20.rész

37 4 0
                                    

Le törölte a könnyeimet, majd le csókolta azokat. Megfogta a csuklómat, majd a szobájába vitt. Ott le ültetett az ágyra, betakart, s bekapcsolta a TV-t. Kezembe nyomta a távirányítót és kilépett a szobából. Valamit el indítottam és reménykedtem, hogy nem fogja bántani Jungkook-ot. De most miért aggódók érte? Hisz el lökött magától. Amúgy is ő Namjoon-t szereti én meg Jin hyung-ot. Ajh. Olyan nehéz a szerelem. Ezen agyalva aludtam el. Mikor fel keltem két kar ölelt át engem. Felé fordultam és Jin hyung aludt. Vagy nem tudom. Arcát vizsgáltam, mikor megszólalt.

-Mostmár minden oké? •nyitotta ki szemeit. Mélyen szemeibe néztem, de Jin hyung orromra pöckölt.

-Hm?? •kérdezett rá újra. Nyugalom Yoongi. Nyugi. Pláne oda lent. Ott legyen nyugi.

-Ja.. igen. Minden oké. Csak aludnom kellett egyet. •mosolyogtam rá. Bólintott egyet, majd tovább ölelve engem aludt vissza. Mi a baja? Végülis. Én se vagyok annyira ki aludva, ezért vissza feküdtem és még utoljára rá néztem Jin hyung-ra, majd újra el aludtam.

Jungkook pov:

Épp Namjoon ágyán ülök és a sebeimet ápolja le. Miközben ő azokat csinálja, el gondolkoztam, hogy mit mondtam Yoongi-nak, és lehet meg bántottam, de akkor is nekem van igazam, hisz eddig mindig ellenezte az egészet és most. Be nyalizik neki, de most nem úgy, mint amikor ki találta azt a tervet. Ajh istenem. Váratlanul Namjoon nézett rám és érintette meg az arcomat.

-Mi a baj nyuszim? •simította végig kezét arcomon. Közelebb ültem hozzá, amennyire tudtam és át öleltem. Fel emelte a fejem és megcsókolt.

-Szerinted van valami Yoongi és Jin hyung között? •néztem rá nyuszi szemeimmel. Megcsókolt, majd újra magához ölelt.

-Szerintem Yoongi bele szeretett Jin hyung-ba. Vagy nem tudom. De, amit most elmondok. Kérlek ne haragudj meg érte. De muszáj volt megtennem. Jin hyung akarta ezt. •váratlanul nyílt az ajtó és Jin hyung lépett be.

-Drága Jungkook. Úgy érzem ezt megkell nézned. •a TV-hez sétált és bekapcsolta. Ahogy láttam a Porn.hub-ra ment és el indított egy videót. A videón Yoongi-t és Jin hyung-ot láttam. Most komolyan ezt kell néznem? A videót nézve meg álltak és, ha jól láttam Namjoon feküdt ezután már Yoongi alatt. Yoongi vállát csókolta, szívta és közben a combját simogatta. Könnyeim meg eredtek és kezeimre néztem.

-Csak, hogy tudj róla. •ahogy láttam Namjoon felé közelített. Bevert neki, utána ki kötötte. Utána engem fogott meg és valahova vitt. Útközben próbáltam szabadulni. Nem akarom. Kezére haraptam és egy szobába szaladtam. Ahogy láttam Yoongi feküdt az ágyon. Oda siettem hozzá és át öleltem sírva.

-Y~Yoongi.. kérlek segíts.. Namjoon-t le láncolta, utána magával rángatott. Félek. Kérlek győzd meg, hogy hagyjon békén. •értetlenül nézett rám, majd le lökött. Rá néztem és, ahogy láttam az ajtó mellé sétált.

-Ne használj ki arra, hogy győzzem meg azért Jin hyung-ot, hogy téged ne bántson. És ne értsd úgy, hogy azt akarom, hogy bántson, csak hagyj békén miután úgy bántál velem. Én meg értettem, hogy te Namjoon-nal vagy meg minden, de engem senki se ért meg. •ült le az ajtó melletti kis falra. Hirtelen nyílt az ajtó és Jin hyung jött be. Rá néztem Yoongi-ra és semmit se tett. Helyette csak a könnyei folytak és a földet szemlélte.

-Gyere ide Jungkook. Addig, ameddig szépen kérem. •mutatott maga felé. Még egy kicsit tétováztam, majd el indultam felé. Csuklómra fogott és húzott maga után. Nagyon fáj, hogy nem segített Yoongi. Ahogy láttam Jin hyung egy pincébe hozott le és a földre dobott. Le láncolt, majd itt hagyott a pincében. Össze kuporodtam és sírni kezdtem. Namjoon mellett akarok lenni és otthon. Hiányoznak a szüleim is.

angyal_yngs💗 Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang