Ellin kaslarını catarak karsıyı izliyordu.
"-Bunlar haraç almaya başlamıslar bile."
Junho ve Junsu 2 cocugu koseye sıkıstırmıs zorla ceplerini karıştıriyorlardi. İçlerinden biri Junsu'ya vurmaya kalkısınca Junsu sinirlendi ve çocuğa sert bi tokat attı. Ardından hicbir şey olmamış gibi oradan uzaklaştılar.
Tia dislerinin arasından konuştu.
"-Yeter ama artık. Kızlar bi şeyler yapmamız lazım bu boyle olmayacak."
Yuna ifadesizce konuştu.
"-Bi şeyler bulabilsek belki."
**
Ders vakti geldiğinde kızlar sınıfa girdi. Ardından 2pm de sınıfa girdi. Her zamanki yerlerine oturdular. Kızlar onların aksine duvar tarafı son iki sırada oturuyorlardı.
**
Dersin sonunda kizlar 2pm den once davranıp kafeteryadaki yerlerine oturdular. Kısa sure sonra 2pm de kafeteryanin kapısında gözüktüler. Yerlerine doğru ilerlerken kızları farkettiler. İfadesiz bi şekilde kızların tarafına doğru yürümeye devam ettiler.
Sonunda kızların dibinde belirince Wooyoung dislerinin arasından konuştu.
"-Bakin burada kimler varmış. Dediğimizi anlamadiniz sanırım. Yoksa burada oturuyo olmazdiniz değil mi? Hadi. Kalkın cabuk."
Ellin hışımla ayağa kalktı ve sesini yükselterek konuştu.
"-Canım siz anlamiyosunuz galiba? Burası bizim yerimiz! En başından beri bizimdi! Haraç almak vs bunların hepsi bizimdi!"
Nichkun da sesini yükseltti ve bir adim attı.
"-Kes sesini be. Kalkın şuradan. Yoksa biz kaldırmasını biliriz."
Son sözünden sonra bıyık altından sırıttı Nichkun.
Tasha oturduğu yerden kollarını birbirine doladi ve o da bıyık altından sırıttı.
"-Yapma ya. Nasıl olacakmış o?"
"-Nasıl mı?"
Nichkun kaslarını çattı."
"-İşte boyle."
Nichkun Tasha'nin yanına gelip hızlıca kolunu kavradı. Tasha çığlık attı.
"-Hey! Bırak kolumu! Aish seni.."
Nichkun hala onu zorla kaldırmaya çalışıyordu. Ellin Nichkun'un durmayacagını anlayınca onu sertçe itti.
"-Çek ellerini arkadaşımın üstünden!"
Chansung da iyice sinirlenmişe benziyordu. Ellerini yumruk yaptı.
"-Eeh! Siz çok olmaya basladınız ama!"
Yuna da ayağa kalktı ve Chansung'a baktı. Sesini yükselterek konuştu.
"-Asıl siz çok olmaya basladınız!"
2pm ve U-Souls arasında tartışma başlayınca kafeteryadaki diğer öğrenciler onların başına toplandılar. Uğultuyu duyan mudur hızlı adımlarla o tarafa yaklaşıyordu. Bir yandan da uyarıcı bir ses tonuyla seslendi.
"-Ne oluyor orada??"
2pm ve kızlar sesin geldiği yöne döndüler. Mudur sonunda burunlarının dibinde bitince Tasha kendine çeki düzen verdi. Sakin gözükmeye çalışarak konuştu.
"-Önemli bir şey yok hocam."
Mudur iki tarafa da baktı ve kaslarını çattı.
"-Ne demek önemli bir şey yok? Siz iki grupta derhal odama geliyorsunuz."
Nichkun bunun üzerine hocanın karşısına geçti.
"-Hocam.."
Ciddi bir şekilde konuşmaya yeltenmişti ki mudur sert bakışlarıyla onu susturdu.
"-Odamda bekliyorum."
Mudur Kim Dongjun onlarin bir sey demesine fırsat vermeden hizli adimlarla oradan uzaklaştı.
Sessizlik olmustu. Ogrenciler kendi isleriyle ilgilenmeye devam ettiler ama fısıltılar sürüyordu. Kızlar 2Pm e sert bi bakış attıktan sonra önden gittiler.
Müdürün odasına ulaşınca kapıyı Yuna çaldı. İçeriden gel sesini duyunca iki grupta içeri girdiler. Mudur önündeki kâğıtları masaya bıraktı. Kaşlarını çatarak iki grubu da süzdü.
