26.rész

23 4 0
                                    

Lassan az egész hossza a számban volt és elkezdtem nyalogatni. Az elejét be kaptam és azt el kezdtem kényeztetni, majd többet engedtem be a számba, viszont érzem, hogy oda lent robbanni fogok, ha nem segítek magamon. Kezem elkezdett faszomhoz vándorolni, de Jin hyung a hajamba kapott, ami nagyon fájt. Szemeibe néztem, ami élvezetet kíván nagy mértékben.

-Cicám. Ma nem nyúlhatsz magadhoz oda lent és én se, sőt. Még mozogni se fogok benned. Ez a büntid. •lepődtem meg. De.. muszáj, hogy valahogy mozgás legyen bennem vagy valami. Megfogott és az ágyra fektetett. Talán meggondolta volna magát? Lábaimat fejemhez emelte és lyukamnál kezdett köröcskéket rajzolni. Egy ideig ezt csinálta és eléggé élvezhető ez is, de nem csinált semmit sem az enyémmel sem az övével. Váratlanul két ujját éreztem meg magamban, amire egyből el élveztem. Lábaim remegnek épphogy. Újra szét nyitotta a lábaimat és belém vágódott. Egy hatalmasat nyögve kezdte lökni erősen a csípőjét. Minden lökése kicsalt belőlem egy nyögést és ennek eredményeképpen újra el élveztem, de most vele együtt. Fáradtan fekszek az ágyán izzadva. Érzem, hogy seggemből folyik ki élvezete és, hogy ez csak még jobban rá tesz arra, hogy még jobban ki rázzon a hideg. Ki nyitva szemeimet Jin hyung kezét láttam, ahogy felém tartja. Bele tettem a mancsom és segített fel állni. A fürdőbe mentünk, ahol le zuhanyoztunk. Jin még ki cserélte az ágy húzatott, majd arra rá dőlve el aludtam. Nagyon elfáradtam.

Mikor felkeltem egy erős kar ölelt engem át. Megfordultam az ölelésben és Jin hyung-ot láttam, ahogy békésen alszik. Annyira balfasz vagyok, hogy bele szerettem. Miért? Ajh istenem. Vissza fordultam eredeti pozíciómba, majd apró könnycseppeket hullattam. Szánalmas ez az egész. Mikor meghaltak a szüleim meg kellett volna ölnöm magam. Váratlanul nyálas puszikat éreztem nyakamon.

-Jó reggelt cica. Hogy aludtál? Tetszett a tegnapi? •kérdezett egymás után kétszer. Nyújtózkodtam egy picit, majd felé fordulva el mosolyodtam.

-Jó reggelt neked is. Jól aludtam és nagyon tetszett a tegnapi. •mosolyogtam rá gummy mosolyommal. Hajamba túrt, majd ajkaimra hajolt. Lágyan masszírozta ajkaimat, majd el vált tőlem.

-Ma megyünk sétálni. Készülődj. Kapsz 1 órát. •ki mászott az ágyból és egyenesen a fürdőbe ment. Fel ültem és ameddig rá várok ki készítettem magamnak a ruhákat. Fel véve egy papucsot kiléptem a szobából. A konyhába mentem, ahol egy vizet töltve magamnak vágtam még bele citrom darabokat. Meg ittam, majd vissza mentem a szobába. Ahogy láttam Jin hyung már végzet és felém közeledett. Megcsókolt, majd elkezdett öltözni. Elmentem én is zuhanyozni, majd végezve a zuhanyzással fogat mostam, majd elkezdtem a skin care rutinomat. Azzal is végezve el indultam öltözni. Fel öltöztem és még egy picit sminkeltem is. Mikor végeztem kiléptem a szobából. Ahogy láttam Jin hyung a nappaliban ül és egy újságot olvas. Oda mentem hozzá és az ölébe ültem. Az újságot kezdtem nézni, mikor össze csukta és a nyakamat kezdte szívni és csókolni. Fel álltunk és az ajtóhoz mentünk. Fel öltöztünk, majd a pórázt rám adva ki léptünk a házból. A sapkát és a maszkot felvéve el indultunk. Éreztem, hogy minden ember engem néz, ami miatt már kicsit rosszul voltam. Egy kávézóba le ülve ki kértük a kávét, ahol le kellett vennem a sapkát és a maszkot. Újra éreztem, hogy mindenki engem néz. Feléjük néztem és be igazolódott az érzésem. Szó szerint mindenki engem néz. Inkább bámulnak. Jin hyung felé fordultam és a levegőt kezdtem kapkodni. Éreztem, hogy ráznak, de csak a fóbiámmal tudtam foglalkozni. Váratlanul minden sötét lett és elnyelt a sötétség.

angyal_yngs💗 Onde histórias criam vida. Descubra agora