Multimedya:cansu
Bölüm kısa oldu ama gerçekten kurgu çok zor benide anlayın sizide bekletmek ismedim bu bölüm içime sinmedi bilmiyorum.
İyi okumalar.....:)Ekin:
Kapıyı çarpıp çıktım. Bana sanane demişti. Yakınlıgımızı bile bile yanımda başka bir oglanla dans etmişti. Uzak durmak istiyodum. Birine daha baglanamazdım. Öykü canımı yaktıgından beri kızlar benim için sex objesiydi ama cansu benim için öyle olmadı. Onun saflığı güzelliği masumlugu öykü gibi değildi. Ona karşı bi şeyler hissetsemde güvenmiyordum. Artık öykü benim için bitmişti. Yanı bence öyleydi çünkü o servis koltuğuna oturmuyordum. Onla olan anılarımızın geçtiği yere gidip kendimi içkiye de vermiyorum artık onun yerine daha çok cansuyla vakit geçiriyorum ama gidecek kaybetcem diye yaklaşamıyorum.Cansuyla dans eden oğlanı kapadıkları odaya gittim. Yüzü kandan gözükmeyecek derecede yaralıydı. Elime çalışanların elindeki sopadan aldım. Tam karşısına geçip çenesinden tutup bana bakmasını sağladım. Gözlerindeki korku hoşuma giderken "bu gözlerlemi baktın len ona" dedim. Cevap gelmeyince sopayı fırlatıp silahımı çıkardım. Çenesini sıkıca tutup sağ gözüne silahı dayadım. Dans eden oglan "yapma abi bilseydim dans edermiydim bakmazdım bile" gibi zırvalamalarda bulundu. Dinlemeyip önce sağ gözünden sonra sol gözünden vurdum. Heryerini kan olduğu için çalışanlarından biri havlu getirdi. Yüzünü sildikten sonra havluyu yere fırlattım.
Aklıma gelen fikirle telefonumu çıkarıp cenkeri aradım. Cenkerin sesi kulagıma geldiğinde "cansunun evine git durumu nasılmış ögren eğer yanlış bişey yaparsan kork benden benim aradıgımıda söyleme" dedim ve bişey demesine izin vermeden telefonu kapattım.
Cansu:
Kapıyı açar açmaz alev boynuma sarıldı ve "nasılsın bebeğim" dedi. Umursamazca "iyi" dedim. Alev içeri geçerken oguz da arkasından girdi. Oguzun kolundan tuttum. Oğuz bana dönerken "noldu" dedi. Kolunu bırakıp "ekin nerde" dedim. Oğuz "bilmiyorum en son bardan çıkıp gitti" dedi. Arkamda oguzun şaşkın halini bırakarak kafamı dağıtmak için kendimi dışarı attım. Yolda çılgınca koşmaya başladım. Hem ağlıyorum hem koşuyorum. Arkamdan cansu diye bağıran kişiler var ama hiç biri umrumda değil. Nereye koştuğunda bilmiyorum. Korna sesi arkamda çoğalan sesle birlikte kendimi yerde buldum. Sol tarafım çok acıyordu. Biri beni kucağına alırken sanırım cenker bana çarpan kişiye sataşıyordu. Alevde telaşla "cansu cansu iyimisin" diye bağırıyordu. Bir arabaya bindik binerken gözlerim kapandı ve bir boşluğa düştüm. Her yer karanlık ve sessizdi.Bölüm hakındaki düşünceleriniz?
Cansuya araba çarptı ölümü sizce?
Ekin ne tepki vercek?
Ekinin hisleri nasıl?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LÜZUMSUZ
ChickLitBelki sen karşıma çıkmasaydın o gün senin yerine oturmasaydım tanışmayacaktık ve ben hiç bir zaman aşkı tatmayacaktım aşk senle ne farklı Senin yeşil gözlerine bakmak ve orda kendimi görmek çok güzel beni hiç bırakmayacak bir adam...