4

809 83 38
                                    


Lana Del Rey~ Say Yes To Heaven

"Seni seviyorum
Başka bir şey yok
Başka bir şeye lüzum da yok."
(Ersin Aytemiz~ Denemeler)

10.10.2022
Salı

Taehyung(Lavinia)

Dün gördüğüm çocuk düşüyor aklıma. Karşımda bankta oturuyor, parmakları arasına yerleşmiş bir sigarası bir de kalemi var defterin üzerinde hareketlenen. Dudakları, dudakları ev sahipliği yapıyor sigarasına ve keşke diyorum, keşke bir sigara olsaydım dudaklarında dinlenen. Ah o kalemi arasına alan parmakları... Keşke diyorum, keşke esmer tenimde bir gezintiye uğrasalar. Gözleri var bir de, gözlerime hiç uğramayan. Ne çizdiği hakkında bir fikrim yok. Tek bildiğim gözlerime denk düşmeyen gözleri. Tek odağı defteri olan gözleri...

Dersin bitmesine dakikalar kalmış ben yerimde duramıyorum ve sonunda bittiğinde ise hızlıca Yoongi'nin yanına gidiyorum. Yüzümdeki heyecanı yakalıyor ve daha o sormadan konuşuyorum.

"Bugün de gideceğim."

Dudakları hiç kıvrılmadığı kadar kıvrılıyor. Sebebini bilmiyor ama sorgulamıyor da. Vazgeçerim diye bir korkusu var gözlerinde. "Tamam..." diyor ve arabaya binerken ekliyor. "Gitarını almaya gidelim." Kızıyorum kendime. Geç kalacağım bugün. Ah diyorum alsaydım keşke yanıma.

Sonunda varıyorum oraya. Yine orada ve sigara izmaritini koyarken kutusuna oturuyor banka. Doğayı sevdiğini de anlıyorum o sıra ve Yoongi'ye veda edip ilişiyorum dünkü yerime. Yine ve yeniden çıkarıyor defterini ve başlıyor kalemini dans ettirmeye. Gözlerim denk düşmek istiyor gözlerine korkuyor da aynı zamanda. Ne zaman kaldırsa başını kapanıyor gözlerim. Tezat düşüyor içimdeki isteğe ama açılmıyor gözlerim. Denk düşemiyorum gözleriyle.

Son kez titretiyor parmaklarım gitarımın tellerini ve selamlıyorum insanları. Alkışların eşliğinde ayrılıyor insanlar yanımdan. Tek bir kişi kalıyor; gözleri gözlerime değmeyen adam... Yoongi'yi arıyorum gelip alması için beni lakin içimde böyle bir istek yok. Defterimi ve kalemimi çıkarıyorum çantamdan ve yazmaya başlıyorum ilham kaynağım karşımdayken. Kelimeler, kelimeler kifayetsiz kalıyor onu anlatmaya ama yine de dökülüyor kelimeler mürekkebimden.

Ah bir de değse gözlerin gözlerime, kaybolsam galaksilerinde
Ah bir de kokun tütse burnumda,
ya da dudakların okşasa tenimi işte o zaman ölürdüm sevgili

Parmakların arasındaki kalem yahut dudaklarına götürdüğün sigara olmak dileğim, çok mu bencilim?

Yoongi'nin arabasını görmemle kapatıyorum defteri ve adımlarım her zamankinden yavaş geçiyorum yanından ama gözlerim, gözlerim aşkımın en büyük düşmanı kaçırıyor kendini. Onun dışında her varlığa değiyor lakin bir ona değmiyor ve böylece uzaklaşıyorum yanından.

Yoongi dönüyor bana arabayı çalıştırmadan ve sesindeki umutla soruyor;

"Yarın da gelecek misin?"

Çok mutlu... Zorla getirdiği günden sonra bu kadar hevesli şarkı söylemek istemem tuhafına gitse de çok mutlu ve ben de mutluyum. Uzun zaman sonra mutlu ve aşığım.

LAVINIA| taekook √Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin