Hiába szólt gyors zene, hiába ugráltak körülöttünk örülten az emberek, mi csak elmerülve egymás szemeiben ringatóztunk ide-oda. Kicsit több alkohol volt már bennem a kelleténél lehet ezért is engedtem a csábításnak azaz magának Jaynek hogy mégegyszer megcsókoljon. Beletúrva hajába élveztem a helyzetet, míg az ő keze végigjárta testem minden egyes porcikáját. Addig a pillanatig amíg valaki konkrétan le nem rántott róla.
-Üvegezünk gyertek. -mosolygott ránk Beomgyu. Megszeppenve követtem hisz most realizáltam mit is csináltunk mi az előbb már megint.
-Öhm izé, lehet ebből most inkább kimaradnék. -ki akartam bújni ebből az egészből hisz ismerve barátaimat tudtam hogy ha nem állunk meg egy szinten ez a játék kissé el fog fajulni.
-Na ne szórakozz már Jungwon! Nyugi, nem lesz semmi durva, nem fogod elveszteni a szüzességed! -bíztatott a már a körben ülő Yeonjun. Sóhajtva ültem le közéjük megadva magamat. Max iszok ha valami olyat adnak, nem lesz semmi gond. Nyugtattam magamat.
-Mindenki itt van? -kérdezte körbenézve a társaságon Taehyun. -Akkor kezdjük! -úgy vélte mindenki itt van így elkezdte a játékot megpörgetve a kör közepén lévő sörös üveget. Amíg az üveg pörgött a vörös hajú elmondta a játékszabályokat. -Bár szerintem mindenki ismeri ezt a játékot de azért vázolom a menetét. Az üveg megy körbe, akin megáll annak az előtte soron lévő mond egy feladatot vagy kérdést, éppen amit akar, amit ha nem csinál meg az illető innia kell. Röviden ennyi. -mire befejezte az üveg megállt Soobinon. -Smárold le Yeonjunt. -a kék hajú ahogy azt Taehyun kérte azonnal megtette szinte örömködve a feladatát. -Látjátok így kell csinálni. Na de ez csak a bevezető kör volt ideje rendesen játszani! -elmondtam magamba egy imát. Gondolhattam volna hogy Beomgyu nem gondolja komolyan mikor azt mondta nem lesznek durvák.
-Akkor most Soobin pörget. -mondta Taehyun. Az említett megpörgette az üveget ami Hueningkain állt meg.
-Mond el őszintén. Bejöttem neked mikor idejöttél? -tudni illik Kai is később érkezett az iskolába még akkor amikor ők voltak tizedikesek. Három éve és Soobin most először hozta fel ezt a témát ha jól tudom. Yeonjun azt állította hogy Kainak bejött Soobin de ennek az állításnak az említett keresztbe téve megrázta a fejét.
-Csak veled értettem meg a legjobban magamat. Ennyi volt az egész hyung. -mosolygott rá a szőke hajú.
Eljutottunk vagy a huszadik körig és eddig megúsztam minden alkalommal. Valahogy mindig mellém került az üveg szája. Sunghoon teljesen fel volt háborodva hogy ő neki ki kellett menni az utcára és ordibálnia mint egy hülye én meg még semmit nem csináltam. De Sunghooné még a jobb kategória volt. Beomgyunak le kellett smárolni egy random csajt, Rikinek le kellett vennie a felsőjét és úgy kellett maradnia két körig szegény Jakenek meg meg kellett innia a maradék fél üveg vodkát ami volt. Barátom nem annyira bírja alapból sem az alkoholt ez pedig kiütötte nála a tűrési szintjét így Sunghoon Yeonjun beleegyezésével felvitte az egyik szobába, majd az este folyamán őket már nem is láttuk.
-Szerintem ennyi elég volt. -próbáltam kibújni az alól hogy én is sorra kerüljek és hatalmas szerencsémre sikerrel is jártam. Taehyun megadva magát kelt fel a földről.
-Annyira unalmas vagy Jungwon! -Yeonjunba se kevés alkohol lehetett abban a pillanatban, látszott rajta. Elengedtem a fülem mellett a beszólását, tudom úgyse gondolta komolyan. Mellékesen nem csak nekem volt elegem már ebből a játékból. Láttam a sunki pároson is hogy kezdik nagyon feszengve érezni magukat ebben a helyzetben. Riki sóhajtva vette vissza a pólóját majd karolta át Sunoo derekát közelebb vonva magához a szőkét. Nem akartam stírölni őket de pont elkaptam az aranyos pillanatot ahogy Riki suttog valamit a fülébe mire Sunoo pirulva fordította el a fejét. Annyira jó látni hogy a barátaim boldogok. Bárcsak Heeseung is itt lenne...
-Jungwon, köztünk vagy? -lóbálta kezét szemem előtt Jay. Azt hiszem elbambultam.
-Mi? Igen, persze. Bocsi... -megdörzsölve szemeimet próbálta visszazökkenteni magamat a jelen történéseibe.
-Yeonjun mondta hogy nyugodtan felmehetünk az egyik szobába ha akarunk. Valószínűleg Rikiék is oda tartanak.
