40.Bölüm(sevgili olduk)

253 10 3
                                    

Multimedya : cansu
Yeni bölüm geldi sıcak sıcak biliyorum kısa yazıyorum uzun zamandır da yazıyorum KPSS var gençler neyse yakında çok değişik şeyler olcak okumaya devam canlarım öpüldünüz
İyi okumalar........:)

Ekin:

Deniz kenarına gidip içerken telefonum çaldı. Telefonda cenker yazısını görünce cansuya bişey olacagından telaşlanıp açtım. Telaşla "söyle" dedim Cenker "cansu yolda koşarken araba çarptı" dedi. Sinirle arabanın kaputuna elimi vurarken " cansunun yolda ne işi var simdi nasıl" dedim. Cenker "bende bilmiyorum abi şuuru kapalı x Hastanesine götürüyoruz" dedi. Telefonu kapatıp elimdeki birayı yere fırlattım. Hızla arabaya binip son gaz hastane yoluna sürdüm. Çok telaşlanmıştım gözüm kimseyi görmüyordu. Sadece önümde hızla geçen yol.

Hastanenin önüne gelince hızla arabadan indim. Arabanın kapısı açık kaldı ama bu umrumda degildi. Neydi beni ona o kadar baglayan neydi bu kadar üzülmemin sebebi. Bundan sonra onu ne gitmesine izin vercektim ne de gitcektim.

Hastanenin girişindeki danışmaya bagırarak "cansu geldimi" dedim. Danışma şaşkın şaşkın suratına bakarken "bir sakin olun" dedi. Sinirle ellerimi masaya vururken "nerde lan cevap ver!!" dedim bağırarak. Bayan danışma cevap vermeden güvenlik gelip kolumdan tuttu. Sinirle ona bir tane yumruk geçirdim. Yere serilince burnunu tutmaya başladı. Ne yaptığımın farkında değildim. Arkadan gelen "ekin" diye bağıran cenkerin sesini duyunca ona döndüm. Koşarak yanıma geldi. Cenkerin boğazına sarılıp "cansu nerde lan" diye sordum. Cenker sesi biraz kısık "cansu iyi bırak beni o da seni bekliyor" dedi. Boğazını bıraktığımda "nerde lan çabuk söyle" dedim. Cenker bir odayı tarif etti dediği yere gittim.

Kapının önünde oguzu görünce "o iyimi" diye sordum. Oğuz "çok iyi kardeşim uyandı merak etme sadece ayağı kırılmış" dedi. İçeri girdigimde aşık olduğumu kaybedecegimde anladığım kadın yatakta yatıyordu. Yanında alev oturuyordu. Beni görünce alev oturduğu yerden kalkıp "ben bi oguzun yanına gidiyim" dedi. Cansu beni görünce yerinden dogruldu. Alev gidince cansunun yanına oturdum. Elini elimin içine alıp "iyimisin" dedim. Cansu "özür dilerim" dedi. Bi elim elindeyken diğer elimle yanağını oksayıp "özür dileme" dedim. Yanağını okşayan elimi dudaklarına götürdüm. Dudaklarını oksarken "aşık ettin kendine beni koca burun" dedim ve bişey demesine izin vermeden dudaklarına yapıştım. İlk başta karşılık vermesede sonra o da acemice öpüşüme karşılık verdi. Ellerini enseme koyup beni kendine daha çok çekti. Sanki o da bu anı bekliyordu.

Cansu:

Dudaklarıma yapıştıgında ilk şaşırdım bana aşık olduğunu söylemişti ve beni öpüyordu ilk şaşkınlıgımı üstünden attıktan sonra sevdiğim adamı ensesinden tutup daha çok onun olmak için kendimi ona daha çok yakınlaştırdım. Gözüm kapalı hiç birşey umrumda değilken sahte öksürük sesiyle ekinden ayrıldım. Ekinde benim gibi kendini kaptırmıştı. O yüzden kapı sesini bile duymamıştık. Utançla gelen kişiye baktım. Doktor gelmişti arkasından oğuz ve alev, oğuz alev birbirlerine bir şeyler söyleyip gülüyorlardı. Utancımdan kafamı önüme egmiştim. Ekin doktora "ne zaman çıkabiliriz" diye sordu. Doktor "ayak bileğinde çatlak var alçıya aldıktan sonra çıkabilirsiniz" dedi. Ekin "alçı ne zaman çıkacak" diye sordu. Doktor "1 ay sonra" deyince ekin kısık sesle "bu süre boyunca evde sana ben bakcam demektir" dedi ve güldü.

Bölüm hakında ne düşünüyorsunuz?
Öpüşmelerine ne diyonuz?
Acaba 1 ay boyunca ne yaşanacak?

LÜZUMSUZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin