7

686 64 106
                                    

Lana Del Rey~Diet Mountein Dew

"Ve bazen hayattır sevmek;
Birini çok uzaktayken bile,
yüreğinde taşıyabilmek."
(Özdemir Asaf)

13.10.2022

Jeongguk

Parmakların dolaşıyor tenimde, o her zaman hayranlık duyduğum parmakların... Ardından saçlarıma misafir oluyor. Mayışıyorum usul hareketlerinle. Yüzümüz çok yakın, nefeslerin dahi okşuyor tenimi. Fısıldıyorum, sanki biri duyacak ve bozacak gibi; Hep böyle kalalım Lavinia, diyorum ve dudaklarına sıcak ve küçük bir buse konduruyorum. Merakla soruyorsun çünkü ilk defa sana bu şekilde sesleniyorum; Lavinia...

"Lavinia mı, ne demek?"

Biraz geri çekiliyorum ve başımı dizlerine koyuyorum. Sen de ellerini tekrar saçlarıma yönlendiriyorsun. Gözlerimiz ilk defa bu kadar birbirinde kalıyor ve bunun farkındalığıyla kıvrılıyor dudaklarım, ardından aralıyorum.

"Ölüm çiçeği demek."

Gözlerin açılıyor ve saçlarımda dolaşan ellerin duruyor ardından devam ettiriyorsun hareketlerini. Sen sormadan ben söylüyorum nedenini.

"Böyle hitap ediyorum çünkü ölüm kadar güzelsin. Şimdi de ölüm güzel mi diye soracaksın Lavinia, biliyorum." Gülümsüyorum, sen de gülümsüyorsun.

"Evet sevgilim, soracağım."

Bana hitabın daha da bir kıvrılmasına neden oluyor dudaklarımın.

"Onu da başka zaman konuşalım Lavinia. Bugün sadece saçlarımı okşa, olmaz mı?"

Gülümsüyorsun, "Tamam sevgilim." diyorsun ve devam ediyorsun parmaklarını saçlarımda gezdirmeye. İçimden dua ediyorum Tanrı'ya; lütfen diyorum, lütfen hep böyle kalalım.

Tanrı işitmiyor sesimi, kulaklarıma dolan alarm sesiyle anlıyorum bunu. Bir süre rüyamdaki dokunuşlarını hissetmeye çalışıyorum ardından sadece bir rüya olduğu gerçeğiyle yüzleşerek kalkıyorum ve lavaboya gidiyorum, hızlıca hazırlanıyorum. Bugün dersim yok Lavinia ama seni görmek için geleceğim. Bütün gün oturacağım o kantinde. Umarım sen de gelirsin.

Kahvaltı masasındaki Jimin ve Hoseok beni görünce şaşırıyorlar çünkü cuma günleri benim dersim olmadığından öğlene kadar uyurum normalde.

"Bir yere mi gidiyorsun Jeongguk?"

İkisinin gözleri de üzerimdeyken kahvaltı masasına ilerliyor ve Hoseok'un yanındaki sandalyeyi çekerken Jimin'in sorusunu yanıtlıyorum.

"Kampüse geleceğim."

Hoseok kahvaltısına devam ederken soruyor.

"İyi de bugün cuma ve cuma günleri senin dersin yok."

Jimin devam ettiriyor Hoseok'un söylediğini.

"Ve sen ders olmadığı günlerde öğlene kadar uyursun Jeongguk."

Omuz silkerek çubuklarımı elime alıyorum ve "Canım gelmek istedi." diyerek atıştırmaya başlıyorum.

LAVINIA| taekook √Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin