Yoongi pov:
Ki pihenten keltem fel ebből a puha ágyból. El se hiszem, hogy megengedte. Jimin hyung-gal beszélnem kellenne a kulcsom miatt. Meg azért is, hogy itt alszom Jin hyung-nál 1 hétig. Elmentem le zuhanyozni, majd végezve azzal folytattam a fogmosással. Ahogy láttam van pár skin care rutinos cucc. És mind jó az arcomra. El mosolyodva láttam neki. Miután kész lettem a szobába mentem, hogy fel vegyek valami ruhát, de csak szoknyák voltak. Talán itt volt valami lány?? Mindegy. Fel próbáltam és annyira nem is rossz. Fel vettem hozzá egy pulóvert és eléggé kényelmes. Meg talán fura, hogy nadrág helyett szoknya van rajtam. Hirtelen nyílt a szobám ajtaja és Jin hyung jött be rajta.
-Oh. Tényleg. Volt itt egy lány, és a cuccai itt maradtak. •jött közelebb. Át ölelte a vállamat és ki mentünk a szobából. Alig bírtam megszólalni, mert nem tudom, hogy mi történik. Végül egy szobába léptünk, amit kulcsra bezárt. Mire készül? Kezdek kicsit megijedni, hogy mit fog tenni.
-Ülj az ágyra. Először megnézem, hogy mit tudsz. •fel ültem az ágyra és vártam. Mit akar megnézni? Egyáltalán mi folyik most? Hirtelen csörgött Jin hyung telefonja.
-Mindjárt jövők. Amíg kint vagyok vegyél le minden ruhát. Sietek. •és kilépett a szobából. Megfagyott bennem még a vér is. M~Miért akarja, hogy le vegyem a ruháim? Nem veszem le őket, akkor se. De mi van, ha mérges lesz rám és olyat tesz? Inkább le veszem a ruháim, nem akarok bajt. Le vettem a szoknyámat és a pulóveremet is. De lehet, hogy orvos és meg szeretne vizsgálni.
Jin pov;
Kiléptem a szobából és fel vettem a telefont. Kicsit messzebb mentem, nehogy meghallja, hogy miről beszélgetünk.
-Jimin. Meg van?? •kérdeztem rá. Kezemet zsebre dugtam és vártam a válaszát.
-Meg van. Épp most beszélgettünk egymással. •mondta olaszul. Értem.
-Remek. Akkor, majd hívj, ha úgy érzed. Oké? •válaszoltam neki olaszul. Alig várom, hogy őket lássam.
-Rendben. Vissz hall. •s tettük le a telefont. Le tettem a telefonom a szekrényre és vissza mentem Yoongi-hoz. Ahogy láttam az ágyon ül meztelenül. Nem is. Az alsó nadrágja még rajta van. Megszeppent arccal nézett rám én meg rá mosolyogtam. Most meg tudod milyen is vagyok valójában pici cica.
Yoongi pov:
Ahogy bejött gonoszul elmosolyodott. Milyen ember ő igazából? Közelebb jött és le fektettet. Le vette az alsó nadrágom és erős pír jelent meg arcomon. Végig nézett testemen, majd hasamra fordítva nézett újra végig rajtam.
-Gyönyörű vagy cica. Ki elégítetted már valaha magad? •lepődtem meg.
-S~Sosem elégítettem még ki magam ezelőtt. •nem is tudom milyen arccal nézett rám. Fel ültetett és rám nézett.
-Ülj úgy, mint egy lány. A sarkadra. •a sarkamra ültem és vártam. Fel adott a fejemre egy cica fület és egy nyakörvet. Szememben könnyek gyűltek és remegni kezdtem.
-Ne sírj cica. Mindjárt neki láttunk. Csak előbb meg mutatom mit kell csinálnod. Szóval, akkor úgy lesz, hogy fogod ezt a kezed. •fogta meg jobb kezemet, amit végig simított testemen egészen combomig. A másikkal nyílásomig vezette és fel dugta az első ujját, mire egy hangos sóhaj jött ki ajkaimon.
-Kényeztesd magad, de úgy, hogy ne sírj. •ment a kamera mögé és mutatta, hogy kezdhetem. Neki láttam kényeztetésemnek. Jobb kezemmel végig simítottam a testemen egészen a combomig, majd másik kezemmel nyílásomhoz indultam. Kissé remegek, mert egy számomra idegen férfi előtt "teszem" magam, ráadásul fel is veszi videóra a kényeztetésem.
YOU ARE READING
angyal_yngs💗
FanfictionYoongi eléggé különleges ember. Hófehér bőre megbabonázza az embereket. Talán Jin érdeklődését is ez keltette volna fel? De jó vagy rossz szándékkal akarja magának Yoongi-t?