Igaza van. Miért ajánlottam fel, hogy itt alszom nála? Olyan hülye vagy Yoongi és naiv.. Újra oda adta a tabletet és kommenteket láttam.
-Olvasd el mind. •állt meg előttem Jin hyung. A tabletre néztem és fel tekerve én voltam a videón. Vagyis ez porn.hub. Lejjebb mentem a kommentekhez és olvasni kezdtem. „Istenem. Annyira dugni való ez a fiú.", „Olyannyira aranyos, hogy mindjárt el élvezek.", „El lehet menni hozzá, hogy egy kört menjek vele??", „Remélem többet is tud a megmutataknál.", „Annyira dugni valók és aranyosak ketten.", „Remélem lesz olyan is, ahol nagyon sexy lesz, bár már így is sexy.". És még több ehhez hasonló komment érkezett. Könnyeim meg eredtek és nyújtottam vissza a tabletet. Jin hyung el vette, majd fejemet fel emelte.
-Jaj, Yoongs cica. Ezért nem kell sírni. Szeretnek téged. Híres lettél Jungkook-kal együtt. És ez kinek az érdeme? Hát az enyém. Nyilván a tiéteké is, de leginkább az enyém. És úgy gondoltam, hogy most is fel vehetnénk egyet. Szóval az eszközök. Egy cica fül, egy térdig érő zokni, egy banán és egy óvszer. Tessék. Ezekkel fogsz dolgozni a mai nap. •remegve fel vettem a cica fület, és a zoknit, majd a banánra és az óvszerre néztem értetlenül. Be állított a kameráknál mindent, majd mutattam, hogy először tágítsak és utána húzzam majd fel az óvszert a banánra. Mutatta, hogy mehet, ezért neki láttam tágítani. Miután ez meg volt, felhúztam a banánra az óvszert és magamba toltam. Ki-be húzgáltam közben a sajátomat vertem. Végül nehezen el élveztem és fáradtan ültem a lábaimon. Ide jött és durván rá harapott az ajkaimra, majd csókolni kezdett.
-Ahogy látom még látszik a jelölés, amit ejtettem rajtad. Megnézem Jungkook-on is. Tessék. Itt egy matrac. Feküdj fel erre, nehogy fel fáz. •végül ki ment a pincéből. Annyira fáradt vagyok. El szokott ettől a testem az 1 hét alatt. Úgy érzem most nagyon megfog büntetni a tervem miatt.
Jungkook pov:
Namjoon ágyán fekszek, mikor hirtelen Jin hyung jött be. Felém jött és mutatta, hogy menjek oda. Oda mentem és megnézte a harapás nyomot. Mosolygott, majd el ment. Csak ennyi?? És mi van Yoongi-val?? Ahogy láttam Namjoon is bejött és ide jött hozzám.
-Minden rendben? Ugye nem bántott? Mit csinált? •kérdezte aggódva. Arcomra párszor rá simított, majd megcsókolt.
-Csak annyit, hogy megnézte a harapás nyomot, amit csinált. •ő is megnézte és rám nézett. Kezeimre néztem és össze húztam magam. De ő inkább át ölelt. De rég éreztem egy ölelést.
-Yoongi... A pincében van.. •nézett le most ő a kezére. Hogy mi? Döbbentem ültem előtte, majd megkérdeztem.
-Miért van ott? Jin hyung kérte? •fogtam meg kezeit. Rám nézett, majd el nézett. Ki húzta kezeit kezeimből és fel állt. Már mentem volna utána, de rám szólt.
-Maradj ott. Nem tudom, hogy képzeltem azt, hogy mi ketten. Jungkook. Én rossz vagyok. Élvezem, ha másokat látok szenvedni. És nem akarlak téged is bajba keverni. Keres valaki mást helyettem. •folyt le egy könnycsepp az arcomon. Túl késő Namjoon. Már beléd szerettem.
-Kérlek Nam. Maradj velem. Te vagy az egyedüli Yoongi-n kívül, akiben megbízok. Ne hagyj el! Kérlek! •néztem rá könnyes szemekkel. Váratlanul Jin hyung lépett be és fogta meg csuklómat. Nem akartam menni. Namjoon-t akarom.
-Gyere már a rohadt életbe! Namjoon! Akaszd le magadról! Most! •és hallgatott rá.
STAI LEGGENDO
angyal_yngs💗
FanfictionYoongi eléggé különleges ember. Hófehér bőre megbabonázza az embereket. Talán Jin érdeklődését is ez keltette volna fel? De jó vagy rossz szándékkal akarja magának Yoongi-t?