Jin pov:
Miután végeztem Yoongs cicával fel hívtam Jimin-t, hogy változik a terv és hamarabb itt kell lennie. A mai napon hozza el. Vele is úgy fogom csinálni, mint Yoongs cicával. Másnap elvégzem vele is csak másképpen és egy szobában fognak majd aludni. Be mentem Yoongs cicához és, ahogy láttam az ágyon feküdt és keservesen sírt. Talán fáj neki a lába, de be gyógyul.
-Yoongs cica. Figyelj ide csak egy kicsit. •fordult felém. Mutattam neki, hogy jöjjön közelebb. Nagy nehezen közelebb jött. Egyből megragadtam hátát és magamhoz húztam. Éreztem, hogy teljes mértékben remeg.
-Na szóval. Arról lenne szó, hogy ma vendégek jönnek és az egyetlen egy feladatod az lenne, hogy kussban maradsz holnapig. Meglapulsz a szobában rendben? Tőlem aludhatsz csak ne sírj, ne üvölts és ezekhez hasonlók. Oké?
-O~Oké. •válaszolt remegve. Hogy fél szegényke. Hajába téptem és egy csókra húztam. Durván csókoltam ajkait. Derekát megfogva húztam közelebb. Ágyékunk egymásnak ütköztek, mitől egy sóhaj jött ki ajkain. Hirtelen a csengő szólalt meg. El válva tőle láttam a nyál csíkot. Arca vörös pírt vett fel.
-Akkor kuss legyen. Ha nem. Bünti lesz! Ja. És ne lepődj meg, ha kulcsra zárom a szobád ajtaját. Na jól van. Én megyek ki. •s kilépve az ajtón bezártam azt is meg azt a szobát is, ahol fel vettem Yoongi-t, s mindent meg igazítva magamon indultam el a bejárati ajtóhoz. Ki nyitva a falapot Jimin-t láttam meg és mellette egy fiatal, helyes és vékonyka testalkatú fiút.
-Sziasztok! Jin vagyok. Te pedig Jungkook. Ugye? Jimin sokat mesélt rólad. •mosolyogtam rá. Beljebb engedtem őket és a konyhába mentünk. Ott ettünk és beszélgettünk.
-Hallod Jungkook. Mit szólnál ahhoz, ha ma itt aludnánk Jin hyung-nál? Ilyen pizsama parti. •nézett rám és Jungkook-ra mosolyogva. Ez jó ötlet. Eszembe se jutott volna ilyen.
-Ez remek ötlet, de Jin hyung meg engedi? •nézett boci szemekkel rám. Mosolyogva bólintottam, hogy legyen. Az étkezés után meg mutattam Jungkook-nak a szobáját és ameddig ő ott van Jimin-nel megnéztük Yoongs cicát. Be mentünk hozzá és az ágyon ült és maga elé nézett. De gondolom meghallotta, hogy be jöttünk, így ide nézett. Ahogy észre vette Jimin-t könnybe lábadtak a szemei.
Yoongi pov:
Amint megláttam Jimin-t a szívem össze szorult és könnyeim is újra meg indultak. Annyira fáj, hogy megbíztam egy ilyen emberben. Tényleg naiv vagyok. Váratlanul Jimin volt előttem és mosolygott, de nem úgy, mint régen.
-Szia Yoongi. Milyen itt? Remélem hamar össze fogsz barátkozni a társaddal. •s mosolygott gúnyosan. Utálom őt. Miért nincs egy normális barátom?
-Gyere Jimin. Hagyjuk pihenni a lába miatt. Jungkook már biztos keres. •még utoljára rám mosolygott, majd ki mentek a szobából és kulcsra zárták. Ha nem szúrta volna bele azt a kést, akkor már rég megszöktem volna. Újra sírni kezdtem, de csak halkan, nehogy baj legyen.
Olyan este körül van, mikor Jin hyung újra be nyitott. Bezárta az ajtót maga mögött és hozzám lépett. Kezei zsebeiben pihentek és komoran nézett.
-Zuhanyoztál már? •kérdezte meg mély, erélyes hangjával. Kicsit meg remegtem. Be mászott mellém az ágyban és szagolni kezdett. Le hunytam szemeimet és össze húztam magam. Egyre közelebb jött, de én el húzódtam, de vissza húzott.
-Finom az illatod. Ma itt alszom melletted. •le feküdt az ágyra és engem bámult. Zavartan ültem az ágyamon és még mindig bámultam magam elé. Hirtelen egy hangot hallottam meg.
-Le fekszel még ma? •óvatosan le feküdtem és kicsit elhúzódtam tőle, de ő csak azért is át ölelt. Tarkómon leheletét éreztem és váratlanul csókolni kezdte a nyakamat.
YOU ARE READING
angyal_yngs💗
FanfictionYoongi eléggé különleges ember. Hófehér bőre megbabonázza az embereket. Talán Jin érdeklődését is ez keltette volna fel? De jó vagy rossz szándékkal akarja magának Yoongi-t?