25.rész

31 4 0
                                    

A fürdőben vagyunk már. Én a kádban ő meg a kádon kívül. Csak mosolyogtam, mint a tejbe tök.

-Látom Jungkook örülsz. Minek? •nézett rám mosolyogva. Annyi mindennek. Örülök, hogy nem kell a pincében roskadnom.

-Igen. És annak, hogy itt vagyok. Amúgy Yoongi. Nem tudod, hogy mi van Namjoon-nal? Féltem őt. •néztem rá aggódó szemekkel. Rám nézett, majd megrázta a fejét, hogy semmit se tud róla. Látni szeretném. Miután végeztünk a fürdéssel, abba a szobába kellett mennem, ahol az egész kezdődött. Ajh.. annyi rossz emlék van itt. Miért nem mehetnék inkább Namjoon-hoz? Váratlanul Jin hyung jött be és a csuklómra fogott. Ahogy láttam Namjoon szobája felé megyünk. Úristen. Végre láthatom őt. Ki nyitotta az ajtót, majd be mentünk hozzá. El engedte, majd egy tálcával tért vissza. Le tette, majd elment. Át öleltem Namjoon-t, miközben folyamatosan folytak a könnyeim. Ő is át ölelt, majd egymásra nézve megcsókoltuk egymást.

-Jól vagy Jungkook? Minden rendben? •nézett meg alaposan, majd újra átölelt. Viszonoztam ölelését. Könnyeim újra megeredtek. Újra egymásra néztünk, majd újra megcsókoltuk egymást. Annyira kívánom Namjoon-t. De szerintem ő is. El feküdtünk az ágyon és csak egymásra figyeltünk.

Namjoon mellkasán feküdtem és most értem a történetem végére. Miután végeztünk elkezdtünk mesélni, hogy mi is történt velünk az "utolsó" találkozásunk után. Nagyon sajnálom Namjoon-t, mivel éhezett és már nagyon szomjas is volt. Látszik, hogy Jin hyung csak magával és Yoongi-val foglalkozott. Istenem. Nehogy Yoongi-t hibáztassam már, hiszen most békültünk ki.

Yoongi pov:

Miután végeztem Jungkook meg fürdésével Jin hyung szobájába kellett mennem. Le néztem magamra és enyhén mondva álltam. Újra Jin hyung-ra gondoltam, ahogy újra elfenekel meg ilyesmik. Úristen Yoongi. Miken gondolkozom??!! Hirtelen Jin hyung lépett be és felém közelített. Minden mozdulatát pontosan figyeltem. Le ült mellém majd ajkaimra hajolt, s hosszan megcsókolt. Csókja lágy volt, élvezhető, amit én is viszonoztam. Lassan át torkollott szenvedélyes csókba és nem bírtuk meg állni, hogy ne érjünk úgy egymáshoz. Ölébe ültem és miközben csókolóztunk a vállánál kapaszkodtam belé, de volt mikor kezem az arca élénél voltak, közben meg fel-le mozogtam. Jin hyung egyszerűen a derekamat simogatta és olykor a popsimra fogott vagy megmarkolta, amitől egy jóleső nyögés jött ki ajkaim közül csókunk közben. Váratlanul az ágyra dőltünk, de csókunkat egyszerűen nem szakította meg. Kezeimet tarkója mögött keresztbe tettem. Folyamatosan az oldalamat simogatta, amitől állandóan kirázott a hideg. Le vette magáról a pólót, majd valamerre eldobta. Rólam le vett mindent, majd a hasamra fordított. Meg kért arra, hogy pucsítsak ki. Ezt elvégezve megfogta a gömbjeimet, majd elkezdte nyalni a bejáratomat. Nyögtem és sóhajtoztam neki össze-vissza. A paplant csak szorítottam, majd hirtelen abba hagyta és fel állított. Az ajtóhoz lökött és egyenesen nekem simult. Próbáltam hozzá érni, de ő összefogta mindkét kezemet és az ajtóhoz szorította. Váratlanul a fülembe kezdett suttogni.

-Imádlak cicám, de van egy kis probléma. Rossz cica voltál, ezért bünti lesz. •nyalta meg a fülem. Olyan mély hanggal szólt hozzám, hogy teljesen el vörösödtem. Lejjebb ment és újra a hátsómat nyalta. Jobban ki toltam neki, hogy oda tudjon férkőzni. Persze ő ezt díjazta meg minden. Váratlanul abba hagyta és el állt tőlem. Hátra fordultam és mutatta, hogy menjek oda. Le guggoltam elé és mutatta, hogy kezdjem.

angyal_yngs💗 Where stories live. Discover now