Yoongi pov:
A szobában az ajtó melletti kis falon vagy min ülök és könnyeim csak folytak a szemeimből. Közben enyhén remegek, végül el dobtam az egyik párnát, s vissza ülve zokogni kezdtem. Le kell nyugodnom érzelmileg.
Jin pov:
Miután el intéztem Jungkook-ot a pincében vissza mentem Yoongi-hoz. Végig hallgattam a beszélgetésüket és azt kell, hogy mondjam Yoongi-nak igaza van. Bementem a szobámba és az ajtó mellé néztem. Ahogy láttam el aludt. Meg hiányzott mellőle egy párna. Körül néztem és láttam, hogy az ágyon fekszik. Megfogtam azt és vissza tettem helyére. Yoongi-t meg fel kaptam és az ágyra tettem. Szemei ki voltak sírva és szája picit repedezett volt. Át mentem a szobájába és minden arc ápolási és ehhez hasonlókat át hoztam neki. Kis idő után, ahogy észre vettem Yoongi fel kelt. Ez idő alatt a videót szerkesztettem, amit Jungkook-ról készítettem. Jungkook teljesen össze van törve. Egy sikerült. De lehet, hogy már Yoongi-nál is sikerült. Le mentettem mindent és kikapcsolva a gépet felé fordultam. Oda mentem hozzá és komor arccal néztem rá. Rám nézett megszeppenve, majd le nézett kezeire.
-Mi a baj Yoongs cica? Hm? Van valami probléma? •kérdeztem rá kissé gonoszan. Le ültem mellé és kezeimet álla alá vittem. Magam felé fordítottam arcát és ajkaira hajoltam. Alsóajkaiba bele haraptam, aminek következtében fájdalmasan nyögött egyet. El váltam tőle és őt figyeltem.
-Menjél zuhanyozni. Utána kérdezni akarok. •bólintott, majd fel állt az ágyról és a zuhanyzóba ment.
Yoongi pov:
Elmentem a zuhanyozni és a zuhany alatt elgondolkoztam. Most, hogy-hogy ilyen? Annyira félek tőle, de közben szeretem. Utálom magam. Lehet, hogy Stockholm-szindrómám van. Dehát persze, hogy én. Ugyan ki más? Miután végeztem fogat mostam utána neki láttam az esti skin care rutinomnak. Vissza mentem Jin hyung-hoz és sehol se találtam. Le ültem az ágyra és a TV képernyőjét szemléltem. Váratlanul egy kép jelent meg rajta. A távirányító a szoba másik felében van vagyis én nem kapcsolhattam be. A képernyőt szemlélve Jungkook volt az. Összetörve ül a földön. Lehet, hogy már én is össze vagyok törve érzelmileg. Kiléptem a szobából és le mentem a pincébe. Ott volt Jin hyung és Jungkook. Felém nézett és közelebb jött. Megfogta a kezemet és oda vitt. Jungkook-ot néztem, majd Jin hyung-ra tekintettem. Egy szikét adott a kezembe és belökött Jungkook-hoz. Kezeit a falhoz láncolta a lábával együtt és várt, hogy megtegyem. Mintha most magamat láttam volna. Mikor megtette nagyon fájt. Meg érdemli ő is. Nagyon sajnálom szegényt, de nem tehetek mást. Neki láttam és a testén ejtettem 4-5 vágást. Közben könnyei állandóan folytak le az arcán. Az egyiket le töröltem és rá néztem. Ahogy bele néztem szemeibe tükrözte, hogy ő ezt nem bírja tovább és, hogy egyszer megfogja ölni magát. Nem teheti.
-Jól van. Elég lesz. Gyere ide Yoongs. •fel álltam és oda sétáltam hozzá. Megcsókolt, amit egyből viszonoztam, majd el vált tőlem. Arcomra simított, majd magához ölelt.
-Ügyes voltál. Menj vissza a szobánkba. •ütött a popsimra. El indultam a szobába és beléptem az ajtón. Lehet, hogy most csalódott bennem Jungkook, de ő meg arra akart ki használni, hogy győzzem meg Jin hyung-ot, hogy őt ne bántsa.
YOU ARE READING
angyal_yngs💗
FanfictionYoongi eléggé különleges ember. Hófehér bőre megbabonázza az embereket. Talán Jin érdeklődését is ez keltette volna fel? De jó vagy rossz szándékkal akarja magának Yoongi-t?