Multimedya: cansunun evinin dekorasyonu
randomkralicesi teşekürlerimi sunuyorum kitabımın her bölümünü merakla bekliyor ve kitabı okuma listesine eklemiş. Diger okurlarımda adlarını bölümde yazılsın istiyorlarsa okuyup vote ve yorum bırakmaları yeterli.Ekin:
Koca burunun Canın arabasında ne işi vardı. Koca burun'u o arabada görünce kan beynime sıçradı. Bu Can'ın kesin bir fikri vardı. Bir kızı arabasına asla bindirmezdi. Eger bindirdiyse bu plan üvey babamdan gelmişti ve ben koca burun'u bu işlerine musallat edemezdim.
Can güvenligin orda durup birşeyler konuşurken otoparka gittim. Arabada okuldan çıkmalarını bekledim. Okuldan çıktıklarında bende takip etmeye başladım.
Koca burunun evinin önüne geldigimizde koca burun arabadan indi. Can'da inip koca burunun yanına gitti ve sarıldı.
Daha fazla dayanamayacagımı anlayıp arabadan indim. Yanlarına gittigimde koca burun şaşırsada Can'ın yüzünde gıcık bir sırıtış vardı. Sırıtması gıcıgıma giderken içimden gelen bir dürtüyle yüzüne yumruk geçirdim. Can buna daha çok sırıtmaya başlayınca bir tane daha geçirdim. Can sırıtmaya devam ederken "a a a bu yaptıgı yanına kalmayacak" dedi. Kesin gidip üvey babama ötecekti naparsa yapsın umrumda degildi. Nası olsa bunun hıncı alınacakmış ya Can'ı biraz daha hırpalamaktan bir şey çıkmaz. Can'a her vurdugumda koca burun "yapma" diye bagırdı. Canı yere itip geri çekildigimde koca burun Can'ın yan tarafına çöktü. Vurdugum yerlere bakarken "iyi misin??" dedi. Can "iyiyim ya sorun yok" dedi ve bana o uyuz bakışını attı. Koca burunun seslenişiyle tekrar ona döndü. Koca burun "kalk sana evde pansuman yapalım" dedi. Can bana tekrar gıcık bir sırıtış yapıp "olur" dedi. Koca burun Can'ın kalkmasına yardım edip evinin önüne kadar götürdü. Bu olanlar sinirimi çok bozdu. Koca burun beni görmezden gelip cebinde anahtarları aramaya başladı. Anahtarları çıkarıp beraber içeriye girdiler koca burun tekrar kapıya geldiginde bana bir bakış atıp kapıyı kapattı. Sinirle oraya buraya tekme savurup arabaya atladım. Tam gidecektim ama can'ın koca buruna birşey yapacagı fikriyle arabada can'ın çıkmasını bekledim.
Cansu:
Ekin hep böylemi olacaktı bana bakanları dövecek bana sarılanı dövecek bu muydu. En sevmedigim şey birinin beni kısıtlamasıydı. Bisiklet olayında bir şey demedim ama bir arkadaşımı dövmek her ne kadar bi günlükte olsa sinirimi bozdu. Ekin'e hiç birşey demedim çünkü beni hırpalasın istemiyordum kolum mor içinde kalmıştı bisiklet olayında kolumu sıktıgında.
Can'ı evin önüne yardım ederek götürdügümde cebime elimi attım. Anahtarları çıkarıp Can'la beraber içeri girdik Can'ı koltuga oturturup kapıyı kapatmaya gittigimde Ekin bana ters ters bakıyordu. Çok bakar beni kimse kısıtlamayaz.
Kapıyı kapatıp kapının deliginden baktıgımda ekin'in canın arabasına tekme attıgını gördüm.
Can arkamdan "ee pansuman yapmak yerine ekin'i deliktenmi izliyeceksin" deyince "yok ya hemen yapalım pansumanı" dedim. Ecza dolabından pansuman malzemeleri alıp Can'ın yanına gittim. Koltukta yan tarafına oturup pamuka tentirdiyot damlattım. Yaklaşıp yarasına pamugu degdirdigimde can "ah" diye bagırdı. Pamugu çekerken aklıma ekin'e pansuman yaparkenki halimiz gelince gülümsedim. Can "noldu acı çekmem hoşunamı gitti" dedi.
Aklımdan ekine çıkarmaya çalışıp zor olsada "yok ya nese yaranın üzerine gel şunu yapıştıralım" dedim. Can'a yaklaşıp yara bandını üzerine yapıştırdım. Can elimi avcunun içine alıp "teşekürler fıstık" dedi. Gülümseyip "önemli degil" dedim. Elimi elinden çekip "aç mısın" dedim. Olumsuz anlamda başını salladı ve "ben gitcem fıstık" dedi. Olumlu anlamda başımı sallayıp"peki" dedim. Can hızla yanımdan kalkıp kapıya gitti. Arkasından gidip geçirirken "görüşürüz" dedim. Can'da "görüşüruz fıstık" deyip sarıldı. Kapıdan çıkıp gitti. Arabasıyla uzaklaştıgında kapıyı kapatacakken birinin ayagını koymasıyla korku bütün hücrelerime hücum etti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LÜZUMSUZ
ChickLitBelki sen karşıma çıkmasaydın o gün senin yerine oturmasaydım tanışmayacaktık ve ben hiç bir zaman aşkı tatmayacaktım aşk senle ne farklı Senin yeşil gözlerine bakmak ve orda kendimi görmek çok güzel beni hiç bırakmayacak bir adam...