Sonra boğazını temizleyerek konuşmaya başladı.
"-Ne yaptığınızı sanıyorsunuz siz?"
Bunu oldukça sakin sormuştu. Junho omuz silkti.
"-Bay Kim biz bir şey yapmadık ki."
Mudur Kim soru sorarcasına Junho'ya baktı.
"-Bir şey yapmadınız mı? O kafeteryadaki olay neydi o zaman?!"
Son cümleyi sert bi sesle söylemişti.
Chansung derin bir nefes alıp verdi. Sakince konuştu.
"-Sadece küçük bir tartışmaydı. Bir daha boyle bir şey olmaz. Ben arkadaşlarım adına da özür diliyorum."
Mudur Kim kaşlarını yine çattı ve iki gruba baktı.
"-Bir daha olmayacagına emin misiniz?
2pm ve kızlar birbirine baktı. Sonra kafa salladılar. Yuna hafifçe eğilip özür diledi.
Müdür Kim derin bir iç çekti ve konuştu.
"-Pekala. Madem öyle bu seferlik affediyorum. Ama boyle bir şeyi bir daha kesinlikle istemiyorum. Anlaşıldı mı?!"
Yuna başını kaldırdı. Kendinden emin bir şekilde konuştu.
"-Bir daha olmayacak hocam."
Mudur Kim başını olumlu şekilde salladı. Sonra hafifçe kapıyı işaret etti ardından elini masaya koydu.
"-Çıkabilirsiniz."
Son kez eğilip selam verdiler ve cıktılar.
Kapıdan dışarı çıkınca Ellin kaslarını çattı ve çocuklara baktı.
"-Sizin yuzunuzden az kalsın ceza yiyecektik."
Chansung da kaslarını çattı.
"-Bizim yuzumuzden mi??"
Sonra dalga geçercesine güldü.
"-Hah. Asıl sizin yuzunuzden. Bunu aklınıza soksanız iyi edersiniz, bu okulun tek çetesi biziz. Anladınız mı?"
Tasha, Chansung'a doğru bir adım attı.
"-Yapma ya. Bu okulda basından beri biz varız siz değil. Defolup gidicek birileri varsa onlarda sizsiniz!"
Tasha sesinin fazla yuksek çıktığını farkedince kısık bir ses tonuyla devam etti.
"-Siz bu okuldan defolup gitsenize ya. Lanet olası bir okulun, lanet olası çetesi olun. Bizi de rahat bırakın."
Chansung tekrar bıyık altından sırıttı.
"-Biz zaten lanet olası bir okulun lanet olası cetesiyiz tatlım. O lanet okul burası oluyor."
Chansung göz kırptıktan sonra oradan uzaklastılar.
**
Kızlar sinirden köpürüyordu. 2pm okula geleli 1 hafta olmuştu bile. Ama kızlar her ne kadar onları okuldan atmak için planlar deneseler de hepsinde başarısız olmuşlardı. Bir plan, adam akilli bir plan bulmalılardı. Yoksa artık ortada U-Souls diye bir çete kalmayacaktı. Hatta çete namına bir şey kalmayacaktı.
∆∆∆ MERHABA. BUNDAN ONCEKİ BOLUMUN OKUMA SAYİSİ CİDDEN COK DUSUK. NORMAL ASLİNDA. KOTU VE KİSAYDİ. PAZARTESİ VİZELERİM BASLİYO AMA BEN BURDA BOLUM YAZİYORUM EVET SALAGİM AMA HER NE KADAR OKUNMA SAYİSİ AZ OLSA DA BU HİKAYEYİ YARİDA KESMEYECEGİM. CUNKU EMİN OLUN İLERLEYEN BOLUMLER "GERCEKTEN" TATMİN EDİCİ. NEYSE İYİ OKUMALAR BEN PES ETMEYECEGİM :) .
BU ARADA "LÜÜTFENN" BANA SU MULTİMEDYA İSİNİ ACİKLAYİN. İSTEDİGİM FOTOGRAFİ KOYAMİYORUM YAA..∆∆∆
ŞİMDİ OKUDUĞUN
RAKİP ÇETE // 2pm
Hayran Kurgu4 guzel kız ve 6 yakısıklı erkegin birbirine düsmanlıgını konu alıyor. Okula sonradan gelen grubun takma adı 2 Pm. Ve kızlar onlardan nefret ediyor. Tabi zamanla her sey degisebilir o ayrı. ~ ~ Aşk, zamanla düşmanlığa dönüşebilir. Ya düşmanlık...