Part 14

208 15 2
                                    

A napok csak teltek és teltek semmi előrelépéssel. Hyunsu járt az iskolában, kihallgatott pár osztályt de hiába. Semmivel sem jutottunk előrébb. Csak a pletykák kezdtek terjedni a kihallgatások miatt, mindenki újra előszedte a Heeseung témát. Minden nap, minden egyes szünetében engem kérdezget mindenki. Bújtam én már a mosdóba, még Jayék termébe is bementem de mind hiába. Mindig megtalálnak a hülye tipikus kérdéseikkel. Él még? Hol van most? Tényleg meg fogják találni? Minden egyes nappal a hangulatom ha lehet még a mostaniaknál is rosszabb lett. Esti pánikrohamaim kezdtek visszatérni amit a kialvatlanság követett, de kezdett elfajulni a helyzet. Volt hogy ki kellett kéretőznöm a mosdóba óra közbe mivel nem akartam hogy órán kapjon el a roham. Napi szintessé váltak ezek mostanra.
De nem csak hozzám értek el ezek a zaklatók. A baráti társaságunk összes tagja megkapja ugyan úgy ezeket a kérdéseket, még szegény Riki is ki aligha benne volt a témában. A csapat egy kicsit kezdett szétesni. Míg legjobb barátom törékeny lelkének pátyolgatását átvette Sunghoon addig Jay folyamatosan velem törődik és egy percre sem hagy magamra. Ezt egy pillanatig sem bánom de félek, nehogy teher legyek neki. Miután kétszer is elaludtam szünetbe kijelentette, hogy átjön este hozzánk mert ez így nem mehet tovább. Őszintén szólva hálás voltam neki, legalább lesz egy nyugodt éjszakám.

Már a házunk előtt álltam, épp lenyomtam a kilincset amikor azt hirtelen anyám nyitotta ki helyettem. Döbbenten pillantott hol rám hol Jayre hiszen nem mondtam neki hogy ma átjön.

-Ma itt alszik ha nem baj. -bólintott egyet, majd mosolyogva beengedett minket a házba.

-Egyáltalán nem. -intett egyet, majd eltűnt az ajtó mögött. Becsukva azt fordultam Jay felé.

-Éhes vagy? -megrázva a fejét indult el a szobám fele, majd miután ledobta a földre a cuccait levágódott az ágyamra.

-El kéne mennünk Yeonjun bulijába mit szólsz? Lehet egy kicsit kikapcsolna minket. -hirtelen nem tudtam mit mondani annyira a semmiből hozta fel ezt a témát.

-Hát nem tudom Jay...

-A többiek már mind belementek csak a te válaszodra várunk. Ugyan már Jungwon, ez egy Yeonjun buli! Nem lehet kihagyni! -kacsintott rám hisz tudja ezzel eléri amit akar. Ismerem Jaket eléggé ahhoz, hogy tudjam nélkülem nem menne el. Az ő örömét pedig eszem ágában sincs elrontani.

-Jó, legyen. -vigyorogva halászta elő a zsebéből a telefont, gondolom elújságolja győzelmét a többieknek. Én közbe elővettem egy melegítőt és egy bő pólót, majd elindultam a fürdő felé. Mikor visszaértem a fürdésből Jay még mindig ugyan abban a pozícióban feküdt az ágyon, bámulva a plafont.

-Fürödj te is, raktam törülközőt a csapra. -leültem mellé ő pedig felállva igyekezett a fürdőszobába.

-Ja és holnap lesz a buli. -kacsintott rám visszafordulva mire nekem az állam is leesett. Arról nem volt szó, hogy egyből holnap. Nekem erre fel kell készülnöm.

-Na feldolgoztad az infót? Nyugi nem lesznek olyan sokan csak Jun haverjai, mi meg még pár végzős. -visszaért a fürdésből de engem jelenleg nem a mondandója kötött le. Sokkal inkább találtam érdekesnek a vizes haját melyet az általam adott törülközővel szárítgatott. -Hahóóó!

-Ja, igen... persze. -elfelejtettem hogy kérdezett így egy kicsit szégyenkezve válaszoltam neki. Kuncogott egyet majd befeküdt mellém az ágyba. -Jóéjt Wonie.

Anyone (Jaywon) ✔️Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon