Bayadır yazıyorum tekrar özür dilerim
İyi okumalar....:)
3 ay sonra:Düğün hazırlıkları başlamıştı bunları yapmak istediğim kişi ekinken şimdi cenkerle yapacaktım.
Cenkerin ısrarıyla gelinlik almaya gidecektik. Ben istemiyordum ama cenker annemede haber verdiği için annem emredince yapmak zorunda kaldım. . Ben yokmuşum gibi davranan kadın şimdi neden karışıyorsa gelmemişti bile sadece telefon açıp emretmişti.
Karnıma elimi götürdüm. ekinden nefret etsemde parçasını taşımak beni mutlu ediyordu.
Alevden öğrendiğimde göre ekin okulu bırakmış. Evinden çıkmıyormuş. Hatta benden nefret bile etmeye başlamış. Ona göre onu gerçekten sevseydim ona inanırmışım. Ekinle son görüşmemiz karnımdaki bebek iki aylıkken oldu. Kapıya gelip yine onu affetmem için yalvardı ama ben istemiyordum. Onu gördükçe aklıma ihaneti geliyordu.
Düşüncelerinden zilin çalmasıyla çıktım. Kapıya çıktığında cenker "hadi gelinlik almaya" dedi. Kafamı sallayıp vestiyeerdeki çantamı alıp çıktım. Cenker taksi çağırmıştı. Tek başıma oturmak için öne oturup kapıyı kapattım. Cenker bi kaç dakka dikildikten sonra arkaya oturdu.
Kafamı cama dayayıp kulaklıklarımı taktım bu ara en çok dinledigim şarkıyı son sen actım ve gözlerimi kapattım şarkı beni anlatıyordu. Pera ne güzel demişti: biri vardı sever gibi yapıp kandırdı ona sorsan ben yokum ama bende biri vardı.
Kapımın açılmasıyla yere kapaklancaktım. Cenker kahka atarken "nerelere daldın" dedi. Ters bir şekilde ne zamandır hiç gülmeyen suratımla "çok komik dimi bak bende çok güldüm" dedim. Cenker bozulmuş bir şekilde bakarken hiç tınlamadan önünde durdugumuz gelinlikçiye girdim. Cenker arkamdan gelip bi kıza "bakar mısın?" dedi. Cenkerin seslendiği kız geldiğinde bende köşedeki koltuga oturmuştum. Kız "ne arıyorsunuz yardımcı oluyum" dedi. Cenker başladı yok şurası tül şurası taş o anlatırken söze atlayıp "getir bişey hemen gitmek istiyorum" dedim. Kız bir model gösterince bakmadan "çok güzel 34 bendenini çıkar" dedim.
Gelinlikçiden çıkıp taksiye tekrar bindim. Cenker elinde poşetle gelip tekrar arkaya oturdu. Ben yine pera dinlemeye devam ettim. Geldigimizde cenker beni kibarca dürtüp "geldik" dedi. Onu hiç tınlamadan indim çantamdan anahtarı çıkarıp cenkerin geldiğini umursaman içeri açıp kapıyı kapattım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LÜZUMSUZ
ChickLitBelki sen karşıma çıkmasaydın o gün senin yerine oturmasaydım tanışmayacaktık ve ben hiç bir zaman aşkı tatmayacaktım aşk senle ne farklı Senin yeşil gözlerine bakmak ve orda kendimi görmek çok güzel beni hiç bırakmayacak bir adam...