Kitabımı okudugunuz için teşekürler gercekten okur çogalınca mutlu oluyorum bide vote daha mutlu olurum iyi okumalar...
Multimedya:gökçe gözde alev cansuDün ben inerken Ekin pis pis bakmayıda ihmal etmedi. Bugün yine okul vardı ama gerçekten korkudan hiç gidesim yoktu her an üstüme atlar falan diye korkuyorum ama gitmek zorundayım yoksa annemin yapacakları Ekin'inkinden agır olur.
Sabah kalkıp okul sivil oldugundan dün dökülen kıyafetlerimin içinden şortumu ve üzerine salaş zımbalı buluzumu aldım. Üzerime geçirip saçlarımı düzleştirdim. Parfümüde sıkıp servise bincegim yere yürümek için evden çıktım.
Servise bincegim yer biraz uzakta ama spor oluyor yani bence iyi birşey,servise bincegim yere geldigimde Mete'yi fark ettim. Sanırım aynı yerde biniyoruz. Mete'nin yanına gidip "günaydın" dedim. Mete ise çok degerli telefonundan kafasını kaldırıp "oo günaydın fıstık aynı yerdemi biniyoruz" dedi. Gülümseyip "sanırım, sevgilin kim ya gezmeler falan" dedim unuturmuyum hic dün Alperen'de söylemişti meraktan ölmektense sormak süper. Mete "noldu meraklı melahat merakmı ettin adı Ece sen sormadan söyleyim aynı yaştayız bizim okulda degil"dedi. Canım ya hemende ne sorcagımı bildiginden söyledi ben sormadan " hayırlı olsun" dedim mete gülümseyip "anlat bakalım dün gitikten sonra noldu birşeyler duydum ama senden dinlemek istiyorum" dedi. Somurtarak Ekin'le dün olanları anlattım. Mete gülümsemesini anında yok edip " Ekin'i tanımıyorsun niye bulaşıyorsun ki" dedi. Benim suratım daha çok asılırken "nebiliyim ben ya Ekin'in anlında bana bulaşma falan yazmıyordu" dedim. Mete tekrar gülümserken "Ekin'e karşı dikatli ol bir daha canını sıkma bu okulda kimse ona karşı gelemez hocalar bile" dedi. Ben nasıl bir belaya bulaştım ya daha çok suratımi asarken "Mete ya birşey yaparsa" dedim. Mete"ben seni korumaya çalışırım ama Ekin'in ne yapcagı belli olmaz anladınmı artık beni bile dinlemiyor" dedi. Ben "seni niye dinlesin ki?" dedim. Mete "Ekin'le biz çocukluk arkadaşıyız ama şuan en yakın arkadaşları Kaan,Oguz ve Akın ha bu arada Ekin'le fazla yanlız kalma yanında genelde Kaan,Oguz ve Akın olur onlar yanındaysa birşey olmaz korkma"dedi. Korkma demesi kolay korksamda korktugumu belli etmicem güçsüz görünmüyecem güçsüz kişiyı herkez ezer dışlar. Servis önümde durunca düşüncelererimden sıyrılıp. Servise bindim. Ekin yine aynı yerde tek başına oturuyordu hayır niye aynı koltuk bence koltukların altında hazine var. O ordan kalkarsa bir kontrol ediyim. Belki milyoner falan olurum. Neyse ki bu gün serviste boş yer var. O da Ekin'in önü acaba beni öldürürmü ki ya da tecavüz falan etmez demi yok ya yapmaz yapabir:( Gittim oraya oturdum. Yanıma Mete'yi çagırırsam birşey olmaz diye düşünüp ön tarafa "mete" diye bagırdım. Mete arkasını dönüp "noldu fıstık benden ayrı kalamadınmı" dedi. Bende olumlu anlamda başımı sallayıp yan tarafımdaki koltuga oturması için işaret ettim. Mete bana dogru geldi oturuyordu ki Ekin arkadan "oraya oturma" diye bagırdı. Ben yine o saçma inatçılıgım yüzünden "otur" dedim. Ekin "oturamaz" diye bagırdı. Mete sanırım korktugu için "oturmazsam daha iyi" deyip ön tarafa gitti. Hayır anlamıyorum sorun ne?
------------------------------------------------------------
Ekin:Oturamaz çünkü Mete'ye uyuz oluyorum ve benim oturdugum yerde kimse oturamaz sebebi nemi Öykü ilk aşkım ve son aşkım ona dediklerimi yaptıklarımı anlatsam şimdiki Ekin degilde başka biri oldugunu sanarsınız. Öyküyle hep bu koltukta otururduk. Arkadaşlar hiç ayrılmayacak çiftin koltugu derdi ve genelde orası hep boş olurdu. Orda ne muhabetlerimiz oldu. Düşünmek bile beni mutlu ediyor. Öyküyle 6 ay çıktık. Öykü benim umudum olmuştu ya da ben öyle sanmışım diger sürtüklerden hiç bir farkı yokmuş çünkü benim baş düşmanım Can'la benden önce 2 senelik ilişkisi olmuş. Öykü Can'a deli gibi aşık olunca Can'ın baş düşmanıyla yani benle çıkarsa üzecegini sanmış ve beni kulanmış anlayacagınız.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LÜZUMSUZ
ChickLitBelki sen karşıma çıkmasaydın o gün senin yerine oturmasaydım tanışmayacaktık ve ben hiç bir zaman aşkı tatmayacaktım aşk senle ne farklı Senin yeşil gözlerine bakmak ve orda kendimi görmek çok güzel beni hiç bırakmayacak bir adam...