Multimedya:ekinin cansuya aldıkları
NavyVampire teşekürlerimi sunarım her bölümü votleyip yorumluyor
İyi okumalar....:)Ekin arabaya biner binmez "önce magzya sonra kahvaltıya" dedi. Avm'nin önünde durdugumuzda aklıma yeni elbiseler gelince koşarak avm'ye girdim ekin arkamdan yavaş cool hareketlerle geliyordu. Mango diye magzaya girip şortlara göz atarken ekin gelip "bunları benim yanımda giyeceksen al" dedi. Sinirle oflayıp dar paça kotların oldugu bölüme ilerledim. Ordanda birşeyler bakarken ekin elinde maviyle yeşil arası bir gömlek ve bir kotla geldi. Elindekileri bana verip "bunları giy" dedi. Verdigi şeyler klasik şeyler olunca "bunlarımı" diyerek yüzümü buruşturdum. Ekin "bunları orda giyeceksin" dedi. Beni kabine kadar götürdügünde bütün kabinler dolu olunca ekin bir çalışanı çagırıp "kabinlerin birini boşalt" dedi. Görevli "bakın ekin bey bu mümkün degil" dedi. Ekin sakin kalmaya çalışan sesiyle "hadi 2 dk var" dedi. İçerden bir kadın çıkınca görevli "hanımefendi içerden kıyafetlerinizi alın sonra denersiniz" dedi. Kilolu kadın elini beline koyup "ne münasebet" dedi. Görevli "zorluk çıkarmayın güvenlikleri çagırmak istemiyorum" dedi. Ekinin yaptıgı bencillik hoşuma gitmeyince "ekin dursun kadın orda" dedim. Ekin olumsuz anlamda başını sallayınca kadına dönüp "özür dileriz" dedim. Sonra görevliye dönüp "giyinecek depo falan yokmu" diye sordum.
Görevli kabinlerin arkasındaki perdeli yeri gösterince oraya dogru ilerledik. Ekin göreliye "burda kamera varmı len eger varsa mango yazısının a harfi yerine senin kafanı koparır koyarım" dedi. Kıskanması hoşuma gitti ama beni kısıtlıyormuydu. Görevli "yok efendim rahat rahat kullanın" dedi. Ekinin elime verdigi kıyafetlerle dar kolidar gibi yere girip etrafa çarparak üzerimdekileri degiştirdim. Dışarı çıktıgımda ekin beni baştan aşşagı süzüp "idare eder" dedi ve elindeki beyaz dantelli belinde pencereleri olan elbiseyi bana uzatıp "bunu dene" dedi. Verdigi elbiseye aşık gibi bakarak kabine girdigimde üzerimdekileri çıkarıp verdigi kıyafeti giydim. Elbise üstüme otururken arkada olan fermarını kapatmaya baya bir ugraştım ama kapanmayınca oflayarak "napcam ben ya" dedim. Ekin dışardan "birşeymi oldu" diye bagırdı. Bende oflayarak "birşey yok fermar arkada diye çekemiyorum" dedim. Ekin perdeyi açmasıyla kapaması bir şekilde hızlıca içeri girdiginde "dön arkanı" dedi. İtiraz etmeden arkamı döndügümde "fermar sıkışmış" dedi. Ellerim duvardayken o da arkama çok yakın bir şekilde duruyordu. Dışardan biri görse eminim çok yanlış anlardı. Ekin egilip agzıyla fermara birşeyler yaptı ama bu beni huylandırdı sıcak nefesini sırtımda hissediyordum. Bu beni deli ediyordu .
Sonra fermarı kapatıp "önüne dön" dedi. Dedigi emre uyarak önüme döndügümde birbirimize çok yakındık ekin ve benim dudagımın arasında mıknatıs var gibi yaklaşırken ekin koyulaşmış gözlerle bakıyordu. Aramızda milimler varken görevli dışardan "efendim eger o elbisenin bedeni tutmadıysa diger bedeni getiriyim" dedi. Ekin "defol" diye bagırdıktan sonra bana bakıp "bu elbiseyi almak istersen al birde şu kotu ve gömlegi üzerine giy" dedi. Tam çıkacakken durup "arkanı dön" dedi. Dedigi emre uyup arkamı döndügümde fermarı açıp çıktı. Elbiseyi çıkarıp kotu ve gömlegi giydigimde üzerinde niye barkot ve alarım olmadıgını merak ettim. Ekin çıkarmıştır diye düşünerek dışarı çıktıgımda ekin kabinin önünde bekliyordu. Beni görünce "beklemekten hoşlanmam koca burun hadi" dedi. Mangadan çıktıltan sonra mangonun karşısındaki adidas magzasına girip beyaz bir adidas ayakkabı aldıktan sonra Magzadan iki poşeti ben taşıyarak dışarı çıktıgımızda burger kingi göstererek "şurda yiyelimmi" dedim. Ekin "yürü koca burun daha özel bir yere gitcez" dedi. Acaba nere gitcektikki yoksa bana evlenmememi teklif etcekti yuh artık belki benle çık diyecekti ne güzel hayal kurdum dimi. Ama özel yer dedi hadi bakalım görcez....
Yeni bölüm sıcak sıcak geldi kısalıgı için özür dilerim biraz da geç geldi onun içinde özür dilerim
sizce ekin cansuyu nereye götürecek?
Aldıgı elbiseler hakında ne düşünüyorsunuz?
Öpüşmelerine engel olan görevliye sövdünüzmü?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LÜZUMSUZ
Chick-LitBelki sen karşıma çıkmasaydın o gün senin yerine oturmasaydım tanışmayacaktık ve ben hiç bir zaman aşkı tatmayacaktım aşk senle ne farklı Senin yeşil gözlerine bakmak ve orda kendimi görmek çok güzel beni hiç bırakmayacak bir adam...