6

728 66 59
                                    


Slipknot ~ Snuff

"Sen geliyorsun sevgilim, gece geliyor
Hazla doluyor ruhum
Geçip gitmiş yeryüzünün gündüz vakti
Ve sen yine benimsin"
(Novalis~Geceye Övgüler)

12.10.2022
Perşembe

Taehyung

Huzursuzum, ya bugün de gelmezsen sevgili. Sahi, dün niçin gelmedin? Senin için çaldım, senin için söyledim lakin sen gelmedin Sevgili. Biraz kırgınım sana ama geçer diye ümit ediyorum ve yatağımdan kalkarak lavaboya ilerliyorum. Yüzüme soğuk su değiyor lakin uyanmış hissetmiyorum Sevgili. Uyuyorum pamuk prenses gibi, öpücüğün tutuşturur mu kalbimi?

Siyah kotum sarıyor bacaklarımı ve üzerine beyaz kapüşonlu sweatimin etekleri düşüyor. Saçlarımı tarıyor ve parfümümü sıkarak ayrılıyorum odadan. Yoongi uyuyor hâlâ, ders hocasının işi çıkmış iptal olmuş dersi. Gelmeyecek okula. O yüzden sessizce ayrılıyorum evden. Soğuk esir alıyor bedenimi. Paltomun önünü kapatıyorum ve ellerimi ceplerine tutsak ediyorum. En son kantinde rastladım sana, sonra gelmedin zaten. Bilseydim gelmeyeceğini kalkmazdım o masadan. Sen gidene kadar otururdum orada. Gözlerim yine kaçardı senden ama varlığını hissetmek de yeterdi zaten.

Dersler artık çok sıkıcı ama kalmamak için dersleri almalıyım Sevgili. Biliyorum zor olacak ama ders boyunca seni düşüncelerimden uzakta tutmam gerekiyor, ki bu da oldukça zor çünkü her bir şiirde, her bir satırda seni görüyorum. Sen uğruyorsun aklıma lakin yapma bunu Sevgili. Her bir zerrem senle tutuşurken dersi dinlemek oldukça zor.

Sonunda ders bitiyor Sevgili. Sen gitmiyorsun hiçbir şekilde düşüncelerimden. Sigaranı dudaklarına götürdüğün her an, kalemini defterinin sayfalarında gezdirdiğin her an ve gözlerinin gözlerime düşmediği her an dolanıyor zihnimde. Olsun Sevgili, olsun. Canın sağ olsun.

Kantine yönlendiriyor adımlarım beni. İçimde yine seni görme ümidi var. Ayaklarım, ayaklarım gözlerimden daha cesaretli. En azından sana geliyorlar her defasında. Sen bana gelmesen de...

Kantine girdiğim anda gürültü dolduruyor kulaklarımı. Gürültüyü sevmem ben Sevgili ama seni görme düşüncesi, ah o seni görme düşüncesi...
Dün oturduğun masaya ilerliyor, sandalyeni geriye çekiyorum. Senden önce ve sonra çok insan oturdu bu sandalyeye biliyorum ama sen de oturdun Sevgili. Bunu bilmek, bunu bilmek ve hissetmek şu aşkından kavrulan yüreğime yetiyor.
Kafamı kaldırıyorum, dün senin açından nasıl gözükebileceğime bakmak amacıyla. Seni görüyorum, oradasın. Dün benim oturduğum masada, sandalyede oturuyorsun.
Aşk...aşk tesadüfleri sever Sevgili. Sen de beni sevsen olmaz mı?

Yanında biri var Sevgili, kim olduğunu söyleyecek misin? Vazgeçtim, sormadım say Sevgili. Vereceğin cevaptan korkuyorum bir nevi. Bugün resim çizmiyor, karşındakiyle ilgileniyorsun. Gözlerim ürkek davranmıyor bu sefer. Her zerreni inceliyorum görebildiğim kadar. Göz altların... Ağlamış gibi halin var Sevgili. Bu yüzden mi gelmedin dün, sevdiğin mi kırdı kalbini? Bir de beni sevsen Sevgili, hiç kırmam kalbini. Sararım, severim sadece. Bu yetmez mi sana Sevgili, ben yetmez miyim sana?

Karşındaki bir şey soruyor sana ve ilişiyor kulağıma. 'İyi misin Jeongguk?'
Jeongguk, Jeongguk... İsmin sen kadar güzel Sevgili.
Vereceğin cevabı bekliyorum ve dudakların aralanıyor; iyiyim diyorsun ve gülümsüyorsun. İyi değilsin Sevgili, bunu uzaktan da olsa görebiliyorum.

LAVINIA| taekook √Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin