Miután mindketten késznek nyilvánították magukat elindultak az iskola felé. Jay megmutatta a fiatalabbnak a zenei ízlését, ami Jungwonnak nagyon elnyerte a tetszését. Persze volt pár szám amit ismert, hiszen ki ne ismerne angol slágereket. Mire oda jutottak volna, hogy Jungwon mutasson Jaynek valamit, odaértek az iskolához.
-Akkor majd legközelebb megmutatom. -mondta a fiatalabb nekitámaszkodva az ajtó előtti falnak, amit Jay ki is használt. Elé lépve tette egyik kezét a fiatalabb feje mellé, mire ő megszeppent, a fekete hajú arcán pedig egy elégedett mosoly jelent meg.
-Látom jól megvagytok. -érkezett az ismerős hang a kapu felől. Jungwon hirtelen tolta el magától az idősebbet, ki csak nevetve állt mellé.
-Fogd be Jake. -morogta az orra alatt a fiatalabb, viszont nem volt sok ideje duzzogni. Túlságosan lekötötte az ez utáni történés.
-Sziasztok. -köszönt el Riki mellettük elmenve, küldve egy mosolyt Sunoo felé. Nem emlékezett rá, hogy ilyen jóba lennének ezek ketten.
-Megint lemaradtam valamiről vagy ti sem tudjátok mi volt ez? -kérdezte Jungwon körbenézve a társaságon. Mindenki rázta a fejét kivéve Sunoo aki próbálva kerülni a fiatalabb tekintetét. Nézett bármi más irányba, csak nem a fiatalabb szemébe. -Sunoo?
-Az az igazság, hogy rám írt tegnap este és azóta beszélgetünk. Nem akartam szólni róla, nem szerettem volna, hogy belekeverjen a tervetekbe az hogy beszélünk. -Azt hitte a többiek is ugyan ilyen lazán fogják venni mint ő, de amikor észrevette a rosszalló tekinteteket és Sunghoont megindulni felé, inkább futásnak eredt a parkoló felé.
-Nem arra megyünk Sunsun! -kiáltott utána Jake. -Na de most mesélj. Elhívott már randira? -ahogy visszaért mellé a fiatalabb, szegényt már úgy lepték el a kérdésekkel. Sunoo pirulva tekintett fel az ég felé, majd vissza Jakere.
-Még nem, de megkérdezte mit csinálok péntek délután szóval szerintem el fog.
-A mi kis Sunoonk bepasiziiik. -lökte vállon Jay.
-Nem csak ő. -jegyezte meg halkan Sunghoon, nehogy barátja meghallja. Elég sok ideje ismeri Jayt ahhoz, hogy rájöjjön, komolyan gondolná Jungwonnal. Voltak kisebb nagyobb futó kapcsolatai Jaynek még az előző iskolájában, viszont az összes lány volt és egyikkel se flörtölt ilyen szinten, kivéve eggyel akivel nagyon rosszul járt. Az igazat megvallva soha nem is kellett neki flörtölgetni vagy csábítania, hisz rosszfiús külseje miatt csak úgy özönlöttek felé a lányok, aminek ő persze nagyon is örült. Ki ne örülne annak ha az ölebe hullanának a lányok? Hiszen szó szerint ez történt minden egyes buliba ahova elmentek Sunghoonnal és Jongseobékkal. Mire Hoon kettőt pislogott már vagy három lány vette körbe az idősebbet. És ez így ment minden egyes alkalommal ameddig nem változott valami. Jay nem járt bulikba, nem engedte a lányoknak, hogy körbenyalják, nem beszélt azzal a társasággal, mint előtte. Még majdnem Sunghoonékat is elvesztette amiatt a lány miatt aki földbe tiporta a lelki világát.
-Akkor hova menjünk? -kérdezte Sunghoon egyik lábáról a másikra dőlve.
-Hozzánk biztos nem, nem hiányzik, hogy összerámoljátok a házat és még takarítsak is utánatok. -mondta Jake mindentudóan körbe nézve a társaságon. Pontosan tudta mekkora rumlit képesek hagyni barátai.
-Akkor menjünk hozzánk, ott még úgy sem voltunk. -hozta fel az ötletet Jungwon. Jake értetlenül nézett barátjára.
-Nem úgy volt, hogy nem szívesen engedsz be embereket azóta? -puhatolózott az ausztrál. Jungwon egy mély levegőt vett, majd mosolyt erőltetve arcára folytatta.
-Nyugi Jakey, nem lesz belőle semmi gond. Meg anyuék sincsenek otthon. -Jake bólintott de belül érezte, hogy a fiatalabb nem teljesen biztos a döntésében, de beadva a derekát döntötte fejét Sunghoon vállára.
-Van valami amiről tudnunk kéne? -mutatott rájuk Jay, hiszen nem sok mindent tudtak kettejükről csak annyit, hogy kezdenek nagyon összemelegedni, de nem hitte volna, hogy már ennyire.
-Semmi olyan sincs amiről tudnod kéne Jongseong. -emelte ki a nevét Sunghoon. Pontosan tudta, hogy utálja ha így hívják és imádta is ezzel szivatni barátját.
-Szerintem inkább menjünk. -mondta Jungwon elindulva a házuk felé. Nem bírta tovább ezt a tapintható feszültséget.
-Jungwon szemszög-
Miközben sétáltunk a házunk felé szinte tapintani lehetett a feszültséget közöttem és Jake között. Még mindig nagyon félt engem és tudja, hogy rajta kívűl senki nem járt még a házunkban a történtek óta. Jogosan fél, hisz bennem is van egy kis kétség afelől hogy egyből három új arcot is beengedek a házba. A szobámig már nem hinném, hogy felengedem őket. Túl sok seb lenne amit felszakíthatna akár egy rossz megközelítésű mondat.
-Itt is lennénk. -nyitottam be az egyszerű de igen tágas házunkba. Egyáltalán nem annyira modern mint Jake vagy Jayék háza, de én mindig is imádtam itt lakni. Maga már a környéke egy csodálatos hely. A kertváros hangulata mindennél jobb.
-Hozok valami rágcsát. -mondta Jake ki már otthonosan járkált a házunkba. A társaság többi három tagja értetlenül nézett rám, majd Jakere.
-Kezdem úgy érezni, hogy lassan már ő is itt lakik. -sóhajtottam majd leültem Jay mellé a kanapéra. Rám terítette a pokróc egyik részét míg a másik fele az ölében foglalt helyet. Egy halvány mosollyal díjaztam a gesztusát mivel többre jelen helyzetben nem tellett. Túlságosan elvarázsolt a kedvessége és a parfümje szédítő illata amit most még jobban éreztem mint általában közelsége miatt. Közben Jake visszatért a konyhából három teli tál nassolnivalóval és egy nagy üveg vízzel.
-Nem hiszem el, miért akar velem egy kávézóban találkozni de most komolyan? Az annyira tipikus hely. -akadt ki a semmiből Sunoo a fotelben szenvedve. Jay válla mögött ránéztem, de nem jutottam többre.
-Ki? Mit akar? És mondd már kicsit bővebben légyszíves. -cukkolta Sunghoon mire egy nyelvöltést kapott válaszul de a rózsaszín hajú folytatta.
-Riki. Mondtam hogy el akar hívni randira.
-Legalább téged elhívtak. -mondta Jake miközben helyet foglalt a másik oldalamon, közelebb jőve hozzám. Egyből elszakadtam Jay mellől és barátom karjaiba temettem egész testemet, próbáltam eltűnni, miközben beszívtam pulcsijának jellegzetes, nyugtató illatát. Sunghoontól egy furcsa pillantást kaptunk.
-Ha nem tudnám hogy milyen szoros is a barátságotok, komolyan azt hinném, hogy együtt vagytok. -mondta Sunghoon.
-Hahó, ezzel nem jutunk előrébb! Most mit csináljak? Mondjam meg neki hogy menjünk máshova? -próbált visszatérni az eredeti témához Sunoo.
-Igen! -vágtuk rá egyszerre mindannyian.
-Az ott amerikai focilabda? -kérdezte Sunghoon maga mellé lesve, majd felemelte Heeseung labdáját és elkezdte a kezei között forgatgatni.
-Igen. -sóhajtottam, majd ha lehetett még közelebb bújtam barátom védelmező karjaiba.
-Heeseungé ugye? -kérdezte halkan Jay, hogy csak a mellettem lévő és én hallhassuk. Bólintottam egyet. A fekete hajú bíztatóan ráfogott a kezemre a pokróc alatt nem elengedve azt egy jó ideig.
-Inkább nézzünk filmet, olyan unalmasak vagytok. -pattant fel Sunoo a távirányítóért, kimentve minket a kínos helyzetből. Ezért szeretem Sunoot. Mindig jókor, jó helyen.
Egy eszméletlen unalmas filmet néztünk, nem csoda hogy mindenki bealudt csak én és Sunoo nem. Nevetgélve elemeztük a többieket próbálva csöndbe maradni nehogy felkeltsük valamelyiket. Sunghoon előtt Jake feküdt a földön ki barátom hajbirizgálására aludt el. Ezek között még lesz valami én azt mondom. Jay a kanapé másik felében feküdt elképzelhetetlen pózban. Többnyire rajta nevettünk Sunooval. Megvitattuk csöndesebb körülmények között is a vele és Rikivel közös kapcsolatot. Hiába terjedtek, lehet még most is terjednek pletykák a japán srácról, én az áldásomat adtam rájuk bármi is legyen.
KAMU SEDANG MEMBACA
Anyone (Jaywon) ✔️
Fiksi PenggemarBárkivel történhetnek rossz dolgok az életbe, még az iskola élsportolójával is, nem igaz? Yang Jungwon legjobb barátja is ebben a cipőben jár, kinek eltűnése után főszereplőnk depresszióba esik, viszont arra ami valójában történt senki sem számított...