10. Bölüm (Ji Eun)

1K 64 5
                                    

~~

Ertesi gün;

Kızlar her ne kadar okula gitmek istemeseler de giderler.

~

Kızlar, sınıfa girince gözlerine ilk Chansung çarptı. Kafası sargılıydı. Kızlar istemsizce gülmeye başladılar. Chansung hışımla yerinden kalktı ve hızlı adımlarla kızların yanına geldi. Kaşları çatılmıştı yani sinirliydi.

"-Gülmeyi kesin!"

Sesi de oldukça sert çıkmıştı.

Ellin hala gülmeye devam ederek konuştu.

"-Neden? Komiksin."

Chansung eliyle Tasha'yı işaret etti ve yüksek sesle konuştu.

"-Senin yüzünden dalga konusu oldum. Seni sürtük."

Tasha'nın gülümsemesi kesildi ve ciddileşti. Chansung'a biraz daha yaklaşarak konuştu.

"-Hepinize tek tek sıra gelicek..Ve bana bir daha sürtük dersen sonucunu fena ödersin..Ya bu kadar rezil olmazına rağmen neden bu okulu terk etmeyi düşünmüyorsunuz? Ha?"

Tasha ukalaca sırıtmaya devam ederek kollarını birbirine doladı.

Chansung da aynı gülüşü sergileyerek konuştu.

"-Hah! Terk etmek mi?? Aynı şeyi size biz soracaktık..Burayı terk etmesi gereken kişiler varsa onlarda sizsiniz."

Chansung ellerini farkında olmadan yumruk yapmıştı. Wooyoung ve Junsu, Chansung'un yanına gittiler. Bir olay daha olsun istemiyorlardı cünkü.

Tasha son kez onları süzüp sırasına oturdu. Ellin ve Tia da ukalaca el sallayıp yerlerine oturdular. Yuna zaten oturuyordu ve tepkisizdi. Chansung'un gerçekten bu duruma canı sıkılmaya başlamıştı. 4 tane kızla baş edemediği için kendinden utanıyordu. Yerine geçerken hızlı bir şekilde masaya tekme attı. Oldukça sinirliydi çünkü. Canı acıdıgı için yüzünü burusturdu. Ama çaktırmadı. Çünkü daha fazla rezil olmayı göze alamazdı.

~

Kısa bir süre sonra öğretmen de sınıfa girdi.

Ders sırasında Tia iç çekti ve kızlara döndü.

"-Kızlar ben artik çok sıkıldım. Planı ne zaman uygulamayı düşünüyorsunuz?"

Ellin ciddi bir şekilde Tia'ya döndü.

"-Plana daha v..."

"-Yarın."

Ellin'in sözünü Yuna kesmişti. Ve yüzü ifadesizdi Yuna'nın. Ellin şaşkınca Yuna'ya baktı.

"-Yarın mı?"

Yuna kafa salladı.

"-Evet. Bu iş bir an önce olsun, bitsin. Yeter."

Tasha da olumlu şekilde kafa salladı.

"-Tamam o zaman. Yarın kızlar tuvaletinde şu işi halledelim. Kafeterya olmaz. Çocuklar şüphelenebilir."

Yuna da kafa salladı.

"-Haklısın."

Bütün gün boyunca yüzü sonunda gülmüstü Yuna'nın.

Ve sorunsuz, vukaatsız bir gün gelip geçti..

🔴🔴🔴

Sabah oldugunda Tasha gözüne vuran güneş ışıgıyla uyandı ve gülümsedi. Gercekte olsa yüzünü burusturup yorganı kafasına cekerdi ama bugun guzel bi gün olacaktı. O yuzden mutluydu Tasha.

RAKİP ÇETE // 2pmHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin