31.rész

23 4 0
                                    

Már égett a kíváncsiság és már szólaltam volna meg, de Jin fel állt az ágyról és a szekrényhez ment. Ki vett onnan egy fényképet és ide jött vele.

-Taehyung öccse.. te voltál Yoongi. •nyújtotta oda a képet. Remegő kezekkel át vettem tőle és ez az a fénykép, ami otthon van nekem. Csak nekem Tae le van tépve. Itt meg láthatom. A könnyeim meg eredtek. Mindig abban a hitben voltam, hogy nekem nincsen testvérem. És most. De anyáék miért nem meséltek róla? Jin-re néztem aztán a képre.

-Jin. Haza tudnál vinni a házamba? Úgy érzem ott a válasz mindenre. •bólintott, majd mind a ketten fel öltöztünk. Kocsiba szálltunk és hamar oda értünk. A házba szaladtam és mindenhova be néztem. Végül az egyik fiókban volt pár levél. Jin mellém jött és le guggolt. Fel bontottam a levelet és mind a ketten el olvastuk.

-Szia öcsi!
Tudom. Nem vagyok a legjobb testvér, hogy így ismerhetsz meg. Gondolom anyáék nem meséltek rólam, amit meg is értek. Csak annyit szeretnék, ha majd 20 éves leszel. Kérlek keresd fel Jin-t. A teljes neve Kim Seokjin. Ő a párom.. vagyis a volt párom, mivel nekem már csak napjaim vannak hátra, míg meghalok. Egy nagyon kedves ember. Aranyból van a szíve. Szeretném, ha utánam te járnál vele. Azért is ajánlom neked Jin-t, mivel ti össze illetek. Mind a ketten ugyanazokat szeretitek. Tudod mostanság sokat veszekedtem Jin-nel és talán ez ébresztett rá, hogy mi ketten nem illünk össze.
Ja és eddig azért nem találkoztunk, mivel anyáék eltiltottak tőled. Sajnos.
A bőröd színe miatt meg ne anyáékat okold. Nem az ő hibájuk. Tudod mikor megszülettél nem kaptál levegőt ezért rengeteg műtéten kellett át esned, hogy egyszerre tudj levegőt venni, beszélni, szagolni, hallani és látni. Viszont ezeknek következtében a bőröd érzékeny lett a napra és anyáék mindig bent tartottak és ezért vagy fehér.
Remélem mostmár mindent tudsz.
Ha Jin is ott van melletted, akkor kérlek Jin. Vigyázz rá, ha már én nem tehettem meg.

Taehyung

Mikor a végére értem már bőgtem. Jin magához ölelt és a mellkasába sírtam. Annyira fáj. Az eddigi életem hazugság volt. A szobámban voltunk és Jin hozott nekem egy teát. Ahogy láttam Jin körül nézett egy picit. Rég voltam már itt. Bele ittam a teába és a melegség végig áramlott a testemen. Annyira jó íze van. Tovább ittam és, ahogy észre vettem Jin megint meg állított. Rá néztem, ő meg mosolygott.

-Mint az első napon. Sajnálom, hogy úgy bántam veled. •lett egyből szomorú. Megsimogattam a hátát. Le tettem a bögrét a dohányzó asztalra és felé fordultam.

-Semmi baj. Amúgy Jin. Kérlek. Továbbra is tegyünk fel videókat Porn.hub-ra addig, ameddig én akarom. És kérlek. Továbbra is legyél az apucim. •kértem meg. Arcomra simított és közben egy mosolyt is el ejtett. Bólintott, majd ajkaimra hajolt. Fel feküdtünk az ágyra és csak csókoltuk egymást. Lassan le szedtük egymásról a ruhát és meztelenül feküdtünk az ágyon. A mellbimbóimat tépte, miközben az ajkaimat marta. Ajh..! Imádom! Hát igen. Ennyi idő után már hozzászokik az ember és a végén már élvezi is. Egész éjjel szeretkeztünk. Különböző pózokat próbáltunk, különböző helyeken, míg az ágyban el nem élveztünk. Fáradtan fekszek az ágyamban és Jin-t nézem, ahogy ő néz engem. Meghitt. Nyugalmas. Romantikus. Megbeszéltük, hogy csak holnap megyünk haza. Jin-hez bújtam, majd el aludtam.

angyal_yngs💗 Where stories live. Discover now