3.rész

48 5 0
                                    

Rá néztem és arca elég közel volt az enyémhez. Ajkaink is majdnem összeértek. Egymás szemeit vizsgáltuk és közelről még gyönyörűbb szemei vannak.

-Óvatosabban. Még csak most készült el. Ne égesd meg a nyelved és a nyelőcsöved. •tette kezét az asztalon heverő kezemre. Enyhe pírt vett fel az arcom, s azonnal el néztem.

Jin pov:

Úgy megcsókoltam volna gyönyörű ajkait. Minden meleg ilyen ajkú sráccal szeretne lenni. De tökéletes lesz arra, aminek gondoltam. Ajkait annyira kívánom. Bele akarok harapni ajkaiba, hogy némi vér ki jöjjön rajta. Sőt testét is látni akarom. Látni akarok rajta különböző "ékszereket", cuki lányos ruhákat. Látni akarom térdei színét, mert Jimin azt állította, hogy a testén néhol rózsaszín szín is van. De hogyan vegyem rá, hogy itt maradjon?? Valamit csak ki tudok találni.

-Jin hyung. Itt maradhatok nálad az éjszaka? Jimin hyung-nál maradt a kulcsom és már ilyenkor nem szeretném zavarni. Ráadásul ma van a születésnapom és nem akarom zaklatni. •nem is kellett ki találnom semmit. Csodás. Drága Yoongim. Most saját magadat ejtetted be egy csapdába és száz százalék, hogy sosem szöksz el innen.

-Persze, hogy maradhatsz. Pont van egy szobám. Igaz, kicsit túl rózsaszínes, de neked ezzel nem kell foglalkoznod. •mosolyogtam rá és néztem szemeibe. Teljesen naiv.

-Nem baj. Elfogadom a rózsaszínt. Meg tudnád mutatni, hogy hol van a szobám? •kérdezett rá. Oh, hogy tudná, hogy mi mindenen fog át menni. Csodálni fogom, ha túléli. Az előző nem bírta sokáig, így az egyik konyhai késemmel szúrta le magát. Szegény TaeTae. Viszont azon gondolkodom, hogy lehet kap Yoongi egy társat maga mellé és olykor-olykor mind a kettőjükről lesz fent videó.

-Hát persze. Gyere. •álltunk fel és újra át öleltem a vállát. Fel mentünk az emeletre és ki nyitottam neki a szoba ajtót és beléptünk a szobába. Minden rózsaszínben virított.

-Ez a szoba gyönyörű. Köszönöm, hogy nálad aludhatok. Kár, hogy már holnap haza kell mennem. Szívesen maradnék. •szomorodott el egy kicsit. Sosem fogsz haza menni. Örökre nálam maradsz.

-Figyelj. Addig maradsz, ameddig szeretnél. Tőlem maradhatsz 1 hónapig. •mosolyogtam rá. Rám mosolygott, majd szorosan át ölelt. Kicsit meglepődtem, de vissza öleltem.

-Köszönöm. Nem baj, ha ezen a héten maradok? •kérdezett rá. Elkezdtem simogatni a hátát, s gonoszan néztem előre. Még egy ravasz mosolyt is húztam a számra.

-Szívesen. De az előbb mondtam el, hogy nem haragszom. Addig maradsz, ameddig szeretnél, ugye? •eltüntetve gonosz mosolyom néztem rá kedvesen. Alig várom, hogy szemeidben könnyek legyenek, és hogy könyörögj nekem. Még a mai napon hozzá is látok a tervemnek.

Már olyan délután 17:05 van és Yoongi-val sokat beszélgettem. Megtudtam, hogy a kedvenc virága a rózsaszínű rózsa, szereti a macskákat, allergiás a dióra és a mogyoróra és ehhez hasonlókat tudtam meg róla. Magamról nem mondtam el a teljes igazságot. Csak annyit, hogy Kim Seokjin a nevem és, hogy tényleg ismerem Vincenzo Cassano-t. Úgy döntöttem, hogy csak holnap kezdek neki, addig hagyj higgye azt, hogy nem lesz semmi baj. Egymásnak jó éjt kívánva mentem a szobámba. Eldöntöttem. Yoongs kap egy társat maga mellé, csak ki legyen az?
Nézve a képeket eldöntöttem, hogy ki lesz az. Tökéletesen illik Yoongi-val a képernyőn. Mindketten aranyosak és nagyon jó alakjuk van.

angyal_yngs💗 Where stories live. Discover now