor anlamıyorum! Nereye gitsem beni takip edip, izleyen bir sapıgım mı var??! Kim bu kim?? Tanrım korkuyorum. Bir seyler olmasından cok korkuyorum."


Tasha rahatsızca kıpırdanınca Jae Hyun yine ona döndü. Ama Tasha, Jae Hyun dan önce davranarak konustu.


"-Geç oldu. Artık gidelim mi?"


Jae Hyun tamam anlamında kafa salladı.


"-Pekala. Gidelim sevgilim."


Jae Hyun gulumsedi. Tasha da istemsizce gulumsedi. Bu kelime hosuna gitmisti. Dogru. Artık o Jae Hyun'un sevgilisiydi. Mesajları cidden takmak istemiyordu.

~


Sonunda geldiklerinde arabadan indiler. Vedalasıp, Jae Hyun arabasına bindi ve gözden kayboldu. Tasha da iceri girdi. Girer girmez karsısında annesini görünce yerinden sıcradı.


"-Oh! Beni korkuttun."


Annesinin kaşları çatılıydı. Sinirliydi belli ki.


"-Neredesin sen?"

Tasha omuz silkti.


"-Arkadaslarla biraz takıldık işte. Babam nerede?"

"-Odada. Seni ne kadar merak ettik haberin var mı? Telefonunu neden acmıyorsun?? Saatin kac oldugunun farkında mısın? Aigo beni delirteceksin artık."


Annesi soylenmeye devam ederken Tasha iç çekip babasının bulundugu odaya girdi. Babası tekli koltukta oturmuş kitap okuyordu. Tasha agır adımlarla babasının yanına gitti ve yanagına kucuk bir öpücük kondurdu. Babası ona döndü. Onun da kaşları çatılıydı. Tasha dudaklarını büzdü.


"-Babacıgım biraz geciktim özür dilerim."

Babası gözlügünü cıkarttı ve kitapla birlikte yanındaki sehbanın ustune koydu. Tasha basını egdi. Babası onun bu haline gülümsedi.

RAKİP ÇETE // 2pmHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin