Multimedya:ekin hayranlarına
sym_fb99 canım arkadaşım o da kitap yazıyor bi bakıverin hep arkadaşları.ı yazdıgımı zannetmeyin vote tekip ve yorum yapan herkezi yazıyorum
İyi okumalar....:)Cansu:
Ekin kapıdan girip kapıyı ayagıyla kapatıktan sonra "ne bakıyorsun yardım et" dedi. Karnımda kelebekler uçarken ekin'in yanına gidip elindekileri aldım. Ekin kendini koltuga atarken bende zorlukla mutfaga girdim. Elimdeki poşetleri yere koyup içlerindekini çıkardım. Dolaba yerleştirirken ekin de mutfaga gelmişti. Sandalyelerden birine oturup "açım" dedi. Elimdekileride yerleştirirken "ne yemek istersin" dedim. Ekin "yap bir şeyler" dedi. Aklıma tavuk sote gelince tavukları çıkardım. Ekin "okula neden gelmedin" dedi. Elimdeki tavuktan gözümü ayırıp "geç kaldım" dedim. Tavukları tencereye koydugumda kapı çaldı. Kapıyı açtıgımda mete boynuma atlayıp "tavuk sote" diye bagırdı. Mete koşarak mutfaga girdiginde "senin burda ne işin var" diye bagırınca koşarak mutfaga girdim. Ekin ayaga kalkmış tam metenin karşısında dururken damarları ortaya çıkmıştı. Aralarına girip "sakin olun" dedim. Mete "defol len burdan" dedi. Ekin "nabcan len" dedi. Birbirlerine dogru yürürken ezilecegimi hissedip "yeter" diye bagırdım. Mete ve ekin bana şaşkın şaşkın bakarken meteye dönüp "ya beni dinle ya git" dedim blöften. Mete arkasını dönüp kapıya dogru giderken "gidiyim" dedi. Kapıyı çarpıp gitti.
Gözyaşlarıma hakim olamayıp aglamaya başladım. Ekin bana sarılıp sakinleştirmeye çalışırken yanık kokusu gelince yüzümü buruşturup "tavuk sote???" dedim. Ekinden ayrılıp tavuk sotenin altını söndürdüm. Ekin "ne yiyecez şimdi" dedi.
Telefonumu salondan alıp pizza sipariş ettim. Ekin "kalp şeklinde degildir demi" dedi. Güldüm. Gülerken aklıma mete gelince suratımı astım. Ekin yanıma gelip çenemden gözlerine bakmamı sagladı ve "takma kafana" dedi. Agzı her kıpırdadıgında dudagı dikkatimi çeksede "aynen" dedim. Aynenmi???
Kapı çaldıgında ekin benden ayrılıp kapıyı açtı. Kapı ziline hediye falanmı alsam canım kurtarıcım.
Ekin Kapıdaki kızada geçen gelen pizzacıya yaptıgı muamelenin aynısını yapıp pizzayı getirdi. Önüme koydugunda yanıma oturdu ve beraber pizza yemeye başladık.
Pizza bittiginde Ekin "kumadayı versene" deyince yan tarafımdaki kumadayı ona uzattım. Ekin açılma tuşuna bastıgında aşk tesadüfleri sever başlayınca gülümsemem yüzüme yayıldı. Ekin bir televizyona bir bana bakıp hızla oturdugu yerden kalktı. Dvdnin yanına gidip cd çıkar tuşuna bastı. Cd çıkınca eliyle parçalara ayırıp yere fırlattı. Sinirle oraya buraya saldırırken arkasını dönüp gitmeye başladı. Gözlerimden yaşlar akarken hıçkırıklarıma engel olamadım. Ekin arkası dönükken durup "aglama" dedi. Daha çok aglarken yanıma gelip "aglama len aglama deli oluyorum" dedi. Göz yaşlarımı durdurmaya çalışıp yanaklarımı elimin tersiyle sildim.
Ekin:
Pizza yedikten sonra maça bakmak için kumandayı elime aldıgımda dvd'de cd takılı oldugunu görünce koca burunun ne izledigini merak ettigimden play tuşuna bastım. Karşımda öykünün zorlamasıyla sinamasına gittigimiz flimi görünce ona olan sinirim gözlerimi kör etti. İlk cd'yi kırdım. Oraya buraya tekme atarken herşeyi döktüm parçaladım. Gitmek için kapıya yöneldigimde koca burunun hıçkırık sesleri gelinca "aglama" diye bagırdım. Aglamaya devam edince yanına gidip "aglama len aglama deli oluyorum" dedim. Bunu dedikten sonra içimden gelen bir dürtüyle koca buruna sarıldım. Küçücük vücudu kollarımın arasında titrerken kendimden ayırıp başını elerimin arasına aldım. Gözlerimin içine bakarken baş parmaklarımla göz yaşlarını sildim ve "yatalım" dedim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LÜZUMSUZ
ChickLitBelki sen karşıma çıkmasaydın o gün senin yerine oturmasaydım tanışmayacaktık ve ben hiç bir zaman aşkı tatmayacaktım aşk senle ne farklı Senin yeşil gözlerine bakmak ve orda kendimi görmek çok güzel beni hiç bırakmayacak bir adam...