-Mehetünk felőlem de megígérted hogy nem fogsz semmit csinálni! -emeltem fel figyelmeztetés képpen a mutató ujjamat felé, emlékeztetve az ígéretére.
-Mondtam már Jungwon hogy addig nem lépek semmit ameddig azt te nem mondod. Így hogy egy kicsit lenyugodott mindenki és valószínűleg egy óra múlva dörömbölni fog valamelyik az ajtón hogy jöjjünk mert kitaláltak valami hülyeséget, pont van időm elmesélni mi is történt velem Daeguba. Hogy mi volt a másik oka annak hogy idejöttünk. -sóhajtott a fekete hajú ahogy megindultunk a szoba felé.
-Jay, csak akkor mondd el ha tényleg készen állsz rá. Nem erőltetlek rá hogy elmond. -fogtam rá a kezére. Bíztatóan mosolyogott rám ezzel is biztosítva bennem azt, hogy mindenképp el akarja mesélni.
Mint ahogy gondoltuk az öt szobából kettő ajtaja csukva volt, valószínűleg a barátaink voltak bent. Mi bementünk a legutolsó, eldugottabb ajtón. Egy pici de annál szebb szoba tárult elénk, azt hiszem ez Yeonjun szobája. A falon megannyi kép a barátaival, égősorok a szoba két végébe és az ágya felett és egy hatalmas ágy ami majdnem betöltötte az egész szobát, csak egy kis helyet hagyott az íróasztalnak és az ablaknak.
-Nem lesz gond hogy hyung szobájában vagyunk? -kezdtem el aggódni hisz én se örülnek ha a szobámba mászkálnának a tudtom nélkül.
-Inkább mi mint valami részeg pár akik dugni jönnének be. -rántotta meg a vállát majd elterült az ágyon. Mellé feküdtem felé fordulva és vártam hogy mondjon valamit de csak a plafont fürkészte. Az ingje alatt volt egy póló ami most látható volt ahogy kigombolta a fekete anyagot magán. Ujjammal apró mintákat, köröket kezdtem el leírni a hasán és a mellkasán egy iránt, ezzel is bíztatva mondandójában.
-Ugye azt már említettem hogy Sunghoon hírneve miatt kellett iskolát váltanunk. -kezdett bele. Hümmögtem miszerint emlékszem rá, úgyhogy folytatta. -Ez részben igaz is hiszen egy marha híres cég kereste fel, majdnem trainee is lett belőle ami persze az iskolában hatalmas port kavart. Konkrétan nem tudtunk már nyugalomban létezni. És ami vagyis inkább aki rátett erre még egy lapáttal az én voltam. Már egészen kilencediktől kezdve jártam bulikba ide-oda, mindenkivel jóba voltam és elég híres voltam a lányok körébe is. Már ekkor is bi voltam csak nem mertem elmondani senkinek nehogy ezzel elrontsam az elképzelésüket rólam. Na hát hatalmas hülye voltam. Minden lánnyal való kikezdésbe belementem, de soha nem mentem el túl messzire, a csóknál tovább soha nem mentem velük. Kivéve egy lánnyal aki úgy igazán meg is tetszett akkor. Összejöttem vele, felvállaltuk mindketten a kapcsolatot majd két hónap után elkezdett random kamu pletykákat terjeszteni rólam. Például hogy én napi szinten csalom őt és hogy erőszakos vagyok vele. Mondanom sem kellett hogy akikkel jóba voltam, mint a piócák ugrottak rám mivel a csaj se volt egy elfelejthető személy az iskolánkban. Sunghoon hírneve, az én botrányom nem beszélve Choa helyzetéről, hisz akkoriban tűnt el Heeseung. A szüleink közös döntése alapján várost is váltottunk, így kerültünk mindannyian ide. -nem tudtam hirtelen mit mondani erre az egészre.
-Annyira sajnálom Jay. -sóhajtva közelebb vont magához.
-Már minden rendben. -erőltetett az arcára egy apró mosolyt. -Akiket korábban láttál a nappaliban azok a srácok a volt sulimból jöttek. Nem tudom hogy keveredtek ide de remélem leléptek már. Nem akarom hogy Sunghoont is megtalálják.
-Sunghoonnal mióta vagytok jóba? -hoztam fel a kérdést hirtelen hiszen erről sem beszéltünk még és az ő barátságuk is elég erősnek tűnik.
-Tipikus általános iskolai barátság ami úgy kezdődött hogy elloptam az egyik ceruzáját. Először nem szívleltük egymást annyira de később kialakult ez ami most van. Öcsém helyett öcsémnek érzem néha. -vigyorgott mondata végére.
A hét további részében szerintem csak 1 rész fog jönni majd, addig is jó szünetet annak akinek van!!
(Pray for Itaewon)
VOCÊ ESTÁ LENDO
Anyone (Jaywon) ✔️
FanficBárkivel történhetnek rossz dolgok az életbe, még az iskola élsportolójával is, nem igaz? Yang Jungwon legjobb barátja is ebben a cipőben jár, kinek eltűnése után főszereplőnk depresszióba esik, viszont arra ami valójában történt senki sem számított...