Multimedya: ekin
Yeni bölüm geldi kısa yazıyorum diye kızmayın cancagızlarım
İyi okumalar......:)Cansu:
Ayağım alçıya alındıktan sonra ekin beni kucağında arabaya kadar taşıdı. Beni beyaz bugattisine sindirdikten sonra kendi de yan tarafıma geçti. İki koltuk olduğu için alev oguz ve cenkerde taksiye bindiler. Ekine dönüp "cenker alev oguzda gelcekmi bizim eve" dedim. Ekin "hayır hem sizin eve gitmiyyoruz bana gidiyoruz sevgilim" dedi. Ona dönüp "sevgilimmi" dedim ve güldüm. Ekin eğilip dudagıma bir buse kondurduktan sonra arabayı çalıştırdı. Arada ona baktığımda mutlu olduğunu gördüm. Bende çok mutluydum.Eve geldigimizde önceden de bu şehvetli evde geçirdiklerimizi hatırladım. Gülerek arabanın camından eve bakarken kapı açılıp ekin beni kucagına almak için hamle yapınca "ben kendim yürürüm askım" dedim. Aşkım kelimesine bastırarak. İlk defa söylüyordum ama sonsuza dek söylemek istiyor gibiydim. Ekin "öyle aşkım dersen yapcak birşey yok kucagımda taşıyacagım" dedi gülerek. Beni bir hışımla kucağına alıp evine götürdü. Bu sahne birden acaba evlenip beni bu şekilde eve taşırmı düşüncesini aklıma getirdi. Ekin "sen sonsuza kadar benimsin mutluluk kaynagım o zamanda gelecek" dedi. Sesli düşünmüştüm ama iyiki sesli düşünmüştüm. Bu sözünden sonra ekini içimdeki öpme dürtüsüyle uzanıp dudağını öpmeye başladım. Ekin dudagımı dişleyince bir inleme çıktı ağzımdan. Ekin kendini koltuğa bırakıp beni daha sert öpmeye başladı. Benden hafifce ayrılıp üstündeki beni alt tarafa aldı. Tişörtümü çıkarmak için hamle yapınca ellerini tuttum yanaklarım kızarmıştı. Ekin durup bana baktı noldu der gibi utançla "şimdi bunu yapamam" dedim. Ekin üstümden kalkıp "sonsuza kadar yanımdasın ama bi daha inleme kendimi tutamamaktan korkuyorum" dedi. Utançla koltukta oturur pozisyona geldim. Ekin kafamı kaldırıp "utanma benden sen isteyene kadar birşey olmayacak" dedi. Kafamı kaldırdıktan sonra yanagıma buse kondurup "açmısın" dedi. Olumlu anlamda kafamı sağlayınca beni kucagına alıp mutfaktaki sandalyelerde birine oturturdu. Tam birşeyler hazırlamaya başlarken bana "üstümü değiştirip geliyorum" dedi. Hızla üst kata çıkıp bir kaç dakka sonra gri korsan atlet ve siyah eşorfmanla geri döndü. Çok hoş gözüküyordu kasları atlet sayesinde daha çok belliydi. Elindede başka tişört ve bir şort vardı. Yanıma gelip "bunları da sen giy" dedi elindekileri bana uzatıp. Elindekileri aldıktan sonra altındaki kota baktım dar paça kötü nasıl çıkaracaktım. Bu benim bacağıma zor giriyordu. Ekin "yardım istermisin diye sorunca olumlu anlamda kafamı salladım. Ekin pantolonun düğmelerini çözdükten sonra aşağı indirdi miki mauslu kilodumu görünce gülümseyip "en çok bunu seviyorum" dedi ve miki mause üstüne öpücük kondurdu. Ben yine utanmaya başlayınca pantolonu özenle ve zorla alçıdan çıkardı. Üstüme siyah bir şort giydirdikten sonra tişörtüme uzandı. Ellerini koyduğu yere elimi koyup "ben çıkartırım ben çok açık hadi bana yemek yapsana sevgilim" dedim. Ekin "pekela sevgilim" dedi ve dolabın önüne gidip birşeyler çıkarmaya başladı. Bende bu arada tişörtümü çıkarıp ekinin getirdiği tişortu giyecekken südyenimin baskısının arkadan çıktığını gördüm. Kendim takamazdım ama yinede denedim. Ekin bana dönüp "yine bana kaldın" dedi sinsice gülerek. Arkama geçip kopcayı taktıktan sonra omuzuma öpücük kondurup "merak etme utanmada sen ne zaman istersen o zaman" dedi sonra çekilip yemek hazırlamaya devam etti.
Yemekler hazır olunca gülerek ve arada birbirimizin ağzına yemek vererek romantik bir yemek yedik.
Yemek bittikten sonra esneyince ekin "uykunmu geldi" diye sordu. Olumlu anlamda kafamı sağlayınca beni kucagına alıp yatağına götürdü. Beni yatırdıktan sonra kendi de yanıma yatıp bana sarıldı. Gözlerimi yavaşça kapatıp ekin beni izlerken uyuya kaldım bundan sonraki günlerde hep böyle ilerler çünkü bunları yaşamak hayal gibi birşey.
Sevgili olmalarına ne diyorsunuz ?
Günler hep böyle mutlumu olcak?
İlerde büyük bomba var kacırmayın çok güzel planlarım var.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LÜZUMSUZ
ChickLitBelki sen karşıma çıkmasaydın o gün senin yerine oturmasaydım tanışmayacaktık ve ben hiç bir zaman aşkı tatmayacaktım aşk senle ne farklı Senin yeşil gözlerine bakmak ve orda kendimi görmek çok güzel beni hiç bırakmayacak bir adam...