9.rész

46 5 0
                                    

Dehát ugyebár szép álom. Mindegy. Hajába kapaszkodtam és meghúztam, ahogy a mellkasomat szívta és csókolta. Kavicsaimmal játszott, ami eléggé jó volt. Éreztem, hogy az enyém is az egekbe áll és vágyom a ki elégülésre. Hátamat simogatta és hirtelen meg szólalt.

-Látom vágysz a ki elégülésre. Akkor élvezzünk el együtt. •simított arcomra és megcsókolt. Helyett cseréltünk, s levette félig az ingemet. Amint ezt megtette a vállamat kezdte szívni, harapni és csókolni. Végül minden le került rólunk és lábaimat egészen mellkasomig fel emelte. Tágított ujjaival, ami kicsit feszített. Rám nézett és ajkaimra tapadt. Addig csókolt, míg egy nyál csík nem húzódott. Elpirultam és szemeimben némi vágyott látott. Végzett a tágítással és belém nyomta méretét. Elkezdett mozogni és már közepes tempót diktált.

Mint egy lány, úgy sikítoztam

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Mint egy lány, úgy sikítoztam. Jin hyung gyorsabb tempót diktált és közben a nemi szervemre fogott. Elkezdte húzni és a tempón is gyorsított.

-Hangosabban Baby! Ereszd ki a hangod! •és még gyorsabb tempót diktált. Istenem. Annyira jó, hogy még mellkasom is meg emelkedett. Éreztem, hogy nemsokára el élvezek, de még nem akarok.

-Mindjárt el élvezek, de még nem akarok!! •lassított tempóján és valamit elő is vett. Le bilincselte a kezeimet és folytatta a gyors tempóját. Addig csináltuk, míg el nem élveztem. Lihegve feküdtem alatta és, majdnem be aludtam. Annyit még láttam, hogy ki húzódott belőlem elment majd valamit még csinált ott. Szemeimet nem tudtam tovább nyitva tartani, ezért le hunyva azokat aludtam el.

Mikor fel ébredtem egy idegen szobában keltem. Körül néztem és eléggé szépen van be rendezve. Le néztem magamra és volt rajtam ruha. Hirtelen ki nyílt az ajtó és Jin hyung jött be rajta. Felém jött és le ült mellém.

-Ügyes voltál. És eléggé vonzó voltál. Így tovább. Ja. És Jungkook-kal ügyesen. Mondd meg neki, hogy ne lázadjon, miközben csinálom vele. Vagy ilyesmi.

-Rendben. Oda mehetek Jungkook-hoz? •néztem rá boci szemekkel. Felém fordult és közelebb ült. Közelebb húzott magához és a nyakamba harapott. Nem akartam a fülébe ordítani ezért vissza fogtam magam és tűrtem. Szemeimben azonnal könnyek gyűltek és a paplant szorítottam. Miután bele harapott a nyakamba még ki szívta. Végre abba hagyta és meg nézte, hogy mit művelt.

-Gyönyörű. Ez fogja jelezni, hogy az enyém vagy. Na menjünk Jungkook-hoz. Őt is megkell jelölnöm. •fel álltunk és a szobánkhoz mentünk. Beléptünk és Jungkook értetlenül nézett ránk.

-Yoongi. Most meg kérlek arra, hogy maradj kint. Nem biztos, hogy tetszeni fog. •ki vitt a szobából és le bilincselte a kezeimet és hozzá bilincselt egy rúdhoz. Vissza ment Jungkook-hoz és egy fájdalmas, hangos ordítást hallottam. Könnyeim meg eredtek. Annyira sajnálom szegény fiút.

Jungkook pov:

Mikor Yoongi hyung-ot ki vitte kezdtem félni. Mit akar velem tenni? Egyáltalán mit művelt Yoongi hyung-gal? Mert mikor felkeltem sehol se volt Yoongi hyung. Ahogy láttam vissza tért Jin hyung és vészesen közelített felém. Megmozdulni alig tudtam, de nagyon közeledett. Le szorította a kezeimet és bele harapott a nyakamba. Egy fájdalmas ordítás vagy nem is tudom mi, hagyta el a számat. Nagyon fáj. Könnyeim meg eredtek és hangosan sírtam. Még csinált valamit, majd el engedett. A nyakamat nézte és el mosolyodott.

-Nagyon jól áll rajtatok. Na jól van. Hozom Yoongs cicát és majd tudtok beszélgetni. Sőt. Már gyakorolhatok is hétfőre. Itt van pár póz, amit meg kell tanulnotok. •és csapott le egy könyvet az asztalra. Még egy tablet is volt ott.

angyal_yngs💗 Where stories live. Discover now