Le húzta a nadrágját és ujjaival a popsimnál körözött. Első ujját belém helyezte, majd jött a második és utána a harmadik. Kicsit fájt az első, de el lazítottam magam és sokkal jobb volt.
-Nagyon ügyes cica vagy. •simított arcomra, majd egyenesen belém vágódott. Egy hatalmas nyögés jött ki ajkaimon keresztül. Váratlanul Namjoon jött be. Ő is le öltöztette magát, majd mi fel ültünk. Le feküdt a helyemre én meg rá feküdtem. Jin hyung ki húzta magát belőlem és Namjoon-ét belém tolta. Végül ő is belém jött, ami iszonyatosan fájt. Sosem éreztem egyszerre két faszt a popsimban. Kezeimet Jin hyung nyakába raktam és úgy nyögtem. Namjoon közben a vállamat csókolta és szívta. Jin hyung persze neki látott mozogni, ami kicsit nagyon fájt, de lazítanom kell. Úgy jobb lesz. Ahogy tudtam próbáltam lazítani és Jin hyung jobban belém tudott jönni. Erősebben is lökte, ami nagyon jó volt. Ahogy megnéztem Jin hyung a lábain áll és Namjoon lábai is lent vannak. Lábaim Jin hyung mellett voltak és mind a ketten a combomat fogták.
-Nagyon.. ügyes cica vagy Yoongs! •nyögte nekem Jin hyung. Még úgy lökött egy párat, majd mindketten belém élveztek én meg Jin hyung-ra. Annyira fáradt voltam, hogy szemeim le csukóban voltak és el aludtam. Mikor fel keltem Jin hyung szobájában voltam. Kicsit nyújtózkodtam, majd fel ültem. Körül néztem és senki se volt bent a szobában. Ki másztam az ágyból és az ajtóhoz sétáltam. Kilépve a szobából mentem a szobámba, de zárva volt. Hangokat hallottam oda bentről. Próbáltam a kulcslyukon benézni, de persze, hogy nem az ágyra látok, ezért inkább hallgatóztam. Jungkook hangját hallottam, ahogy küszködik és Jin hyung-ét. Váratlanul valaki megfogta a pulóveremet a tarkómnál.
-Mit csinálsz? •kérdezte Namjoon. Oh basszus.. Jungkook síró hangját hallgattam ahelyett, hogy válaszoltam volna. Namjoon ki nyitotta az ajtót és be mentünk rajta. Automatikusan az ágyra néztem, de ott nem volt senki. Velem szemben voltak mind a ketten. Jungkook le volt láncolva, Jin hyung meg egy ostorral ütötte őt. Mikor meglátott minket abba hagyta és felém jött. Állam alá simított, majd megcsókolt. Viszonoztam csókját, majd elment mellettem. Namjoon el engedett és Jin hyung után fordult. Jungkook felé fordultam és el fogott a pánik. Oda mentem hozzá és könnyeim meg eredtek. Segíteni akartam neki, de el lökte a kezem.
-J~Jungkook? Mi a baj? Kérlek. Hagyd segítsek. •könnyeim még jobban megeredtek.
-Láttam, hogy viszonoztad Jin hyung csókját. És azt is tudom, hogy voltatok sétálni utána meg le feküdtetek. Bíztam benned, hogy ketten megoldjuk és segítjük egymást. Erre. Te Jin hyung-gal vagy. Bíztam benned. •csak szemeit néztem, amiben dühöt és csalódottságot láttam. Le néztem kezeire és a láncokat be borította a vére. Váratlanul el löktek Jungkook-tól és a popsimra ültem. Namjoon lökött el, hogy tudjon segíteni Jungkook-nak. Arcomon le folytak a könnyek és fájt belül valami. Fel álltam és el tűntem a szobából. A kanapéra ültem és zokogni kezdtem. Váratlanul egy kéz került a vállamra.
-Szeretnél beszélni a történtekről? •ült le mellém. Át öleltem és mellkasába sírtam.
-Nem szeretnék többet Jungkook mellett aludni. Adj egy másik szobát vagy hagyj aludjak veled. Veszekedtünk és és... •sírtam el újra magam. Fel emelte a fejemet és megcsókolt. Most olyan kedves.
YOU ARE READING
angyal_yngs💗
FanfictionYoongi eléggé különleges ember. Hófehér bőre megbabonázza az embereket. Talán Jin érdeklődését is ez keltette volna fel? De jó vagy rossz szándékkal akarja magának Yoongi-t?