Multimedyada 2Pm'in balodaki halleri var, çok yakışıklı şerefsizler :D -kalpemoji-
Şarkı öneri ^^ Ne kadar dinlersem dinleyim bıkmam :3
*Hatırlatma*
"-Elim terledi, artık bıraksan şu elimi?"
Ellin ciddileşmeye çalışarak Chansung'a baktı ve tek kaşını kaldırdı. Chansung ise hala gülüyordu.
"-İsterse yapış yapış olsun, ben istemediğim sürece elim elini bırakmayacak ve elin elimdeyken güvende olacak. Ve tabi ki sen de benim yanımdayken güvende olacaksın. Ne kadar inkar edersen et Ellin. Senin yanında, istenmeyen bir ot gibi bitip duracağım. Artık sinir olacaksın hatta kızacaksın da, git diyeceksin belki ama inat değil mi, sen git dedikçe daha da yakın olacağım sana.
Sanırım kalbim, benim haberim yokken kararını vermiş gibi duruyor. Üzgünüm."
Chansung, Ellin'in elini sıkıp gülümsemeye devam etti. Ellin ise, güven sorunu yaşadığı bu adama, bir şansı çok görmemeye karar verme evresindeydi. Sanırım bir şanstan bir şey gelmezdi. Sonuçta herkes bir şansı hak eder. Chansung da öyle.
---
"-Yapamıyorum Ellin işte olmuyor lanet olsun tamam mı? Olmuyor!"
Chansung 1 aydır gördüğü fizik tedavinin ardından ilk kez yürümeye çalışıyordu ama başarısızdı. Bu yüzden Chansung bu durumdan rahatsızdı. 1 aydır tekerlekli sandalyede, arkadaşlarının yardımıyla bir şeyler yapmaktan sıkılmıştı. Yürümek istiyordu. Daha ne kadar böyle olacağını bilmiyordu ama artık yürümek istiyordu.
"-Sakin ol Chansung. Daha 1 ay oldu. Sinirlenmene gerek yok."
Junsu, Chansung'u sakinleştirmeye çalışsa da başarısızdı. Bu, Chansung'un ellerini yumruk yapmasından belliydi. Yaraları iyileşmeye başlamıştı ama Chansung daha fazlasını istiyordu.
"-Chansung. Güçlü ol."
Chansung, Ellin'in sıcacık ellerini, elinin üstünde hissedince biraz daha sakinleşmiş ve iyi hissetmişti.
Ellin ise onu sakinleştirmeye çalışsa da kendini oldukça kötü hissediyordu ve ağlamamak için diretiyordu kendini.
"-Seni seviyorum."
Ellin biraz daha sıktı Chansung'un elini güven verircesine. Chansung şimdi biraz daha iyidi ve suratı gülmeye başlamıştı.
"-Ben de seni seviyorum."
Ellin bunu duyunca biraz daha gülümsemesini derinleştirdi.
-
Tasha, balkonda oturmuş telefonuyla uğraşan Nichkun'un yanına girdi ses çıkarmamaya özen göstererek.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
RAKİP ÇETE // 2pm
Fanfiction4 guzel kız ve 6 yakısıklı erkegin birbirine düsmanlıgını konu alıyor. Okula sonradan gelen grubun takma adı 2 Pm. Ve kızlar onlardan nefret ediyor. Tabi zamanla her sey degisebilir o ayrı. ~ ~ Aşk, zamanla düşmanlığa dönüşebilir. Ya düşmanlık...