29.rész

26 4 0
                                    

Jungkook pov:

Mikor Yoongi megölte Jimin-t, talán megkönnyebbültem, viszont Yoongi még mindig úgy volt. Lassan le eresztette a kezét. Jin hyung gyorsan be ment hozzá és el vette tőle a fegyvert. Namjoon át vette tőle, majd újra Yoongi-ékat néztem. Yoongi, Jin hyung-ra nézett, majd összeesett. Te jó ég! Jin hyung fel emelte és felvitte a házba. Namjoon-nal maradtam, aki egy fekete kukás zsákot vitt be Jimin holttestéhez. Fel vett egy kesztyűt is, majd Jimin-t bele tette. Összekötötte a tetejét és ki jött a zsákkal. Megállt előttem és engem nézett.

-Mi fog történi Jimin testével? •kérdeztem rá. Ő is a zsákra nézett, majd újra rám nézett. Vállát rántotta, majd a másik lábára támaszkodott.

-Gondolom el égetjük. •nézett rám. Istenem. Annyira helyes. Örülök, hogy vele járhatok. Át öleltem a nyakánál és megcsókoltam. Váratlanul Jin hyung szólt közbe.

-Először égesd el Jimin testét. Utána azt csináltok, amit akartok. •mondta, majd felment. Namjoon az égetőbe tette Jimin testét, majd a kesztyűket levette és kezet mosott. Fel mentünk a szobába és újra egymás ajkaira tapadtunk. Egész nap ezeket tudnám ízlelni, olyan finomak. Az ágyra dőltünk és ott folytattuk.

Jin pov:

Mikor Yoongi el ájult, azonnal felhoztam. Szerintem túlságosan is sokkolta Jimin holtteste. A fejét simogattam, mikor ki nyitotta szemeit. Lehet Jimin-nek igaza volt, annak ellenére, amit tett. Beszélni akart Yoongi-val erre ő, majdnem megerőszakolta. Ő az én cicám. Óvatosan fel ült, majd mikor rám nézett azonnal át ölelt. Sokkolva ültem az ágyon és hagytam neki, hogy öleljen. Lassan és remegve én is át öleltem. Annyira idegen ez számomra, de Yoongi csak belém kapaszkodott. Lassan nyakát kezdtem csókolni, majd el dőltünk az ágyon. Ajkaira tapadtam és egymást ízleltük. Úgy ez ment egy ideig, amíg el nem váltunk.

-Yoongi. Menjünk vásárolni. Pár dolgot meg kell vennünk. •ültem fel, amit Yoongi is követett. Fel álltam és kiléptem a szobából. Ki álltam a kocsival és oda mentem Yoongi-hoz, aki az ajtóban várt rám. Le vettem róla a pórázt, majd kiléptem vele az ajtón. Beszálltunk az autóba és el indultunk vásárolni. Oda érve Yoongi-t a kocsiban hagytam, majd vettem pár játékot magunknak. Miután meg vettem ezeket a kocsihoz mentem és be tettem hátulra. Ki nyitottam Yoongi-nak az ajtót ő meg ki szállt. Bezártam az ajtót, majd az autót és el indultunk. Egy ruha boltba mentünk, ahol engedtem, hogy Yoongi az vegyen, amit csak szeretne. Én addig le ültem és vártam rá. Egy kis idő után oda jött hozzám és fizettünk is. Be mentünk egy parfüm boltba, ahol sminkek is voltak és megint hagytam, hogy vásároljon. Végülis megérdemli. Megdolgozott érte szépen, amiért szép summát kaptunk Porn.hub-on. Ahogy láttam meg lett és újra fizettünk. Épp a kocsihoz sétálunk, mikor megszólaltam.

-Szeretnél enni valamit? Vagy hagyjuk az egészet? •kérdeztem rá. Rám nézett, majd elgondolkozott. Gondolom eszébe jutott, mikor rohamot és aggódva megrázta a fejét.

-Nem szeretnék enni semmit se. Elég, ha otthon eszünk. Nem? •kérdezte csillogó szemekkel. El mosolyodtam, majd lágyan ajkaira hajoltam. Be tettünk minden cuccot a kocsiba és haza mentünk. A szobánkba mentünk és az ágyra ültem.

-Meg mutatod nekem, hogy miket vettél? •kérdeztem rá. Felém fordult, majd le ült mellém.

-De a te pénzedből lett fizetve minden. •kicsit el szégyellte magát, hogy elkölti a "pénzemet", de emiatt nem kell aggódnia.

-Amiből vásároltál az mind a te pénzed volt. Tudod Porn.hub-on elég sokan követnek, a megnézettségek és a like-ok is eléggé nagy számokat mutatnak, ezért szereztél némi pénzt. •mondtam el neki, amit ő nagy szemekkel végig hallgatott. Maga elé nézett, majd ezen gondolkozott.

-Akkor gazdag lettem csak annyival, hogy videókat töltesz fel rólam, miközben mi szeretkezünk? •kérdezte. Bólintottam, amire nem tudta el dönteni, hogy mosolyogjon vagy sírjon.

angyal_yngs💗 Where stories live. Discover now