-Vágy fokozót adtam neked, hogy kevesebb bajod legyen. •fogta meg a kezemet. Talán elpirultam tettére. Nagyon aranyos volt ez tőle. Úristen Jungkook! Miket beszélsz??
-És Yoongi? Őt miért kötözted le?? Miért nem zártad be inkább a szobánkba? •néztem rá már könnyes szemekkel. Nagyon fáj, hogy így bánt Yoongi-val.
-Jungkook. Úgy érzem szeretlek téged és Yoongi-val csak azért tettem azt, mert Jin hyung kérte, hogy tegyem ezt. Csak ezért. •nézett rám hatalmas nagy szemekkel.
~a hét utolsó napján~
Namjoon pov:
A mai napon kell Yoongs cicának oda adnom az altatót. Ebben a 3 napban jól bántam vele, úgyhogy biztos el fogja fogadni. Elkészítettem a teát neki és a szobájába mentem. Igaz Jungkook nálam aludt meg most is az én szobámban van. Bementem és láttam, hogy az ágyon ül és a TV-t nézi. Oda mentem hozzá és át adtam neki a teáját.
-Köszönöm. •s bele ivott. Le ültem mellé és a TV-t néztem én is. Valami animét nézett. Ahogy hallottam le tette a poharat és álmosan ásított egyet. Felé fordultam és láttam, hogy alszik. Fel emeltem és le vittem a pincébe, ahova Jin hyung kérte. Le vettem róla a ruhákat és le láncoltam végtagjait. Vissza felmentem és a szobájában ki kapcsoltam a
TV-t és bezártam. Bementem Jungkook-hoz és óvatosan fel ült az ágyon. Közeledtem felé, majd ajkaira hajoltam. Egymást ízleltük, de váratlanul Jungkook eltolt magától.-És mi lesz, ha Jin hyung megtudja? •nézett rám nyuszi szemeivel. Istenem. Annyira zabálni való.
-Nem fogja megtudni. Nekem elhiheted. •mosolyogtam rá kedvesen. Ő is mosolygott, majd újra rám nézett aggódva.
-És Yoongi? Ő, hogy van? Oda mehetek hozzá? •fogta meg kezeimet. Rá néztem és el gondolkoztam. Biztos meg érdemlem őt? Hisz ő olyan ártatlan én meg egy vadbarom vagyok, aki szívesen lát másokat szenvedni. De ez Jungkook esetében más. Ő nála nem bírnám el viselni, ha valaki bántaná.
-Épp alszik. Most ne zavarjuk. Oh, nemsokára haza jön Jin hyung. •néztem rá az órámra. Rá néztem és kissé el halványult a mosolya. Váratlanul ajtó záródást hallottam. Jungkook fel vett gyors pár ruhát én meg ki sétáltam Jin hyung elé.
-Yoongs cica? A helyén? •kérdezett rá. Rá néztem és bólintottam.
-A helyén. •s mellém sétált Jungkook. Kezei hátul voltak, lábain meg egy pár hosszú zokni pihent. Lábujjai befelé néztek és úgy volt le hajlítva a feje.
-Jungkook? Hogy-hogy most jössz ide? Namjoon-nal kellett volna jönnöd. •förmedt rá Jin hyung.
-Az előbb eléggé kényes volt és arra kért meg, hogy elégítsem ki. •néztem Jin hyung-ra. Ő is nézett, majd a szobája felé vette az irányt. Ezt megúszta Jungkook.
Yoongi pov:
Mikor fel keltem egy sötét helyen voltam. Hova kerültem én? Egyáltalán mit adott nekem Namjoon? Váratlanul valaki felém jött. Amennyire csak tudtam hátráltam, de a fal hamar megakadályozott. Le guggolt elém és Jin hyung-ot fedeztem fel.
-Jó reggelt cicám. Nem gondolod magad túl szemtelennek? •néztem rá érdeklődve. A kezembe adott egy tabletet és egy videó volt megnyitva. El indítottam és végig néztem. Úristen. A szobánkban mindvégig volt egy kamera és a hangot is fel vette. Vagyis tudd a tervemről. Félve rá néztem ő meg gonoszan el mosolyodott. Ki vette a kezemből a tabletet és fel állt.
-Ha kicsit gondolkoztál volna, akkor most nem lenne belőle baj. Honnan vetted, hogy el engedlek titeket? Azt csak elmondhatod Yoongs cica. Mikor ide kerültél saját magadat ejtetted csapdába, mielőtt azt hinnéd, hogy én voltam.
YOU ARE READING
angyal_yngs💗
FanfictionYoongi eléggé különleges ember. Hófehér bőre megbabonázza az embereket. Talán Jin érdeklődését is ez keltette volna fel? De jó vagy rossz szándékkal akarja magának Yoongi-t?