Köszönöm, hogy ennyien olvassátok a könyvet! <333
-Örülök hogy van egy ilyen biztos pont az életedbe. -abbahagytam a hasa piszkálását mivel már fáradt a kezem. Vissza akarta rakni a kezemet de kuncogva rántottam ki az övéi közül. -Fáj már a kezem Jay! -nyafogtam.
-Abbahagyni a szobám megrontását! Gyertek le. -nyitott be Yeonjun majd mikor meglátta hogy csak egymás mellett fekszünk összebújva, elismerően bólintott egyet. -Ha apa lennék Jay, veled elengedném a gyerekemet randira. -emelte fel a hüvelykujját.
-És mi lett volna ha csinálunk valamit? Akkor is ennyire magabiztosan nyitottál volna ajtót? -kérdezte jogosan Jay.
-Benéztem előtte a kulcslyukon. -kacsintott majd felrángatva minket az ágyából tessékelt a földszint felé.
-Hova tűnt mindneki? -kérdezte Jake. Körbenézve nekem is feltűnt hogy Yeonjun barátain kívűl senki nem tartózkodott már a házban.
-Fél hat van, eltessékeltem mindenkit aki nem ide való. Nem fogok senki hányása után takarítani reggel, itt aludni meg végképp nem fog senki. -rántotta meg a fekete hajú a vállát. -Ti ha akartok maradhattok mivel ha jól láttam mindenki ivott. Filmezés vagy mehet a buli tovább? -kérdezte.
-Inkább nézzünk filmet. -mondta álmos hangon Sunoo. Úgy nézett ki mint akit most keltettek volna fel.
-Akkor hozok valami rágcsát. Addig Soobin, megtennéd légyszi hogy keresel valami filmet? -a kék hajú bólintott majd odalépve a tévé mellé helyezett laptophoz kezdett el keresni valamit.
Ez a film sokkal jobb volt mint amit anno Jakenél néztünk. Szétröhögtem magamat az egész alatt és annyira jól esett Jay közelsége. Most valahogy sokkal másabbul hatott rám. Élveztem minden egyes érintését, ahogy átkarolta a derekamat és a fejét a vállamra rakta. Majdnem mindenki bealudt a filmen velük együtt Jay is. Csak én és Sunghoon voltunk fent.
-Nagyon szerethet téged. -jelentette ki a semmiből. Rajta Jake feküdt ölében barátom fejével. Nem tudtam eldönteni hogy ő alszik e vagy sem. Olyan kettő közt lehetett.
-Tudom. -sóhajtottam majd ránéztem már amennyire tudtam.
-Senkivel nem csinált még ilyet, nem engedett ennyire magához senkit közel amióta ismerem. Nagyon szerencsés vagy hogy ő itt van neked.
-mosolygott. Most ébredtem rá igazán hogy Sunghoonnal eddig még nem beszélgettem olyan sokat. Nem ébredtem rá milyen jó társaság is ő valójában.-Remélem nem fog elhagyni mert várnia kell. -ez lenne a legnagyobb félelmem. Nem akarom őt is elveszíteni.
-Nem fog higgy nekem. Mindennél jobban szeret téged. -ezután már nem beszélgettünk.
Óvatosan felkelt kikapcsolni a tévét majd ezután mi is átadtuk magunkat az álmok világának.Később hatalmas hasító fájdalomra ébredtem.
Úgy éreztem szétszakad a fejem. A kanapén feküdtem mellettem lent a földön Jay. Szerintem lelökhettem. Mindenki fent volt már Jay is a plafont nézte szemeit dörzsölgetve. Nyöszörögve átfordultam a másik oldalamra.-Jó reggelt! -köszönt Taehyun ki teljesen frissen és üdén nézett ránk a konyhából. Riki és Jake a kanapé másik oldalán feküdtek míg Sunghoon és Sunoo egy-egy fotelt foglaltak el.
-Szétszakad a fejem. -adtam hangot fájdalmamnak majd elkezdtem dörzsölni az említett testrészemet.
-Nem te vagy az egyetlen. -Yeonjunt észre se vettem. A nappali közepén feküdt a földön, éppen Soobin nyújtott át neki egy szem gyógyszert és vizet. Majd ezt megismételte mindegyikünkkel aki kért. Bevettem majd vártam hogy hasson.
YOU ARE READING
Anyone (Jaywon) ✔️
FanfictionBárkivel történhetnek rossz dolgok az életbe, még az iskola élsportolójával is, nem igaz? Yang Jungwon legjobb barátja is ebben a cipőben jár, kinek eltűnése után főszereplőnk depresszióba esik, viszont arra ami valójában történt senki sem számított...