Yoongi pov:
Sose hittem volna, hogy ezzel fogok pénzt keresni. Nem tudom eldönteni, hogy örüljek vagy sírjak. Boldog vagyok, hogy csak ennyit kell megtennem ahhoz, hogy pénzt szerezzek, viszont eléggé szomorú, hogy ez lett a sorsom. Anyáék nem lennének valami büszkék rám. Váratlanul valaki a hátamat simogatta. Az illetőre néztem és rám mosolygott. Mostanság kedvesebb, mint eddig.
-Akkor megmutatod, amiket vettél? •bólintottam és az összes zoknit, bugyit és ruhát megmutattam, amit magamra tudok venni. Láttam, hogy mindegyiknél csorgott a nyála, mint valami farkasnak. Vettem még egy parfümöt, abból is úgy ötöt. Sminket meg még a skincare-hez pár krémet, ami már ki fogyóban volt. Ahogy láttam fel állt és felém közeledett. Át ölelte a derekamat, ezáltal magához húzott. Ajkaimra hajolt és úgy csókoltuk egymást. Kezeim nyakánál körbe fonódtak és egyre jobban mélyült el csókunk is. Váratlanul kopogtak. Ahogy láttam Namjoon-ék azok.
-El vihettem Jungkook-ot a szüleihez? Látni szeretné őket. Meg azért ő még valamennyire fiatal. Hagyj lássa őket. •kérte Namjoon. Jin-re néztem, aki rám nézett. Bólintottam, amiért ő is engedélyt adott rá. Ahogy hallottuk kiléptek a házból. Vissza néztem Jin-re, amiért folytattuk az előző tettünket. Le húzta rólam a felsőt, amit a földre dobott, majd az ágyra feküdtünk. Áttért nyakamra, ahol szívni kezdte. A vállát és a hátát simogattam. Le vette rólam a szoknyát is és végig mért.
-Még mindig gyönyörű vagy ezzel a fehér testtel és rózsaszín foltokkal. •hajolt vissza, majd a mellkasomat vette célba. A mellbimbóimat szívta, ami picit fájt, de jó érzés volt.
Teljesen más volt most ez a szeretkezés köztünk. Érzelem dús volt. Ki húzódott belőlem, majd mellém feküdt. Mellkasára feküdtem és hallgattam lélegzetvételét és szívének dobogását.-Szeretlek. •hallottam tőle ennyit. Úristen. Végre bevallja, hogy szeret. El se hiszem. Rá néztem, majd el mosolyodtam. Fel ültem, amiért ő is fel ült.
-De akkor eddig.. miért nem szerettél? Történt valami a múltban, ami miatt eddig nem tudtál szeretni? •kérdeztem rá óvatosan, amiért ő fájó tekintettel el nézett. Kicsit aggódtam, hogy feltéptem neki egy mély sebét. Váratlanul át ölelt, majd mesélni kezdett.
-Tudod. Régebben történt még ez. Olyan 18 voltam, mikor meg ismertem Taehyung-ot. Gyönyörű volt. Mikor össze jöttünk boldogok voltunk mind a ketten. Minden csodás volt egészen addig, ameddig meg nem tudtam, hogy egy súlyos betegségben szenved. Már nem emlékszem mi volt az, de súlyos volt. Aztán megtudta, hogy van egy öccse, akivel sosem akart találkozni, mert félt, hogy esetleg túlságosan jobba lesznek. Miután én is megtudtam, hogy milyen problémákkal küszködik próbáltam segíteni neki, de ő csak el taszított magától. Sokat veszekedtünk és meg is lett az ára. Egy viharos napon ugyan csak veszekedtünk és Tae hozzám vágta, hogy elege van mindenből és, hogy ő ezt már nem bírja. Ezután a mondata után ki szaladt a konyhába, ahova én is követtem és egy késsel megölte magát. A karjaim közt halt meg. Amióta meghalt megfogadtam magamban, hogy nem lehetek újra szerelmes, mivel akkor csak fájna. Ezért bántam veled is olyan csúnyán és Jungkook-kal. Sajnálom. •le töröltem pár könnyemet. Szívszaggató volt végig hallgatni, hogy min ment keresztül a volt párjával, de igazán érdekel ki volt Tae-nek az öccse.
-És Jin. Tudod, hogy ki volt Taehyung öccse? •kérdeztem rá. Rám nézett, majd bólintott. Kíváncsibb lettem és közelebb ültem hozzá.
YOU ARE READING
angyal_yngs💗
FanfictionYoongi eléggé különleges ember. Hófehér bőre megbabonázza az embereket. Talán Jin érdeklődését is ez keltette volna fel? De jó vagy rossz szándékkal akarja magának Yoongi-t?